צילום: AFP

מחסני חשמל הופכת למשווקת רשמית של אפל בישראל

הרשת הופכת לקמעונאית החשמל הראשונה בארץ שפותחת חנות קונספט של אפל בתוך הסניפים • מדובר בהליך שנכלל בחינה מקיפה ונמשך מספר שנים

רשת מחסני חשמל הודיעה היום (רביעי) על הפיכתה למשווקת רשמית של מוצרי אפל בישראל, לאחר תהליך בחינה מקיף שנמשך מספר שנים, ולאחר שבשנת 2020 חצה מחזור המכירות של מוצרי אפל ברשת את רף ה-100 מיליון שקלים.

הרשת מצטרפת לרשת אייסטור (iStore) ואיידיגיטל (iDigital), ולמעשה הופכת לקמעונאית החשמל הראשונה בארץ שפותחת חנות אפל בקונספט של חנות-בתוך-חנות. בימים האחרונים נפתחו חמש עמדות ( Apple shop in shop) בסניפי מחסני חשמל בקריית אתא, בראשון לציון, בירושלים, בנצרת עילית ובבאר שבע .עמדה נוספת תפתח באילת במהלך השבועות הקרובים.

לצורך הקמת החנויות הגיעו לסניפים נציגי אפל, שבחרו את המיקומים של עמדות התצוגה בחנויות, ניהלו את ההקמה והמיתוג של העמדות והכשירו את עובדי הסניף שינהלו את נקודות המכירה בחנות. כמו כן, רשת מחסני חשמל תקבל עדיפות בהקצאות מכשירים ותוכל לערוך קמפיינים לשיווק המוצרים באופן עצמאי תוך שמירה על "הרוח של אפל".

עמדת אפל ברשת מחסני חשמל // צילום: לירון כהן
עמדת אפל ברשת מחסני חשמל // צילום: לירון כהן

בכל הנוגע לתיקונים של המכשירים ולהחלפת רכיבים תקולים במחשבים ובמכשירים של אפל, הדבר יתבצע דרך אחד מנציגי השירות הרשמיים של אפל הקיימים כיום בישראל – Icon Group (חברת האם של רשת איידיגיטל) או Dcs.

אלא שגם אם מדובר בחנות של אפל בתוך הסניפים או בעמדת מכירה (כך לפי התמונות שפרסמה החברה), ההודעה של מחסני חשמל הצליחה להרגיז את איידיגיטל. שם מסרו בין היתר, כי "בישראל פועלים שלושה סוגים של משווקים רשמיים: משווק רשמי כללי – גורם קמעונאי שקיבל אישור מאפל לרכוש בהנחה מהמפיץ והוא מחוייב לפעול לפי מדיניות אפל. בארץ – רשת באג, רשת מחסני חשמל, רשת אייבורי וכו'. בחלק מהמשווקים הרשמיים, מאשרת אפל הקמת עמדות הדגמה ממותגות כמו למשל בדיוטי פרי ובמחסני חשמל".

צילום: לירון כהן
צילום: לירון כהן

"כחלק מהרצון להפוך את הרשת לתחנה הראשונה לכל חובבי הסלולר והטכנולוגיה בישראל הצבנו לעצמנו למטרה להיות קמעונאית החשמל הראשונה שתפתח חנויות תצוגה רשמיות של אפל בסניפים", אומר לירון כץ, מנהל הפיתוח העסקי של רשת מחסני חשמל.

"לאחר תהליך שנמשך כשלוש שנים קיבלנו את האישור המיוחל וכבר בשבוע האחרון פתחנו נקודות מכירה רשמיות של אפל בחנויות נבחרות ברחבי הארץ עם נציג מכירות וקופה ייעודיים, אליהן יצטרפו ב-2021 נקודות נוספות, מה שיאפשר לנו להגדיל את היקף המכירות של המותג ברשת בעשרות אחוזים", הוסיף כץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו