בלי להתעצל: בדקנו ערכה שמציעה שטיפת רכב עצמאית וזולה

ערכה לשטיפת רכב של ראביט | צילום: רון שושן

האם נמצא הפתרון לשטיפות מגומגמות ויקרות של מכוני רכב? וגם: גלידות טבעוניות בטעמים מיוחדים וחליטות הצמחים שיעזורו לכם להירדם בקלות • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לספר לכם מה חשבנו עליהם • וגם חדשות הצרכנות: אבוקדו בשל בקופסה, העוגיות שיעזרו לכם לשבוע מהר יותר והחנות היוקרתית בכיכר המדינה • חדש על המדף

שורשי הצבע

המותג בטיסט מנסה לתת פתרון לאלה שצובעים את השיער, עם סדרת שמפו יבש שכולל נגיעה של צבע בשלושה גוונים: בלונד, חום בהיר וחום כהה. השמפו מרענן שיער שומני ומסתיר את צמיחת השיער הלבן החדש, כך לדברי החברה, באמצעות ריסוס על השיער כמו בשימוש בשמפו יבש רגיל. בדקנו על שני סוגי שיער: הנסיינית עם השיער הקצר והדק אהבה מאוד את התוצאה, ומסרה שהשורשים הלבנים כוסו כולם במהירות ובקלות. הנסיינית בעלת השיער העבה והארוך, לעומת זאת, טענה שהצבע לא נתפס על השיער, ורק גרם להרגשה של שיער נפוח בשורש. עם זאת, שתיהן הסכימו שהריח נהדר.

מחיר: 34.90 שקלים

שמפו יבש לשיער צבוע של בטיסט, צילום: יחסי ציבור

גלידת גן עדן

GANEDEN הוא מיזם ישראלי חדש שמביא אל המדפים גלידה טבעונית בשישה טעמים, שמיוצרת עם סיבית, ערכים תזונתיים ומופחתת קלוריות וסוכר. בין הטעמים תמצאו פיסטוק מ-100% מחית פיסטוק, ריבת חלל (הגרסה הטבעונית לריבת חלב), טופי וקשיו מלוח, גלידת אגוזי לוז עם פאדג' שוקולד, קרם קוקוס פסיפלורה ועוד. טעמנו: הגלידות מרגישות יותר כ"מעדן קפוא" מאשר גלידה, המרקם לא ענני ורך כמו גלידה רגילה אלא יותר כמו ממרח קפוא. עם זאת, היא טעימה במיוחד - לא מתוקה כמו גלידה רגילה, משלבת מתיקות, מליחות והפתעות טובות בכל ביס ועם 200-150 קלוריות ל-100 גרם מאפשרת אכילה מהנה בלי ייסורי מצפון. יש בה מעט רכיבים, שזה דבר נפלא. אהבנו במיוחד את גלידת הפיסטוק שמרגישה כמו מחית פיסטוק מפנקת, וגם הקוקוס פסיפלורה היתה בטעם מובהק וטבעי של קוקוס ופסיפלורה ולא של רכיבים כימיים כלשהם.

מחיר: 39-35 שקלים לפיינט של 473 מ"ל

גלידה טבעונית של Ganeden, צילום: תמוז רחמן

לרוץ איתה

Saucony מציגים את קולקציית נעלי סתיו/חורף 2023-2022, ובה יש מגוון נעלי ספורט בעיצובים שונים ולמטרות שונות. בדקנו את הדגם Endorphin shift 3, שמגיע במראה יוניסקס יפהפה ומשלב טכנולוגיה להנעת הרצים קדימה, ולמרות קרע ברצועה ורשת נמוכה הצלחנו ליהנות מהנעל במשך שעות מבלי להזדקק למדרס אורתופדי, וקיבלנו יציבות מושלמת. הבד הרך עוטף את הקרסול בצורה הרמטית ונוחה במהלך ריצה או הליכה מהירה, מבנה המדרס הפנימי מספק תמיכה יפה לסובלים מקריסה, והסוליה מנעה זעזועים בכל מפגש עם הקרקע. עם זאת, ייתכן שתצטרכו להתרגל מעט לנעל - הסוליה שלה מוגבהת ולא מתאימה לכל רגל. המידות קטנות יחסית, ולכן כדאי לקחת מידה או שתיים יותר.

מחיר: 659 שקלים

נעל של Saucony, צילום: יח"צ חו"ל

לילה רגוע

חליטות צמחים ללילה טוב מאת ויסוצקי מבטיחות שילוב רכיבים הידועים בסגולותיהם המרגיעות. בחליטות קמומיל, מליסה, פרחי פסיפלורה, פרחי שומר ועוד, הנחשבים למרגיעים ומתאימים להשרות שלווה לפני השינה. בדקנו את ויסוצקי GOOD NIGHT בטעם קמומיל ומליסה וקמומיל-לבנדר. קשה לדעת אם מדובר בהשפעה של משקה חם וריחני או של הקמומיל, אבל על אחד הנסיינים החליטה אכן השרתה רוגע והקלת ההירדמות, אולם הטעם בשקיות מליסה היה חזק מדי עבורו ומעט אניסי, והוא פחות התחבר אליו. בשקית הלבנדר, למרות הריח הצמחי העז, מצאנו שהטעם עדין יותר וטעים. עם זאת, לנסיינית השנייה היא לא עזרה במיוחד בהרגעה או להירדמות קלה יותר.

מחיר: 22.90-19.90 שקלים

חליטת צמחים ללילה של ויסוצקי, צילום: לירן אגסי

רעננות מהטבע

סדרת מוצרים חדשה לטיפוח השיער עם סופר פודס מאת Style כוללת שמפו, מרכך, מסיכה וקרם לחות עם מגוון שמנים ורכיבים טבעיים כמו שמן מורינגה, שמן זרעי צ'יה, גזר ועוד. סדרת "לחות מן הטבע" אינה מכילה מלחי SLS, סיליקון, פראבן וצבע. בהתנסות על שיער דק ושומני מצאנו שהשמפו במרקם קליל ונעים עם ריח טוב ועוצמתי, מקציף ומנקה היטב, ובסיום הורגש שהשיער נקי יותר. המסיכה, בריח מצוין של קציפת מנגו וקוקוס, מזינה את השיער ומותירה אותו מבריק ומלא נפח, והמחיר שווה לכל כיס.

מחיר: 39.90-29.90 שקלים, להשיג בסופר-פארם

מוצרים לטיפול השיער של Style, צילום: אורי גרון

כיף לשטוף

שני יזמים ישראלים פיתחו ערכה לשטיפת רכב ללא מים, קלה ופשוטה לשימוש, בשם RUBBIT. היא כוללת נוזל ניקוי אקולוגי ומאפשרת שטיפה בליטר וחצי בלבד. המארז מכיל מרסס קצף, נוזל ניקוי, סט 4 מגבות מיקרופייבר ועץ ריח. כבר תקופה שאנחנו מחפשים פתרון לשטיפות היקרות והלא תמיד מוצלחות במכונים. הערכה נוחה מאוד וברורה לשימוש, והניקוי מתבצע באמצעות ריסוס הנוזל, שהופך לקצף, על הרכב, המתנה קצרה וניגוב. כאמור, מבחינת נוחות זהו מוצר מעולה - בלי צינור מים או בקבוקים מלאים, בלי להירטב או להתלכלך. בדקנו על רכב שהמתין בסבלנות שבועיים וסבל מטינופת. אחרי הניגוב הוא הפך לנקי, אם כי היו מקומות שנאלצו לעבור סיבוב התזה נוסף. אחרי כחצי שעה קיבלנו רכב די נוצץ שנראה כאילו יצא ממכון שטיפה, אם כי מעט מהכתמים הקשים במיוחד לא ירדו במלואם. אנחנו מרוצים גם מהחיסכון - וגם מהתוצאה.

מחיר: 280 שקלים לערכה. לרכישה באתר: rubbit.shop

ערכה לשטיפת רכב  Rabbit, צילום: רון שושן

חדשות הצרכנות

חנות דגל ראשונה של BOTTEGA VENETA נפתחה ב-AMOR כיכר המדינה, ומציגה את קולקציית סתיו-חורף 22/23 הכוללת את תיקים לצד פריטי ביגוד שנחתו הישר מהמסלול. הקולקציה מבוססת על גוונים חזקים של ירוק, צהוב, כסף וזהב מטאליים, כמו גם חום, קאמל ושחור קלאסיים בשילוב נגיעות פסטליות מרגיעות של תכלת, סגול, שמנת וחמאה. טווח מחירים: 1,290-13,490 שקלים.

חנות בוטגה ונטה, אמור, צילום: סטודיו פלד

 ליראק פריז מציעים קרם גוף מזין לעור יבש ועדין, בודי נוטרי פלוס. הוא נספג בקלות ובמהירות ואיננו דביק, מתאים לעור יבש ורגיש במיוחד ומרקם קליל ונעים. בודי נוטרי פלוס מתאים לנשים בהריון ומונע יובש וגרד בעור. ברכיבים: חמאת שיאה - להזנת העור, אוראה - למניעת יובש, שמן חריע - לאמולסיה אפקטיבית. מחיר: 199 שקלים ל-400 גרם.

קרם לחות לגוף של ליראק, צילום: אסף לוי

סלים דליס משיקים לסדרת החטיפים המוכרת של עוגות אישיות את פייבר סלים דליס - העשירות
בסיבים תזונתיים ומכילות עד 90 קלוריות לעוגה. העוגות  מוצעות בשלושה טעמים: בראוניס שוקולד, אוכמניות ולימון. מחיר מומלץ: 10-15 שקלים למארז של 5 עוגות אישיות בנות 24 גרם כל אחת.

סלים דליס פייבר אוכמניות, צילום: יח"צ חו"ל

אל סבון חדש לניקוי וטיפוח הידיים מאת "כיף": BOTANICAL FUSION Rose & sage / Geranium & Patchuli, המכיל 90% רכיבים ממקור טבעי וטבעוני. הנוזל מועשר בתמציות ורד ומרווה, גרניום ופטצ'ולי ואלוורה, שמעניקים ניחוח פרחוני נעים ועדין. ללא פראבנים, פתלטים וסיליקונים, ולא נוסה על בעלי חיים. מחיר: 15 שקלים לתכולת ליטר.

אל סבון של כיף, צילום: טל אזולאי

אבוקדו בשל מוכן לאכילה, "אבוקדו טו גו", מגיע לחנויות בתוך קופסה - מאת חברת השיווק חקלאי גרנות, והם ימשיכו בכך לכל אורך השנה עם זנים שונים של הפרי. כשרות: הרב אפרתי ובד"צ עדה חרדית. מחיר מומלץ לצרכן נקבע על ידי רשתות השיווק.

אבוקדו מוכן לאכילה של חקלאי גרנות, צילום: אחיקם חיים

Oral-B משיקים משחת שיניים מלבינה מסדרת משחות השיניים Oral-B 3D White, אשר פותחה בשיתוף עם רופאי שיניים ומלבינה את השיניים כבר מהצחצוח הראשון. מחקרים אף הראו כי המשחה החדשה הוכחה כמסירה 87% מכתמי השטח על השיניים. זאת בנוסף לשמירה על רעננות הפה והגנה מפני חיידקים. בסדרה 3 סוגים: Soft Mint עם תמציות צמחיות בטעם מנטה עדין, Vitalizing Fresh בעלת רכיב הקירור המיידי ו-Arctic Fresh בטעם משולב של נענע ומנטה. מחיר: 14.90 שקלים ברשת סופר-פארם.

משחת שיניים אוראל בי, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר