בתם של ברוס ויליס ודמי מור חושפת: "אני אוטיסטית"

טלולה ויליס, בתם הצעירה של שני הכוכבים ההוליוודים הגרושים, חלקה בפתיחות בפוסט שפרמה כי היא נמצאת על הספקטרום • "גיליתי את זה רק בקיץ האחרון, וחיי השתנו"

ברוס וויליס. צילום: רויטרס

טלולה ויליס, בתם הצעירה ביותר של ברוס ויליס וגרושתו דמי מור, חשפה שהיא נמצאת על הספקטרום האוטיטסי. בפוסט שפרסמה לפני ימים אחדים באינסטגרם, כתבה טלולה (30) "ספרי לי שאת אוטיסטית בלי לספר לי שאת אוטיסטית" - לצד סרטון ישן שבו נראה ברוס מחזיק את בתו בעת שהשניים התארחו בפרמיירה של סרט.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by tallulah (@buuski)

בתגובות לפוסט, שבהן קיבלה טלולה עשרות אלפי לייקים, מחמאות וחיזוקים על השיתוף, נשאלה בתם של צמד הכוכבים ההוליוודים אם היא אובחנה כאוטיסטית כבר בילדותה. "האמת היא שזו הפעם הראשונה שאני משתפת את האבחון שלי", השיבה ויליס. "גיליתי את זה רק בקיץ האחרון, וחיי השתנו".

עם זאת, זו לא היתה הפעם הראשונה שטלולה חושפת פרטים אינטימיים מאוד על מצבה הבריאותי. בשנה שעברה, על רקע הדיווחים כי ברוס ויליס סובל ממחלת האפזיה הקשה, גילתה טלולה במאמר אישי שכתבה למגזין "Vogue" כי היא מתמודדת/התמודדה בעבר עם הפרעות אכילה - ביניהן אנורקסיה - כמו גם עם הפרעות קשב, ריכוז והיפראקטיביות (ADHD), ואף עם דיכאון קליני.

טלולה ויליס, צילום: אינסטגרם

"אני מודה שבשנים האחרונות התמודדתי עם ההידרדרות במצבו של ברוס (היא קראה לאביה בשמו הפרטי, ד"פ) עם סוג של הכחשה והתעלמות, ואני לא גאה בזה", כתבה טלולה באותו מאמר. "האמת היא שגם אני הייתי יותר מדי חולה בשביל להתמודד. אני סובלת בארבע השנים האחרונות מאנורקסיה... ובגיל 25 אושפזתי כדי לטפל בדיכאון שממנו סבלתי מאז גיל ההתבגרות. זו היתה חוויה מרפאת, ובפעם הראשונה התאבלתי על עצמי, בת ה-15 הלא יוצלחה, הברווזונת המכוערת. גם אובחנתי כסובלת מ-ADHD והתחלתי לקבל טיפול תרופתי. בפעם הראשונה הרגשתי שאני חכמה, אבל גם התחלתי 'ליהנות' מתופעות הלוואי של התרופות, שמדכאות את התיאבון.

דמי מור (ארכיון), צילום: AP

"עכשיו, כשאני מרגישה טוב יותר, אני שואלת את עצמי איך אני יכולה לגרום לו (לברוס) להרגיש יותר בנוח. לא היה קל לגדול במשפחה כל כך מפורסמת ולנסות למצוא שובל של אור בצללים הארוכים שההורים שלי הטילו. אבל כיום, אני מרגישה שאני עומדת באור הזה יותר ויותר", כתבה אז טלולה. רק בריאות - לכל המשפחה.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר