"חייתי בשקר": עדי בוזגלו מפתיעה ומתוודה

היום, כשהיא מרגישה מאושרת ובטוחה בעצמה, כוכבת הריאליטי נזכרה בתקופה הרבה פחות טובה שעברה עליה מבחינה נפשית • "הכל זיוף, לא הייתי מאושרת"

אסי ועדי בוזגלו. צילום: פול סגל

כבר תקופה ארוכה שעדי בוזגלו מדהימה את עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם כשהיא מציגה בפניהם את תוצאות הליך ההרזיה המרשים ביותר שלה, שבו ירדה לא פחות משלושים קילוגרמים. היום (שני) היא בחרה לפרסם תמונה שלה שצולמה לפני מספר שנים, שבה היא כביכול מונצחת ברגע מחויך, אך סיפרה על הדיסוננס בין ארשת פניה כפי שתועדו בצילום לבין התחושות הפנימיות שחוותה באותם זמנים. 

עדי בוזגלו משתפת (ארכיון)

"דפדפתי בתמונות בנייד וראיתי את התמונה הזאת שהזכירה לי נשכחות ועשתה לי הרבה בלב", חלקה בוזגלו." ולמה אני מספרת לכן? על פניו אני נראית רגיל, מצטלמת עם בעלי ומחייכת. הכל זיוף. זוכרת בדיוק איך הרגשתי בזמן הזה, כמה לא היה לי טוב. לא הייתי מאושרת. אפילו לפי שפת הגוף שלי ניתן לראות ש'התחבאתי' מאחורי אסי", הוסיפה.

הסטורי של עדי בוזגלו, צילום: אינסטגרם

בהמשך ציינה את האהבה של בעלה שתמיד הייתה שם ולא הייתה מותנית בדבר. "ייאמר לזכותו שהוא תמיד אהב אותי וכיבד אותי ונתן להרגיש הכי טוב בעולם. אני לא אהבתי את עצמי. חייתי בשקר. הייתי אדם עצוב ממש".

לסיום ביקשה להפנות מסר מעודד לנשים המתמודדות עם אותן התחושות שליוו אותה בעברה. "היום, אחרי שמצאתי את הדרך לאושר והחזרתי לעצמי את עצמי, רוצה לתת כוח לכל אותן בנות שלא מצליחות, שניסו כל כך הרבה פעמים וכשלו. אל תפסיקו, בסוף תצליחו. אצלי זה בירידה במשקל, לכל אחת זה במקום אחר. שינוי בעבודה, מצב משפחתי, חברות וכו'. תילחמו עבור עצמכן כי מגיע לכן. אוהבת אתכן", חתמה. לאחר מכן העלתה סטורי על רקע תמונה עדכנית שלה ושל בן זוגה וכתבה "אני מאושרת".

הסטורי של עדי בוזגלו, צילום: אינסטגרם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר