טיפול בסנטר כפול ללא ניתוח – כל הפיתוחים במרכזים המובילים

מהו סנטר כפול? כיצד נוצר מראה סנטר כפול ? מהם הטיפולים האפקטיביים ביותר ללא ניתוח? מהם הפיתוחים האחרונים בתחום האסתטיקה והיופי המסייעים לטיפול בסנטר כפול? היכן ניתן לעבור טיפול בסנטר כפול על ידי המומחים המנוסים בתחום?

: טיפול בסנטר כפול הרבה יותר פשוט ממה שחושביםfreepik

כולנו חולמים להיראות טוב יותר. בעידן הרשתות החברתיות, המראה החיצוני הוא כרטיס הביקור שלנו וכולנו רוצים להיראות צעירים ויפים. ככל שאנחנו מתבגרים, הופך עור הצוואר שלנו לרפוי ויוצר מראה של סנטר כפול הגורם לנו להיראות מבוגרים בהרבה. בין הסיבות המובילות להיווצרות סנטר כפול ניתן למנות הצטברות ממוקדת של שומן מתחת לקו הלסת, ירידה דרסטית במשקל המביאה למראה עור נפול, שינויים הורמונליים וטיפולים תרופתיים כגון סטרואידים. עם הגיל המתקדם, מדלדלות הרקמות התומכות והעור הופך פחות מתוח. מראה סנטר כפול מביא לירידה בדימוי העצמי ועשרות אלפי ישראלים מחפשים מידי שנה אחר הפתרונות הטובים ביותר להשבת מראה מתוח וצעיר. התפתחות הטכנולוגיה בעולם היופי והאסתטיקה הביאה לשיטות טיפול חדשות שאינן מצריכות התערבות כירורגית ומביאות לתוצאות מושלמות. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן מביאים לכם את השיטות הפופולריות והמוכחות ביותר עבור טיפול בסנטר כפול ללא ניתוח.

 

הגורמים לסנטר כפול

מראה סנטר כפול הוא מטרד אסתטי של ממש הנוצר בעקבות דיאטות קיצוניות או לחילופין בעקבות השמנה וכן כתוצאה של הזדקנות העור אשר בעקבותיה הצוואר מתקצר ומתעבה, שרירי הצוואר נחלשים ומביאים להיווצרות קו לסת מדולדל ונפוח. מראה סנטר כפול הוא בעיה המטרידה נשים וגברים כאחד שכן, סנטר כפול משווה לפנים מראה שמנמן ופוגם בדימוי העצמי. עד לאחרונה, הגישה לטיפול בסנטר כפול היתה כירורגית וכרוכה בהליך שיקום כואב וממושך. התפתחות הטכנולוגיה והמחקר בתחומי היופי והאסתטיקה בעולם, הביאה למציאת פתרונות ידידותיים ואפקטיביים לטיפול בסנטר כפול ללא ניתוח.

 

טיפול בסנטר כפול  בשיטת פייס טייט FACETITE

השיטה מטפלת ביעילות ברפיון העור ומאפשרת להשיג תוצאות מעולות של מיצוק העור ושיפור קו הסנטר באופן משמעותי. שיטה זו ידידותית ואינה כרוכה בצלקות. תוצאות הטיפול בנקטייט מקבילות לתוצאות טיפול כירורגי אך השיטה אינה כרוכה בפולשנות ומבטיחה חזרה מהירה לשגרה. היתרון הבולט בשיטת הפייס טייט הוא צמצום מאגרי השומן באזור הסנטר באמצעות “שריפתם” בחום. במהלך הטיפול מוחדרת צינורית קנולה דקה דרך חתכים זעירים. דרך הצינורית מועברים גלי רדיו המבצעים שני תהליכים : שאיבת שומן ורקמות עור מיותרות על ידי המסתם בחום וכן הרס סיבי הקולגן והאלסטין באזור, הליך המביא לעיצוב ולחידוש תאי קולגן חדשים ויצירת אפקט של כיווץ ומיצוק העור הרפוי. יתרונות הטיפול הוא מינימום פולשנות ללא צלקות וחזרה לשגרה בתוך ימים ספורים.

 

טיפול פרקטורה – טיפול משלים לטיפול FACETITE בסנטר כפול

השילוב המנצח בין טיפול פייס טייט לטיפול בפרקטורה מביא לתוצאה מושלמת של מיצוק והעלמת העור הרפוי באזור הסנטר. בעוד שטיפול ה-FACETITE מתמקד בהמסת שומן ועידוד יצירת תאי קולגן על ידי החדרת מחט קנולה באזור הפנימי של הסנטר. הפרקטורה משלימה את הטיפול תוך התמקדות חיצונית בעור עצמו באמצעות העברת גלי רדיו. הטיפול בפרקטורה מבוסס על טכנולוגית גלי רדיו המועברים אל העור באמצעות מחטים זעירות הממוקמות בידית הטיפולית. אנרגיית החום שמתחת לעור מסייעת ביצירת קולגן ומביאה למתיחה, מיצוק והחלקה של העור. לאורך הטיפול, מביט המטפל במסך הדמיה המציג את שכבות העור ומיקומו של המכשיר. ההדמיה מאפשרת לכוון את האנרגיה אל נקודת המטרה המדויקת כולל ברקמות עמוקות וכן שליטה מוחלטת ומבוקרת על אזורי הטיפול. הטיפול מביא לאפקט משולש של הרמה, מתיחה ומיצוק ואינו מלווה בכאבים וחתכים, צלקות או זמן החלמה. למעשה, ניתן לחזור לשגרה עוד ביום הטיפול.

 

טיפול בסנטר כפול בטכנולוגית VELASHAPEIII

פיתוח ישראלי מבית “סינרון קנדלה” מביא לפריצת דרך בתחום טיפול בסנטר כפול, הצוואר ואזורים בגוף בהם קיימים שומנים “עקשניים” המסרבים לרדת. הטכנולוגיה זכתה במקום הראשון בכנס AMEC  שנערך בפריז ל”טכנולוגיה לא פולשנית לעיצוב הגוף”. השיטה המשולבת של VELLASHAPEIII מחברת בין ארבע סוגי טכנולוגיות בו זמנית: אינפרא אדום IR, תדר רדיו RF, אנרגית וואקום מכני לעיסוי ורולרים. טכנולוגיות אלו עובדות בו זמנית על הרקמה תוך חימום עמוק שלה וגורמות להמסת שומנים ולהסתלקותם בצורה טבעית מהגוף. תהליך החימום מעודד את ייצורם של סיבי תאי קולגן חדשים ומשפר את הניקוז הלימפתי, דבר המאיץ את חילוף החומרים בגוף וממס את תאי השומן. היתרון במכשיר ה-VELLASHAPEIII הוא היותו עוצמתי פי 2.5 יותר מקודמיו ולכן מאפשר להניב תוצאות כבר בטיפול הראשון. הטיפול אינו פולשני, אינו מלווה בכאבים או בתופעות לוואי, אינו דורש הכנה מוקדמת ומאפשר חזרה לשגרה עוד ביום הטיפול. יעילותו של מכשיר ה-VELASHAPEIII הוכחה במחקרים קליניים שבוצעו בארה”ב וכן בהמלצות רופאים ומטופלים כאחד.

 


אבחון התחלתי והתחלה לקראת השינוי המיוחל freepik

טיפול סנטר כפול בלייזר

טיפול בסנטר כפול בלייזר הוא חדשני ומבוסס על חימום אזור הלסת והסנטר, המסת שומנים ועידוד יצירת תאי קולגן חדשים היוצרים אפקט של מיצוק הסנטר והמסת שומנים. בין היתרונות הבולטים של טיפול סנטר כפול בלייזר ניתן לציין את היותו לא פולשני ואינו כרוך בכאבים או בצלקות. זהו טיפול אפקטיבי ביותר המאפשר את מיצוק קו הלסת והסנטר הנעשה מדולדל ורפוי עם השנים. טכנולוגית הלייזר מאפשרת השגת תוצאות מעולות בתוך זמן קצר ובתהליך טיפול ידידותי. הטיפול משלב ארבעה אפקטים: מיצוק, החלקה, המסת שומן ויצורם של תאי קולגן חדשים ובכך למעשה נחשב לפריצת דרך טכנולוגית בתחום טיפול בסנטר כפול ומלחמה בסימני הגיל.

 

טיפול בסנטר כפול באמצעות חוטי אפטוס APTOS

המילה האחרונה בתחום טיפול בסנטר כפול הם חוטי APTOS. זוהי טכנולוגיה חדשה המהווה חלופה של ממש  לניתוח כירורגי המביאה לתוצאות ניכרות לעין. חוטי APTOS נחשבים כיום לאחד הטיפולים המתקדמים לעיצוב קווי המתאר במגוון אזורים בפנים ללא התערבות כירורגית. הטיפול באמצעות חוטים נחשב למתקדם מסוגו לפיסול קו הלסת והסנטר ומאפשר הרמה, מתיחה ומיצוק האזור למראה פנים צעיר ומוצק. בתהליך הטיפולי מוחדרים אל מתחת לעור חוטים מיוחדים המכילים חומצה פולילקטית המעודדת ייצור קולגן וחידוש תאי העור. החוטים מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית המקנה להם מבנה ייחודי ומשונן. החוטים מותחים את רקמות העור ומקבעים אותם באזור חדש ועל ידי כך יוצרים אפקט של פיסול, מתיחה ועיצוב הפנים. במהלך הזמן, החוטים נספגים ויוצרים את התוצאה הרצויה.

 

כל הטיפולים המתקדמים בסנטר כפול ללא ניתוח עם המומחים במרכזים המובילים

סובלים מסנטר כפול? חולמים לחזור למראה צעיר, מהודק ומתוח ללא התערבות כירורגית? המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן מביאים אליכם את הטיפולים המתקדמים ביותר בסנטר כפול ללא ניתוח לתוצאות מושלמות של מראה עור מתוח וסנטר מוצק ומורם. קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום וקבלו את כל ההדרכה והמידע אודות הטיפולים המתקדמים והמוכחים ביותר בעולם לטיפול בסנטר כפול בהתאמה אישית לכל מטופל להשגת התוצאות הטובות ביותר.

 

אז אם גם אתם מעוניינים בטיפול בסנטר כפול ללא ניתוח או כאב

 

בטכנולוגיות המתקדמות ביותר במרכזים המובילים

 

לפרטים נוספים ויצירת קשר הקליקו כאן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר