צפו: הסרטון של כוכב הרשת שהרגיז את הגולשים

כוכב הטיקטוק אלכס קורוטייב מעורר סערה ברשת, וגם הפעם היא קשורה לכישורי הנהיגה שלו

אלכס קורטייב, צילום: יוטיוב

אלכס קורטייב ידוע בהיותו פרובוקטור. לא פעם העלה פוסטים מעוררי מחלוקות הקשורים בכישורי הנהיגה שלו. הפעם, כך נראה, הוא מעלה הילוך (תרתי משמע) ומעלה סרטון שנתפס בעיני הגולשים כחסר אחריות במיוחד.

קורוטייב (19) כבר שיתף בעבר בחשבון הטיקטוק שלו שנקלע לכמה תאונות בזמן האחרון, ואתמול (שלישי) שוב מצא עצמו בתאונה. בכיתוב שהעלה בסרטון טיקטוק המתעד אותו ואת חברתו רגעים לאחריה, נראה שהתאונה עשויה הייתה להסתיים באופן קטלני.

אלא שבאופן מפתיע, במקום לקחת את הסוגיה ברצינות, קורטייב וחברתו מתועדים ליד הרכב שהיה מעורב בתאונה כשהם רוקדים עם אפוד צהוב זוהר ונראים מאושרים. "חושבים שאתם יכולים לפגוע בי? כמעט הרגתי את החברה הכי טובה שלי הלילה", כתב קורוטייב בכיתוב שהתלווה לסרטון הטיקטוק. "אתם לא מבינים מה קרה הפעם. זה באמת חריג. סטורי טיים מלא עוד שעה בדיוק. שימו שעונים ותעקבו אחריי", הוסיף.

הסרטון, שזכה ליותר מ-205 אלף צפיות ויותר מ-15 אלף לייקים, הרגיז רבים שנחשפו לו.  "איך הוא עדיין על הכביש", תהו גולשים שלא הצליחו להבין כיצד מי שהיה מעורב בשורת תאונות ממשיך לנהוג על הכביש ולסכן לא רק את עצמו אלא גם נוסעים אחרים. "למה לא שוללים לך את הרישיון", זעמו אחרים. "זה ממש מסוכן לך ולנוסעים האחרים בכביש. תעשה משהו בנדון", דרשו גולשים אחרים.

כאמור, זו לא הפעם הראשונה שקורטייב מעורב בתאונה ומתעד אותה בחשבון הטיקטוק הפופלרי שלו, שאחריו עוקבים 234 אלף גולשים. רק לפני שבוע, העלה קורוטייב סרטון תאונה אחר בו תהה בעצמו מדוע הוא מחזיק ברישיון נהיגה. "מי נתן לי רישיון", אמר למצלמה. "מי חשב שזה רעיון טוב לשים בידיים שלי כלי מנועי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר