"האימפריה שוב כאן": להקת ההיפ-הופ חוזרת במופע ענק

להקת שב"ק ס' חוזרים שנית ומתכוננים לאיחוד הקרוב שיחמם לבבות, והפעם באמפי קיסריה • "אנחנו הולכים כולנו לעבור חוויה סופר מרגשת, מסעירת חושים וחוץ־גופית עם הפלואו המטורף ועם הנגינה חסרת המעצורים"

שב"ק ס'. צילום: עומר קידר

הרכב מנצח לא מחליפים, ושב"ק ס' כאן כדי להמחיש לנו בדיוק עד כמה זה נכון.

לאחר שבשנתיים האחרונות הלהקה התאחדה למופעים מיוחדים בלייב פארק ראשון לציון, שבהם אירחו גם את דור ההמשך של ההיפ הופ, פלד וטונה, האימפריה לא עוצרת, ולמרות התקופה הקשה שעוברת על כולנו, מתכוננת לאיחוד הקרוב שיחמם לבבות, והפעם - באמפי קיסריה.

שב"ק ס' בהופעה, צילום: עומר קידר

זה יקרה ב־30 ביולי, שם ייפלו ויקומו מוקי, מירו, חמי, נימי, פילוני, פלומפי, דוידי וג'יימס עם מגוון הלהיטים שלהם בהם "נופל וקם", "אימפריה", "יהיה פיצוץ", "תתקעו בחצוצרה", "מכופף הבננות", "שיר הגאנג'ה", "אין כבוד", "מביא אותה הפוך", "ילד ירוק", "לשבט: לקום!", "אסאסנים" ועוד טונות של שירים שעיצבו את החיים על הבמה.

"אחרי שפעמיים הלייב פארק עף באוויר - צבא השוף לא שובר מסורת", נמסר מהשב"ק.

"אנחנו באים לקיסריה להיות כולם ביחד, וכמובן צבא השוף מחבק את צבא ישראל, עם הטבות לסדירניקים ולמילואימניקים. אנחנו הולכים כולנו לעבור חוויה סופר מרגשת, מסעירת חושים וחוץ־גופית עם הפלואו המטורף ועם הנגינה חסרת המעצורים שמאפיינות את האימפריה מאז ומעולם. אנחנו מכינים לכם הרבה מאוד הפתעות. מספר הכרטיסים בקיסריה מוגבל, אז אנחנו ממליצים להתכרטס במהרה. האימפריה שוב כאן".

מוקי, צילום: קוקו

שב"ק כזכור התחילו ביבנה ב־1992, כלהקת חברים של תיכוניסטים שרק רצו לשמוע ולעשות היפ הופ. הם הפכו להרכב הראפ העברי הראשון, ומשם לתופעה תרבותית עם שפה משלה, צבע מוזיקלי ולהיטי ענק.

על ניהול המופע אמון נועם פיינגולד, ועל ההפקה מוזיקלית: דני (פילוני) קרק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר