ג'סטין ביבר: "התמכרתי לסמים ורציתי להתאבד"

הכוכב הבינלאומי חשף בפוסט ארוך את הצדדים הפחות נוצצים של התהילה המוקדמת שלו והודה: "עשיתי כל טעות אפשרית"

ג'סטין ביבר, צילום: Stefan Ruiz

הוא הפך לכוכב ענק בגיל 13, לאחר שאמו החלה להעלות סרטונים שלו שר ומנגן ליוטיוב, וכמעט בין לילה עבר מאלמוניות של נער מתבגר לכוכב בינלאומי מטורף. אך עם הפרסום, הכסף הגדול והתהילה, הגיעו גם הצדדים הפחות נוצצים. ג'סטין ביבר (25) מצא את עצמו במערבולת של סמים, דיכאון, והסתבכויות חוזרות ונשנות עם החוק.

• מה עשה עומר אדם אצל הרב ברלנד?

• רייטינג סופ"ש: החרם של נתניהו עבד?

אחרי שנים של עשייה, בחצי שנה האחרונה ביבר החליט לקחת צעד אחורה ולהתמקד בהחלמה מנטיותיו ההרסניות, לצד נישואיו להיילי בולדווין לאחר מערכת יחסים ארוכה וסבוכה עם סלינה גומז שנמשכה שנים.

הווידוי של ג'סטין ביבר

"קשה לקום מהמיטה בבוקר עם הגישה הנכונה כשאתה מסוחרר מהחיים שלך, העבר, העבודה, האחריות, הרגשות, המשפחה, הכספים ומערכות היחסים שלך", פתח ביבר את הפוסט הארוך והחושפני שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו אתמול (ב'). "זה מרגיש כאילו צרה רודפת צרה. אתה מתחיל לראות את היום דרך עדשה מפוחדת וכבר מצפה לעוד יום רע". 

• אודם לכיתה א'? נעמה קסרי הרגיזה את הגולשים

• המייקל של לואיס שוב שובר את הרשת

ביבר חשף שנאבק עם מחשבות אובדניות והודה כי למזלו יש בחייו אנשים המעודדים אותו לא לוותר ולהמשיך לחיות. "אכזבה אחרי אכזבה, לפעמים זה מגיע למצב שאתה כבר לא רוצה לחיות יותר", כתב.


"לקח לי שנים להתאפס על עצמי ולחזור למסלול". ביבר // צילום: Jordan Strauss, Invision AP

בהמשך, הוא הודה גם בשימוש כבד בסמים. "התחלתי לקחת סמים קשים בגיל 19. הייתי חסר כבוד לנשים והרסתי את כל מערכות היחסים שלי. נטרתי טינה והייתי מלא כעס. התרחקתי מכל מי שאהב אותי והסתתרתי מאחורי המעטפת של הבן אדם שהפכתי להיות. הרגשתי שאין משם דרך חזרה". 

בניגוד לעבר ולתדמית הפרועה שהיו מנת חלקו במהלך השנים, ביבר, כנראה לראשונה בחייו, לוקח אחריות על מעשיו. "עד שהגעתי לגיל 20, קיבלתי בערך כל החלטה גרועה שיש. הפכתי מהאדם הכי נערץ ונאהב, לכזה ששונאים, שופטים ולועגים לו. 

"לקח לי שנים להתאפס על עצמי ולחזור למסלול", כתב לקראת סופו של הפוסט. "לתקן טעויות ומערכות יחסים, ללמוד לשנות הרגלים רעים במערכות יחסים".

בהמשך סיפר כיצד הנישואים לבולדווין הם הרפתקה מרגשת וחדשה, וסיים את הפוסט במסר אופטימי ל-18 מיליון עוקביו: "גם כשהכל נגדכם, אל תוותרו. ישו אוהב אתכם".


האהבה מנצחת. ביבר ובולדווין // צילום: GettyImages

• אייל גולן התארס: הפוסטים הכי מצחיקים

• רוצים להשאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר