תקוה וליאור - האיחוד?

צמד האקסים שכיכבו ב"אח הגדול", התאחדו במסיבת יום ההולדת שנערכה לאחד מחברי מהתכנית • למרות שהזוגיות כבר מאחוריהם, נראה שהחברות עדיין חזקה

צילום: ניר פקין // ליאור דואק ותקווה גדעון

תקווה גדעון וליאור דואק הצליחו לגרום לצופים ועוקבים רבים לעסוק בשאלה - האם הם בזוגיות או לא? השנים שהחלו את הקשר שלהם במסגרת העונה האחרונה של "האח הגדול", יצאו מהבית וזמן קצר לאחר מכן הוכרז כי הם בתחילתו של קשר זוגי.

צילום: ניר פקין

הם לא היו קנאים מדיי לפרטיותם, ושיתפו את העוקבים גם בקשר המתגבש מחוץ לבית. אלא שכעבור כמה שבועות, הם החליטו לסיים אותו, מה שכמובן הסעיר את המעריצים.

מאז הם הספיקו להסיר עוקב זו מזה באינסטגרם, אך שמרו על קשר חיובי בסך הכל, הגיבו מדי פעם על אייטמים הקשורים אליהם ולאחרונה גם החזירו את העוקב באינסטגרם.

היש עדות חזקה מזאת לעובד שהשניים הצליחו להשאיר את הזוגיות מאחוריהם ועברו לחברות נטו? ובכן, מתברר שיש. היום (שישי) בשעות הצהריים נערכה מסיבת יום ההולדת של ניר אבישי כהן, מתמודד בולט נוסף מהעונה הזאת. 

תקווה גדעון וליאור דואק חוגגים יום הולדת לניר אבישי כהן // צילום מסך מהסטורי של ניר אבישי כהן
תקווה גדעון וליאור דואק חוגגים יום הולדת לניר אבישי כהן // צילום מסך מהסטורי של ניר אבישי כהן

ניר שמר מאז התכנית על חברות קרובה עם תקווה (השניים גרים בשכנות) וגם עם מתמודדים רבים נוספים מהתכנית, בהם גם דואק, שהחליט לערוך את מסיבת יום ההולדת של ניר בביתו בהרצליה, וכן - גם תקווה הוזמנה.

השניים בילו יחדיו ובחלק מהצילומים והסרטונים שמעלים המשתתפים במסיבה, דואק וגדעון אף נראים יושבים יחד באווירה ידידותית למדי.

מתמודדי העונה האחרונה של האח הגדול // צילום: ניר פקין
מתמודדי העונה האחרונה של האח הגדול // צילום: ניר פקין
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר