תביעתו של פרופ' אמיר חצרוני נדחתה

תביעתו של הפרופסר השנוי במחלוקת נגד אשת התקשורת והמלהקת אמירה בוזגלו נדחה לאחר שלוש שנים של דיונים בבית המשפט

אמיר חצרוני ואמירה בוזגלו בתוכנית הבוקר של קשת, צילום: ארכיון, ערוץ 2

חצרוני מול בוזגלו: אחרי שלוש שנים של דיונים בבית משפט השלום בתל אביב, תביעתו של פרופ' אמיר חצרוני נגד אשת התקשורת והמלהקת אמירה בוזגלו ושידורי קשת הגיעה לסיומה והתביעה נדחתה. אמש (רביעי) שופטת בית המשפט השלום בתל אביב דחתה את התביעה, אשר הוגשה בשנת 2019 וחייבה את חצרוני לשלם את הוצאות הדיון, סך הכל 20,000 שקלים. 

כזכור, במאי 2015 הוזמנו הוזמנו אשת התקשורת והמלהקת אמירה בוזגלו ופרופ' חצרוני לדיון בתוכנית הבוקר של שידורי קשת בהנחיית יואב לימור וגלית גוטמן. במהלך הדיון הובאו ציטוטים מתוך פוסט גזעני שכתב פרופ' חצרוני, בו הוא מאשים את המזרחים בתוצאות הבחירות. "כל מיני יהודים, וספק יהודים, וחצי יהודים ממדינות ליגה ג' שהגורם המאחד אותם הוא לנשק קמעות, לאכול חומוס, לשתות בורשט, לקחת קצבאות ולקבל אורגזמה מלריב עם העולם", לשון הפוסט.

אמיר חצרוני בתוכנית הבוקר של קשת. צילום: ארכיון, ערוץ 2

הדיון המתלהם המשיך באולפן והגיע לשיאו כאשר אמירה בוזגלו הטיחה בו: "אתה פאשיסט, גזען ועלוב נפש". חצרוני מיד הגיב: "שום דבר נורא לא היה קורה אם ההורים שלך היו נשארים במרוקו ונרקבים שם, וזה לא הופך אותי לגזען או פאשיסט". חצרוני התבקש להתנצל בשידור חי בפני אמירה והצופים ולעזוב את האולפן.

שמו של חצרוני עלה לאחרונה לכותרות בעקבות התקרית האלימה בה היה מעורב, במהלכה כיסא הושלך לעבר ראשו בזמן שהשתתף בתוכנית בערוץ "אונליין TV" עם חן עשור וקובי סוויסה באשדוד. התוקף, שראשו כוסה בקפוצ'ון, נמלט מהמקום בעזרת אופניים חשמליים. חצרוני נפצע בראשו, טופל במקום והגיש תלונה במשטרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר