איבוד שיער (אילוסטרציה). צילום: Getty Images

תוסף תזונה מבטיח לטפל בנשירה: האם הוא באמת עובד? בדקנו

קולקציית טבלאות שוקולד חדשות במגוון טעמים, והסרום שמצמצם הופעת כתמים כהים ודלקתיות ומוצרי שיער חדשים וריחניים • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לספר לכם מה חשבנו עליהם • חדש על המדף

ריח של חמימות מנחמת

OHGLOW משיקה בארץ את מותג הבישום Amarsi, ששורשיו באיטליה ואיביזה. בשמי המותג טבעוניים ומופקים משמנים אתריים ומולקולות סינטטיות.

אנחנו בדקנו את  BLUE SACRA היוניסקסי, עם תווים של קורנית, קטורת, וניל, ענבר ורוזווד. זהו או דה פרפיום אמיץ וייחודי, שהרגיש לנו יותר גברי מנשי, ושלא מיועד להולכים בתלם. בפתיחה הוא נודף ניחוח עשן עז, בהמשך מציע ענבר, מנדרין ועץ יבש, והקינוח הוא וניל שנשאר על העור שעות אחדות. בושם לימי החורף, עם ארומה חמימה ומנחמת.

מחיר: 569 שקלים ל-100 מ"ל, להשיג באתר OHGLOW

הבושם BLUE SACRA של Amarsi, צילום: יח"צ

מילקשייק לשיער

מותג הטיפוח האיטלקי Milk shake, שמוצריו מכילים רכיבים טבעיים כמו חלבוני חלב ותמציות פירות, הגיע לארץ באמצעות חברת ג. קוסמטיקס. המוצרים אינם מכילים פרבנים ומתאימים לשיער שעבר החלקה. בין הפריטים תמצאו כאלו המסייעים בסידור השיער ומתן לחות, מוצרים לשיער יבש, לנטרול גווני צהוב ועוד.

בדקנו שמפו ומרכך לשיער יבש ומוס קרמי מגן ומרכך לכל סוגי השיער: המוצרים מריחים נהדר ומותירים שיער נעים למגע, אולם הרגשנו ששיער יבש באמת צריך מסכה ולא רק קונדישנר כדי להיות רווי, ושלנו נותר מעט יבש בקצוות. לדברי החברה המוס מתאים כהגנה מפני חום, אולם על המוצר זה לא מצוין. עם זאת, הריח הנפלא של המוס נשאר לאורך שעות, והוא הרגיש טוב ועשיר על השיער.

מחיר: שמפו ומרכך – 100 שקלים למוצר, מוס – 120 שקלים למוצר

מוצרים של מותג הטיפוח האיטלקי Milk shake, צילום: יחסי ציבור

שלום לנשירה

אל תוסף התזונה FILL IT שמבטיח לעזור לטפל בנשירה הגענו סקפטיים – אנחנו מאמינים שוויטמינים נדרשים לגוף רק כשהם בחוסר. התוסף מבית THE A BREAND טוען שהוא יכול לעזור בנושא, ויש בו רכיבים כמו קולגן, חומצה פולית, ביוטין, אבץ, ויטמין B ו-D, ופטנט מיוחד לספיגה יעילה.

התחלנו עם כדור אחד והמשכנו לשני כדורים ביום. חשוב להקפיד על נטילה יומיומית לפחות כשלושה חודשים כדי לראות תוצאות. נשירה של עד כ-100 שערות ליום נחשבת לנורמלית, ולכן קשה למדוד כמויות כי השיער ימשיך לנשור בכל מקרה, אולם אחרי כחודשיים וחצי שמנו לב שגוש השיער הענקי שנותר במסנן המקלחת אחרי החפיפה הולך ומצטמצם לפחות בחצי. אנחנו עדיין מוצאים המון שערות בכל ניקוי של האיי רובוט ובכללי ברחבי הבית, אבל ללא ספק חל שיפור בכמות הנשירה.

מחיר: 469 שקלים למארז 3 חודשים, להשיג באתר החברה

תוסף תזונה למניעת שיער שיער של FILL IT, צילום: יחסי ציבור

קול אחד יכול

ערכות טיפוח לאישה ולגבר מושקות לכבוד החגים מאת Kenneth Cole במארזים מהודרים. מארז הטיפוח לאישה כולל מים מיסלריים, קרם גוף, קרם ידיים וקרם רגליים – כולם בגודל מלא. כל המוצרים בניחוח וניל פצ'ולי ולבנדר, מלבד המים המיסלריים בניחוח פרחוני אוריינטלי.

אנחנו חייבים להודות שלא הרגשנו ניחוח במים, והריחות במוצרים האחרים הרגישו יותר כ"יוקרתיים" מאשר כמזוהי פצ'ולי וניל, אולם היו עדינים ויוניסקסיים. מרקמי קרמי הגוף והרגליים סמיכים ונעימים, ואהבנו את קונספט הקופסה הנפתחת בסיבוב עם הפקק עליה. קרם הידיים היה מעט שמנוני ולקח לו זמן להיספג, והמים המיסלריים עדינים ומסירים איפור קל.

מחיר: 210 שקלים, להשיג במשביר ובחנות האונליין

ערכות טיפוח לאישה ולגבר של Kenneth Cole, צילום: יונתן לוי

השיא של ה-C

NEAUVIA ISRAEL משיקה בישראל את סרום C SHOT: סרום ויטמין C בפורמולה יציבה בריכוז  של  30%. לדברי החברה, הסרום מצמצם הופעת כתמים כהים ודלקתיות, מעודד ייצור קולגן על ידי הגוף, עמיד בחום ובאור ולא מגרה את העור.

בדקנו: מדובר בנגזרת של ויטמין סי שהינה יציבה יותר, והסרום גם מגיע בצנצנת כהה כדי למנוע התחמצנות, שאכן לא קרתה. לרוב במוצרי טיפוח הנגזרת קיימת בריכוז נמוך יותר, אולם גם ריכוז של עד 30% בנגזרת זו לא מגרה את העור. הסרום נספג בקלות ולא מורגש גם על עור רגיש, ועוזר בהבהרה קלה של כתמים, בעיקר בשימוש לאורך זמן.

מחיר: 600 שקלים, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות

סרום C SHOT של NEAUVIA ISRAEL, צילום: יחסי ציבור

מתוק לנו

קולקציית טבלאות שוקולד חדשות לחברת ברט, ביניהן מריר (85%), חלב עם קרמל ומלח ים, מריר בטעם מנטה, מריר עם קרמל ופקאן ועוד. הסדרה מגיעה במגוון גדלים, בהם גם טבלאות במשקל 300 גרם. חידוש נוסף מהחברה הם פרלינים במגוון טעמים – מוס, פצפוצים ועוד.

הפתעה נרשמה בכל מה שנוגע לשוקולד חלב קרמל ומלח ים – השילוב של המתיקות והמליחות היה מדויק וממכר, והראשון להתחסל. גם השוקולארג'ים של 300 גרם היו הפתעה נעימה וטעימה, ובגדול מדובר במוצר שעשוי להוות תחרות בשוק השוקולדים הרווי ממילא.

מחיר: 25-10 שקלים

טבלאות שוקולד של חברת ברט, צילום: שי כהן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו