יריד התיירות הבינלאומי בטאיפיי. עד השני בנובמבר

יריד התיירות הבינלאומי 2020 בטאיפיי (ITF) יוצא לדרך

שוק תיירות וירטואלי ראשון מסוגו המחבר בין סוכנויות תיירות זרות ומקומיות עם נציגים מיותר מ-30 מדינות ומחוזות, וכן, 30 לשכות תיירות מקומיות מרחבי טאיוואן

טאיפיי, ה-31 באוקטובר, 2020 – יריד התיירות הבינלאומי בטאיפיי (ITF), המתקיים זו השנה ה-34 ברציפות, בין התאריכים ה-30 באוקטובר ל-2 בנובמבר,2020 הוא אחד מהתערוכות התיירות הבינלאומיות הגדולות שמתקיימות מאז תחילת מגפת ה-COVID-19, עם נציגים מיותר מ-30 מדינות ומחוזות, וכן, 30 לשכות תיירות מקומיות מרחבי טאיוואן.

צילום: לשכת התיירות טייוואן

מאות סוכנויות תיירות משתתפות השנה ביריד התיירות הבינלאומי (ITF), על מנת להכין ולתכנן תכניות עשירות בפעילויות ואטרקציות מגוונות ברחבי טאיוואן לימים שלאחר המגפה. הנוכחים ביריד יוכלו לנסות את הלבוש המסורתי של יפן, דרום קוריאה, בריטניה, מצרים, הודו ומדינות רבות אחרות, כמו כן, המשתתפים יוכלו לטעום מהמנות שמוגשות במחלקות העסקים של חברות  התעופה המובילות מבלי הצורך לעלות על טיסה.

המטרה המרכזית של יריד התיירות הבינלאומי בטאיפיי היא לעודד את התיירות הבינלאומית לטאיוואן לשנת 2021. לשם כך, משרד התיירות הטאיוואני יזם את ״שוק התיירות הוירטואלי״, שבו במשך יום שלם יוכלו נציגים מיותר מ-150 סוכנויות תיירות זרות ומקומיות להיפגש באופן וירטואלי, ליצור קשרים עסקיים, ולהכין ולתכנן תכניות תיירות לטאיוואן לקראת שנה הבאה.

מר. צ׳ואו שי-בי, ממלא מקום המנכ״ל של הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטאיוואני האחראי גם על השוק הישראלי הציג את מחשבותיו מדוע טאיוואן צריכה להיות היעד התיירותי הבא של הישראלים ביום שלאחר סיום המגיפה: ״החל מהשנה זו ואילך, ענף התיירות לעולם לא יהיה זהה. למרות סגירת הגבולות הזמנית של טאיוואן לתיירות, עם ההצלחה הכבירה של טאיוואן במניעת התפשטות נגיף ה-COVID-19, בשילוב פעולות רבות של משרד התיירות של טאיוואן לתמוך בענף התיירות המקומי, הענף המשיך להתפתח ולפרוח. טאיוואן צפויה להיות אחת מהמדינות הבטוחות לתיירות לתייר הישראלי בשנת 2021".

צילום : לשכת התיירות טייוואן

צילום : לשכת התיירות טייוואן

צילום : לשכת התיירות טייוואן

צילום : לשכת התיירות טייוואן

צילום : לשכת התיירות טייוואן

על משרד התיירות הטאיוואני

משרד התיירות הטאיוואני (TTB) הוא המשרד הממשלתי הרשמי של טאיוואן (R.O.C) המופקד על מדיניות התכנון, הפיתוח והשיווק של תיירות הפנים והחוץ של טאיוואן. השוק הישראלי מנוהל על-ידי הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטאיוואני. הסלוגנים המלווים את שיווק טאיוואן הם "זה הזמן לטאיוואן" ו-"הלב של אסיה", כשהדוב הלאומי של טאיוואן מהווה הסמל הראשי. 

למידע נוסף על טאיוואן, אנא בקרו אותנו באתר הרשמי: https://eng.taiwan.net.tw או בדף הפייסבוק שלנו www.facebook.com/Taiwan.org.il

 ליצירת קשר: דביר ברזני devir@purple.media

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...