כוכבי הוליווד הגדולים ביותר מתאחדים בסרט אחד

ריאן ריינולדס מככב ב"חברים דמיוניים", סרט חדש לכל המשפחה שבו ניתן לשמוע את קולותיהם של סטיב קארל, בראדלי קופר, פיבי וולר-ברידג' ואפילו אמילי בלאנט – אשתו של הבמאי-תסריטאי שלו, ג'ון קרסינסקי • "כולם אהבו את הרעיון של חזרה לילדות שלנו", אומר הבמאי • צפו בספיישל מיוחד ובלעדי מאחורי הקלעים

מאחורי הקלעים של הסרט "חברים דמיוניים" // באדיבות פורום פילם

מדי פעם צצים להם סרטים שאוספים אליהם כמה מהשמות החמים ביותר בעולם הקולנוע, שמתאגדים לשיתוף פעולה שיוצר משהו מיוחד – וכך בדיוק הדבר עם "חברים דמיוניים", סרט חדש לכל המשפחה שעולה לאקרנים ביום חמישי הקרוב.

הסרט עוקב אחר בי בת ה-12 (קיילי פלמינג הנפלאה), שלאחר שעברה אירוע קשה, היא מגלה לפתע כי היא מצליחה לראות חברים דמיוניים שכל הילדים שכבר גדלו אינם רואים אותם יותר. הגילוי הזה מוביל אותה לצאת להרפתקה מהנה, קסומה ומרגשת במיוחד יחד עם השכן שלה קאל (ריאן ריינולדס), שגם הוא יכול לראות את החברים הדמיוניים, במטרה לנסות ולאחד אותם עם הילדים שבגרו ושכחו אותם מזמן.

ריאן ריינולדס ב"חברים דמיוניים", צילום: באדיבות פורום פילם

את הסרט כתב וביים ג'ון קרסינסקי (לנצח ג'ים מ"המשרד"), שאף מככב בו כאביה של הילדה. בדיבוב המקורי של הסרט (שכמובן יופץ בישראל גם עם דיבוב לעברית) יש שורה ענקית של כוכבים, בראשם סטיב קארל, מה שמהווה שיתוף פעולה ראשון של השניים מאז כיכבו יחד ב"המשרד". בנוסף לקארל, בסרט ניתן לשמוע גם את קולותיהם של זוכת האמי פיבי וולר-ברידג' ("פליבג"), השחקן האגדי זוכה האוסקר לואיס גוסט ג'וניור (שהלך לעולמו לפני כחודשיים ושהסרט מוקדש לזכרו), בראדלי קופר, מאיה רודולף, ג'ורג' קלוני ועוד רבים וטובים אחרים.

"על הסרט הזה קיבלתי הכי הרבה תגובות חיוביות ובמהירות גדולה, כי כולם אהבו את הרעיון של דמיון ושל חזרה לילדות שלנו", אמר קרסינסקי לאחרונה בראיון שהעניק ל"הוליווד ריפורטר".

כוכבי "חברים דמיוניים" בפרמיירת הסרט // באדיבות פורום פילם

שתי שחקניות נוספות שמדבבות בסרט הן המועמדת לאוסקר אמילי בלאנט ("אופנהיימר"), אשתו של קרסינסקי, שעליה הוא אמר בהומור שהוא גרם לה "לעבור הרבה אודישנים", וגם בלייק לייבלי, אשתו של ריינולדס. עם קאסט כזה גדול, אין זה פלא שקרסינסקי אמר עליו ש"זהו צוות השחקנים הטוב ביותר שאעבוד איתו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר