צפו לפני כולם: נחשף הטריילר לסרטה החדש של הבימאית הישראלית המוערכת

מיכל בת-אדם תציג ב"הילה" את סיפורה של אם חד-הורית שמסתירה מבתה את הזהות האמיתית של אביה, שכלל אינו מודע לכך שיש לו בת • מי מככבים בדרמה המסקרנת ומתי הוא יעלה בבתי הקולנוע?

הטריילר ל"הילה", סרטה החדש של מיכל בת-אדם // באדיבות סרטי יונייטד קינג

מיכל בת-אדם היא אחת הקולנועניות הבולטות ביותר שפועלות בישראל, כזו שזכתה להצלחה גדולה כשחקנית, תסריטאית ובימאית, והפכה עם השנים ליוצרת פורצת דרך שאף זכתה בשנת 2021 בפרס ישראל לקולנוע.

ב-20 ביוני יעלה בבתי הקולנוע בישראל סרטה החדשה של בת-אדם, "הילה", דרמת התבגרות נשית שבמרכזה עומד הקשר המורכב בין אם ובתה על רקע מערכות יחסים רוויות יצרים, כאבי פרידה ורצון עז ליצור מציאות חדשה של משפחה, קבלה ואהבה ללא תנאי.

מתוך "הילה", צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג

יום אחד, הילה, אמה החד-הורית של נעמי בת ה-7, מגלה ששאול, אביה של בתה, חזר לארץ עם משפחתו אחרי שחיו בחו"ל ב-7 השנים האחרונות. כל הזמן הזה, שאול לא ידע שהוא אביה של נעמי. בזמן שהילה מנסה לדבר איתו בכל דרך אפשרית, הוא מתחמק ממנה – במקביל לכך שנעמי רוצה לנסות להבין מדוע אין לה אבא, מכיוון שאמה מסתירה ממנה את הסוד.

מצבה הנפשי של הילה הולך ומידרדר, והיא לא שמה לב שהיא מזניחה את נעמי, שבינתיים מתיידדת עם מיכאל (פיני טבגר), שומר בית הספר שמחזר אחר אמא שלה. כשליבה של הילה סוף-סוף נפתח אל הגבר האחר, היא נתקפת חרדה שמא תאבד את שאול לתמיד.

מתוך "הילה", צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג

הסרט סוחף את הצופים למסע רגשי של אישה הנקרעת בין האובססיה שלה לאביה של בתה, שכלל אינו מודע לקיומה, לבין ניסיונה הנואש לשמור על יציבות בחייה ולנסות ללמוד אפשרות אחרת של אהבה.

בסרטים מככבים ג'ייד דייכס ויקס, יעקב זדה-דניאל, פיני טבגר כאמור, אלי גורנשטיין, יגאל שדה ואיילה פלג.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר