הסוד להפחתת גובה החזר ההלוואות נחשף - והוא אפשרי יותר מתמיד

יש פתרון עבור אותם אנשים שלקחו מספר הלוואות – וההחזרים מכבידים עליהם

הישראלים קורסים תחת נטל ההלוואות. בעשור האחרון שוק ההלוואות מצוי צמיחה חדה, כ-5% מהציבור מחזיקים בחמש הלוואות ומעלה. "יש פתרון עבור אותם אנשים שלקחו מספר הלוואות – וההחזרים מכבידים עליהם", כך חשף עידו עוז, מנכ"ל "חכם משכנתאות ופיננסים", שכבר סייעה לאלפי לקוחות. "המטרה של 'חכם משכנתאות' היא לעזור לאנשים שקורסים כלכלית – הצלחנו להוריד לזוג נשוי את ההחזר החודשי מ-18 וחצי ל-6.5 אלף שקלים.

בעשור האחרון, שוק ההלוואות מצוי בצמיחה חדה ומתמדת. לפי מאגר נתוני האשראי של בנק ישראל, בשנה שעברה (2019) עמד היקף ההלוואות של הציבור הישראלי על למעלה מ-150 מיליארדי שקלים.

על פי הנתונים הללו, לכ-50% מהציבור ישנה התנהלות פיננסית שניתן להגדיר אותה כטובה ומעלה. אלא שמן הצד השני של המתרס, התגלו גם מקרים רבים שמעידים על התנהלות פיננסית בעייתית. התנהלות מסוג זה רק מגדילה ומעמיקה את הבור הפיננסי של אותו אדם שנטל את ההלוואה.

לדוגמא, במקרים לא מעטים, נלקחת הלוואה שמטרתה היא סגירת המינוס בחשבון, אלא שתוך זמן קצר לוקח ההלוואה עלול למצוא עצמו שוב במינוס, מה שיגרום לו לקחת הלוואה נוספת על מנת לסגור את המינוס החדש. בנוסף, כחמישה אחוזים מן הציבור מחזיקים בחמש הלוואות ומעלה, וישנם מקרים של אנשים עם עשרות הלוואות.

לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות - לחצו כאן > (ל40 המצטרפים הראשונים)

"ישנו פתרון שרבים אינם מכירים"

אלא שברגע שהמשק נקלע למיתון, כמו בתקופת הקורונה, ושיעור האבטלה עולה, לציבור קשה להחזיר את החובות, וכתוצאה מכך הציבור מקטין את הצריכה, מפסיק לתרום לכלכלה ומתחיל לחיות על הקצה.

"ישנו פתרון עבור בעלי נכס שלקחו מספר הלוואות – וההחזר החודשי על ההלוואות מקשה מאוד על תפקודם הכלכלי", כך חשף עידו עוז, מנכ"ל "חכם משכנתאות ופיננסים". עוז ציין כי "איחוד הלוואות זו הדרך הנכונה והאפקטיבית להפחית את החזרי ההלוואות בצורה משמעותית ולצאת לחירות כלכלית". עוז נשאל למי מתאים איחוד הלוואות, והשיב כי "איחוד הלוואות מתאים עבור בעלי נכס שיש להם מספר הלוואות, לדוגמא, מי שיש לו משכנתא, הלוואה לסגירת מינוס, הלוואה לרכב, לשיפוץ בית וגם לעסק".

לדבריו, במקרה כזה, הפיתרון הוא לאחד את כל ההלוואות והחובות שיש למשק הבית תחת קורת גג אחת – כאשר הדירה או הנכס המסחרי מהווה בטוחה עבורם. "איחוד ההלוואות עושה סדר בחשבון ומאפשר, מקטין בצורה משמעותית את ההחזר החודשי – ואף מאפשר לפתוח קופת חיסכון".

"עוצרים את כדור השלג של ההלוואות"

 

"המטרה של 'חכם משכנתאות' היא לעזור לאנשים שקורסים כלכלית. איחוד הלוואות מאפשר לבעלי נכסים להתחיל תהליך שמוביל לסגירת ההלוואות", ציין עוז והוסיף כי "אנו מבצעים זאת על ידי פריסת ההלוואות לתקופה ארוכה יותר עם החזרים חודשיים נמוכים יותר. כבר עזרנו למאות לקוחות לעצור את כדור השלג של ההלוואות".

"ירידה של 12 אלף ש' בגובה ההחזר החודשי"

"חכם משכנתאות" סייעה כבר לאלפי לקוחות מרוצים. לדוגמא, עוז סיפר על זוג נשוי מרמלה, גבר ואישה, "שלפני שפנו אלינו שילמו בכל חודש 18 וחצי אלף שקלים על מנת להחזיר את כלל ההלוואות", וציין: "עזרנו לזוג להפחית את גובה ההחזר החודשי ל-6,500 שקלים, שנתנו להם אוויר לנשימה". הזוג סיפר כי "התהליך הזה סייע לנו לצאת לחירות כלכלית".

איחוד הלוואות מונע קריסה כלכלית

מנכ"ל "חכם משכנתאות" ציין כי פונים אליו גם לקוחות מסורבי בנקים, וגם עבורם יש פתרונות להקטנת גובה ההחזרים החודשיים, "חשוב לציין שהפתרון שלנו הינו באמצעות גופים פיננסיים שמפוקחים על ידי המדינה, כמו חברות ביטוח ובתי השקעות", ציין עוז. באופן הזה, "חכם משכנתאות" מסייעת ללקוחות לעלות את דירוג האשראי בבנקים ולנקות את ההיסטוריה השלילית.

עוד ציין מנכ"ל "חכם משכנתאות" כי במקרה של ריבוי הלוואות, חשוב לפנות לאנשי המקצוע המתאימים, כאלה שיש להם קשרים וכוח מול הבנקים. זאת משום שהבנקים, לרוב, לא רואים את האינטרס של האזרח הפשוט, ואף יש להם עניין שתיקחו כמה שיותר הלוואות, "משמחת אותי במיוחד העובדה שהקשרים שיש לנו עם הבנקים אפשרו לרבים מלקוחותינו לחסוך הרבה כסף ולהפחית לחצים בכל מה שקשור להתנהלות הפיננסית השוטפת", ציין עוז.

בימים אלו, "חכם משכנתאות ופיננסים" מאפשרת פגישת ייעוץ ממוקדת בחינם ל-40 המצטרפים הראשונים דרך כתבה זו. מטרת הפגישה היא להסביר באופן פרטני על האפשרות לאיחוד הלוואות, זאת במטרה להוריד את גובה ההחזרים ולצאת לחירות כלכלית. מנכ"ל החברה מבהיר: "אני מאפשר הטבה זו מתוך האמונה שהשירות הזה מהווה גלגל הצלה משמעותי לכל אותם החווים קשיים כלכליים בשל ריבוי הלוואות".

לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות - לחצו כאן > (ל40 המצטרפים הראשונים)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו