כוכבי "בוורלי הילס 90210" . צילום: יח"צ

בעירום מלא: כוכבת "בוורלי הילס 90210" שוברת את הרשת

על מנת לקדם את הפודקאסט החדש שלה, טורי ספלינג העלתה לאינסטגרם תמונה חשופה במיוחד שבו היא נראית עירומה כביום היוולדה • לאחרונה הגישה בקשה סופית לגירושים מבן זוגה ב-18 השנים האחרונות, השחקן דין מקדרמוט

בסוף השבוע האחרון, אחרי שהגישה באופן סופי בקשה לגירושים מדין מקדרמוט, בעלה מזה 18 שנים, השחקנית טורי ספלינג שיתפה את מיליוני עוקביה באינסטגרם בתמונת עירום מלא שלה לקידום הפודקאסט החדש שלה שזכה לשם "misSpelling".

בטיזר שנוסף לפרסום, הבטיחה ספלינג כי בפודקאסט תחשוף את "טורי האמיתית" מאחורי הכותרות השערורייתיות. "אם אתם חושבים שהשמועות מזעזעות - חכו עד שתשמעו את האמת, כי לאישה שאין מה להפסיד יש הכל להרוויח".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Tori Spelling‎‏ (@‏‎torispelling‎‏)‎‏

בפרק הפתיחה של ההסכת שעלה לשידור אתמול (שני), אמרה ספלינג: "מעולם לא הרגשתי כל כך בודדה. אני לא מרגישה ראויה לאהבה וזו האמת. זה משהו שפשוט נמצא בתוכך. זה לא משהו שרציתי או יצרתי. זה משהו שנוצר כשאתה צעיר וזה לא קל לשנות את זה. אני לא יודעת אם אפשר".

את הפרק פתחה בהודעה קולית למקדרמוט בה יידעה אותו על הגשת בקשת הגירושים הרשמית בשישי, כשתאריך הפרידה של השניים במסמכים הופיע כ-17 ביוני וסיבת הגירושים הייתה "פערים בלתי ניתנים לגישור". ספלינג הסבירה כי החליטה ליידע אותו בשידור מכיוון שמדובר בסוגיית מילה שלו נגד מילה שלה לגבי מי הגיש קודם את הבקשה. "הייתי צריכה להגיש קודם את הבקשה ולעבור את התהליך. ברגע שזה התקבל והפך למסמך ציבורי, היה מותר לי להתקשר לאקס שלי וליידע אותו אז התקשרתי אליו. הוא עובד ואני חייבת ליידע אותו. זה מלחיץ אותי כי אני שונאת עימותים", הוסיפה ספלינג, ששלושה ימים לפני הגשת הבקשה תועדה על ידי צלמי פפראצי במהלך ויכוח סוער במגרש חנייה עם מקדרמוט.

טורי ספלינג ודין מקדרמוט, צילום: AFP

ספלינג (50) ומקדרמוט (57) היו נשואים 18 שנים ופרודים מזה כעשרה חודשים. לשניים חמישה ילדים משותפים. במסגרת בקשת הגירושים, ספלינג דורשת מזונות ממקדרמוט, כשהיא מבקשת במקביל לבטל את יכולתו לבקש מזונות ממנה.

בנוסף, דרשה כי מקדרמוט ישלם את שכר הטרחה של עורך הדין שלה. בכל הנוגע למשמורת על ילדיהם, ספלינג ביקשה משמורת פיזית בלעדית עליהם בנוסף למשמורת משפטית משותפת, כשהיא מציינת כי היא פתוחה לכך שמקדרמוט יהיה זכאי לבקש זכויות ביקור. בכל הקשור לנכסים וממון משותפים, ספלינג לא ציינה את קיומו של הסכם ממון בין השניים ואמרה כי יש לקבוע את היקף הנכסים והרכוש המשותפים שלהם ככל שהמשפט יתקדם.

טורי ספלינג, צילום: GettyImages

"תמיד אמרנו 'היי, זה שרד 18 שנים'. זה לא היה צריך לשרוד 18 שנים", סיכמה ספלינג. "אני חושבת שהוא היה אומר את אותם הדברים אם היינו מנהלים שיחה 'מלב אל לב'. זה היה נגמר הרבה לפני".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו