ג'ון גודמן השיל 90 ק"ג ממשקלו ולא תאמינו איך הוא נראה

השחקן, שנראה בפרימיירה לסדרה חדשה בהשתתפותו, הפתיע במראה רזה וחטוב מתמיד • צפו בתמונה

השחקן ג'ון גודמן, הזכור בין היתר מתפקידיו האיקוניים בסדרה "רוזאן" ובסרט "ביג לבובסקי", נראה בפומבי השבוע לאחר שהשיל 90 ק"ג ממשקלו. הכוכב בן ה-69 התהלך על השטיח האדום בלוס אנג'לס ביום שני האחרון בפרמיירה לסדרה "The Freak Brothers" בה הוא מדובב, ונראה היה רזה וחטוב מתמיד, עקב מה שהוא מתאר כשינוי דרסטי באורח חייו.

"רציתי לחיות טוב יותר". גודמן לפני ואחרי, צילום: Gettyimages

גודמן דיבר עם כלי התקשורת על המסע שעבר להשלת משקלו מאז שנת 2007 - מסע שעד לאחרונה מעולם לא הצליח להתמיד בו. בראיון שהעניק ל"פייג' סיקס" אמר: "בעבר הייתי לוקח הפסקה של שלושה חודשים, מוריד 27 או 30 ק"ג, ואז מעניק לעצמי מתנה בדמות שישיית בירות או מה שזה לא יהיה, ופשוט חוזר להרגליי הישנים. הפעם רציתי לעשות את זה לאט. לזוז, לעשות כושר. אני מגיע לגיל שבו אני לא יכול להרשות לעצמי לשבת במקום עוד".

גודמן מספר שמשך מספר שנים הוא נע בין דיאטה בריאה לבין אכילת מזון לא בריא, ודחף, במילותיו, "כל מה שיכולתי לפה, מבלי לחשוב על כך יותר מדי". לדבריו, הוא החליט לשנות את אורח החיים ואת הרגלי האכילה שלו כאשר משקל גופו הגיע ל-181 ק"ג. אז החל להימנע מאלכוהול ושכר את שירותיו של מאמן הידוענים המוכר מאקי שילסטון. חלק מהשינוי כלל מעבר לתפריט ים תיכוני של דגים, שמן זית, ירקות, אגוזים ופירות. לצד כך, סיפר השחקן, הוא התמיד בהליכה של בין עשרת אלפים ל-12 אלף צעדים מדי יום.

עוד סיפר כי מבחינתו, הדבר החשוב בתהליך היה שליטה במינונים והיכולת להבין מתי אוכל הוא דבר הכרחי או מופרז. "צריך הרבה כוח יצירתי כדי לשבת על התחת ולנסות להבין מה הדבר הבא שאתה הולך לאכול", אמר בראיון למגזין "פיפל". "רציתי לחיות טוב יותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר