קוסמטיקה איכותית מבלי לצאת מהבית – רנובה ישראל

שנת 2020 הביאה עלינו את הצורך למצוא תחליפים לפעולות יום יומיות רבות שהיינו נוהגים לבצע בעזרתם של אנשי מקצוע שנמצאים מחוץ לבית – לקבוע תורים, להגיע בזמן, לעמוד בפקקים, כל אלו כמעט ולא קיימים עוד. כך גם בתחום הקוסמטיקה; רנובה ישראל הפועלת תחת חברת רנובה הבינלאומית, מובילה לאחרונה את השלב הבא בעולם הקוסמטיקה, עם מגוון מכשירי יופי ופיזיותרפיה אותם ניתן להזמין עד הבית וליהנות מטיפולים שונים בזמן הנוח ביותר ללקוח

צילום רנובה ישראל

אילו טיפולים ביתיים ניתן לבצע באמצעות המכשור המתקדם של רנובה ישראל?

כבר משנת 2014 רנובה הפכה למתחרה רצינית בתעשיית הבריאות והיופי, בזכות אותן טכנולוגיות מתקדמות ליצירת מכשירי יופי וטיפוח ביתיים וניידים ברמה הגבוהה ביותר, לצד מכשירים שמטרתם להקל מפני כאבים וטיפולי פיזיותרפיה. עכשיו, רנובה ישראל שמחים להביא ארצה את המותג שכבר הספיק לכבוש את כל העולם – עם אלפי לקוחות מרוצים שגילו עולם חדש של נוחות ואיכות, במגוון טיפולים כדוגמת:


  • FaceSanse X – מכשיר הדגל של רנובה המשלב לא פחות מחמש טכנולוגיות שונות ומביא את הקליניקה הביתה! המכשיר יעיל לטיפול בבעיות עור כדוגמת קמטים, אקנה, פיגמנטציה, מיצוק ופיסול, בשילוב של טכנולוגיות מתקדמות כגון פוטותרפיה, גלי רדיו וטיפולים שונים לעור הפנים.
  • Eye Tech – הכירו את מכשיר העיניים הטיפולי, המשלב טכנולוגיות עיסוי ואפקט חימום ייחודי, המעודד ייצור סיבי קולגן וספיגת חומצה היאלרונית ללא צורך בהזרקות. המכשיר פותח במיוחד לאיזור ארובת העין, לשימוש נוח וידידותי.
  • Pore Factor – עור הפנים שלנו רגיש במיוחד ונוטה להתלכלך ולספוג בקטריות בקלות רבה מידי. ובכן, לא עוד! מכשיר פילינג היהלומים שואב בעדינות את תאי העור המתים, מבריק את הנקבוביות, מחדש ומרענן את העור. זוהי הדרך המתקדמת ביותר לניקוי עור הפנים, ומבלי להשאיר סימנים.
  • ReShaper – מעכשיו אין צורך לצאת מהבית לטיפולים בקליניקות רחוקות ויקרות מידי! רנובה ישראל מציגה את מכשיר הגוף המתקדם המשלב טכנולוגיות מתקדמות של גלי רדיו, גלי אולטרסאונד ותאורת פוטותרפיה, איתו ניתן בקלות ובמהירות להמיס את תאי השומן ולסייע לייצור מוגבר של סיבי האלסטין והקולגן. המכשיר יעיל עבור הצרת היקפים והפחתת צלוליטיס, מיצוק, הצרה וחיטוב.

וזו רק ההתחלה

אלו רק חלק מהמוצרים שעלו ארצה בזכות רנובה ישראל שמלבד המכשור המתקדם, מפעילה גם מכוני יופי וספא בכל רחבי הגלובוס, כשהערך המוביל אותה הוא ההבנה כי “יש חשיבות עליונה לאיכות וששום פרט אינו קטן מידי עבור החברה”. החברה מעסיקה מומחים ברמה הגבוהה ביותר לבריאות העור והגוף, העוסקים ללא הרף בשיפור המוצרים עבור הלקוחות.


רנובה קוסמטיקה מזמינה גם אותך להצטרף למהפכה בטיפולי העור והקוסמטיקה ולהביא את הקליניקה אלייך הביתה – עם המכשור המתקדם ביותר והידידותי ביותר לשימוש ביתי, הכל כדי לעזור לך לשמור על שגרת הטיפוח והיופי לאורך זמן, גם בימים בהם לא תמיד מתאפשרת ההגעה אל הקוסמטיקאית האהובה עליך.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר