"בוגד": מתקפה ברשת על בני ברוכים

לאחר סקנדל ההצבעה ב"הישרדות VIP" חוטף ברוכים את זעם הגולשים: "כפוי טובה, ילדותי וצבוע... מה תרמת במשחק?"

צילום: אורן דנון // "ירקת בצלחת שאכלת ממנה". בני ברוכים

יומיים לאחר הגמר הסוער ביותר בתולדות "הישרדות" בעונה שזכתה לאינספור ביקורות, הזעם על סקנדל ההצבעה המכורה כביכול בדרך למועצת השבט, מסרב להירגע.

לפי הדיווחים, ישראל אוגלבו הציע לבני ברוכים, חבר מועצת השבט, 100 אלף שקלים תמורת הצבעה עבורו בגמר. עוד דווח, כי בוזגלו וברוכים ניהלו ביניהם לפני כשנה בסמוך למועד חזרתם מהאי שיחה על טיב יחסיו עם אוגלבו, וזו הוקלטה ככל כנראה על ידי בוזגלו. 

לאחר תחקיר מצד ההפקה, הוחלט בסופו של דבר לפסול את הקול השנוי במחלוקת, כנראה של בני ברוכים, ונערך סבב שני בו הוכרז בוזגלו בסופו של דבר כזוכה.

כצפוי, לאחר הדרמה בגמר ופרסום הסקנדל, הזעם על ברוכים לא איחר להגיע והרשת הוצפה באלפי תגובות, במתקפה משתלחת וכמעט חסרת תקדים בהיקפה ועוצמתה. "בני, אהבתי כל כך את התגובה שלך במועצת 'הג'קט'. בזתי לך במועצה האחרונה עם ה'חתימה על הצ'ק'. הגזמת, לכלכת, קפצת גבוה מדי. חבל. בהחלט מבינה את עידן וההחלטה שלו להתרחק ממך", כתבה גולשת, ואחרים היו בוטים אף יותר.

"בני ברוכים סטנדאפיסט, אתה האדם הכי כפוי טובה, קטן ועלוב שראיתי. אלה צדקה בכל מילה שאמרה עליך. את מי אתה אהבת אם לא את המיליון. צבוע". גולשת אחרת זעמה: "בני התנהגות גועל נפש. איך ירקת בצלחת שאכלת ממנה. אגואיסט. עשית לעצמך נזק. אם בהתחלה חשבתי לבוא להופעות שלך היום אומר למשפחה שלי לא לראות אותך מופיע. יותר מכך - מה שתפרסם לא אקנה".

גולשים רבים נוספים לא חסכו במילות גנאי בוטות, ולא היססו לתקוף באופן אישי את ברוכים: "בני אתה יצור מגעיל. לוזר, חלש אופי, בוגד... פעם חיבבתי אותך. היום לא יכול להסתכל עליך...", "הרסת לעצמך את הקריירה. איך אפשר לראות בך בן אדם מצחיק?? אתה מזוהה עכשיו עם ההתנהגות המגעילה הזאת" ו"כבד אווז זו מילה עדינה עבורך... אתה נחש אינטרסנט ושקרן פתלוגי. חשבת שאם תתן לישראל תקבל ממנו משהו???".

גולש אחר התלונן: "יצאת כל כך קטן. הזלזול בשרשרת החסינות שירדן נתנה לך. אתה כפוי טובה וצבוע, ילדותי להחריד. כל היום אכלו לי שתו לי. מה כבר עשית במשחק? מה תרמת? רק ליכלכת על האנשים שהכי היו טובים אליך. תעשה חשבון נפש ובדק בית....ההתנהגות שלך מעוררת סלידה".

תגובה נוספת הכריזה: "לאחר שירדן (שהכי הגיע לה לזכות) הורידה את שרשרת החסינות (שהשיגה אותה במאמץ אדיר) ושמה עליך כדי שלא תודח אתה מעיז לצעוק עליה שחשוב לה יותר המיליון מאשר האדם. והנה אתה, בהצבעה האחרונה מוכן לקבל שוחד תמורת הצבעה לישראל!!!".

לצד מאות התגובות המתלהמות, ניתן היה למצוא כמה גולשים שניסו לחזק את רוחו של ברוכים בתוך הסערה: "בני אל תקשיב לכל הרעשי רקע האלה תתייחס אליהם כמו ליתושים על האי. יש לך את חגית והילדים. איזו אישה מלכה יש לך איך תמכה בך אתמול, גם כשגיא ניסה לסיים לה את הדברים היא המשיכה ולא ויתרה כדי להגיד לך כמה היא גאה בך. זה מה שחשוב באמת כל השאר זה הבל הבלים...  אם אתה פרסי אמיתי תעשה איתו דיל על הזכייה ותקבל צ'ק יפה בעד החתימה. אין מתנות חינם. אז תהיה ביזנס מן, תשכח מחברים, יש לך משפחה יפה וחברי אמת מחוץ ל'הישרדות'. עידן חביב היה חביב אליך רק על האי... הפסד שלו".

"וואו אנשים תירגעו באמת", ניסתה גולשת נוספת לסכם את העניין ולהכניס את הדרמה לפרופורציה. "תנשמו ותרגעו. לאדם הזה יש משפחה וילדים. לא מדברת בכלל על ההחלטה שלקח (שגם אותי אגב עצבנה), אבל חלאס עם הירידות ועם ההשתלחויות האלה בבנאדם. הוא עשה בחירה וזכותו לבחור במי שהוא רוצה בסופו של דבר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר