במאי סרט "הנזירה 2": "זה הולך להיות הסרט הכי אלים ביקום של 'לזמן את הרוע'"

מודים שגם אנחנו הצטנפנו בפחד בכיסא כשצפינו בטריילר החדש • "בדיוק כמו שהקהל של סרטי האימה פיתח תיאבון לסרטים מפחידים יותר, גם התיאבון שלהם לאלימות גדל", אומר הבמאי מייקל צ'אבס

הנזירה 2 | טריילר רשמי

שאלוהים יעזור לנו. בחודש הבא יגיע לקולנוע "הנזירה 2", ההמשכון/ספינאוף לפריקוול האימה של סדרת סרטי "לזמן את הרוע" המצליחה, שהוא גם הפרק התשיעי ביקום הקולנועי הכולל בין היתר גם את סרטי "אנאבל". אבל אם חשבתם לרגע שאחרי כל כך הרבה סרטים הסדרה תתחיל למחזר את עצמה ולאבד מהאפקטיביות שלה, אתם מוזמנים להירגע (או להיכנס ללחץ, תלוי אם אתם חובבי סרטי אימה או לא). הסיבה: "הנזירה 2" הוא הסרט "הכי אלים" ביקום של "לזמן את הרוע" עד כה, כך לפחות טוען הבמאי מייקל צ'אבס.

"הנזירה 2", צילום: יח"צ

"אני חושב שזה נהיה אפל יותר", אמר צ'אבז לקראת השקת הסרט החדש. "אפילו הצופים אמרו את זה בהקרנות מוקדמת. הוא בהחלט היה אלים יותר ממה שהם ציפו מסרט של 'לזמן את הרוע'. בדיוק כמו שהקהל של סרטי האימה פיתח תיאבון לסרטים מפחידים יותר, גם התיאבון שלהם לאלימות גדל - ויש כמה אלמנטים אלימים בסרט החדש", סיכם הבמאי. קחו את זה בחשבון בבקשה.

"הנזירה 2", צילום: יח"צ

בלי יותר מדי ספויילרים: עלילת "הנזירה 2" מתרחשת ארבע שנים אחרי המאורעות המצמררים הסרט הראשון. גיבורת הסרט הקודם, האחות איירין (טאיסה פרמיגה - בתה האמיתית של ורה פרמיגה, כוכבת "לזמן את הרוע"), מנסה להשאיר את העבר מאחוריה ועוברת למנזר שקט באיטליה. אבל גם הפעם, מה לעשות, היא נאלצת להתמודד עם ואלאק, הנזירה הדמונית, שצצה במקום אחר. כי ככה זה עם שדים: הם אף פעם לא מוותרים - כל עוד הצופים ממשיכים לצפות בסרטי ההמשך שלהם, כמובן.

עוד מככבות: סטורם ריד ("12 שנים של עבדות", "נעדרת"), אנה פופלוול ("סיפורי נרניה", "ממלכה") ובוני ארונס, שחוזרת לגלם את ואלאק המבעיתה. לא נכחיש, אפילו הטריילר גרם לנו להסתיר את העיניים ולהצטנף בפחד בכיסא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר