זכינו לראות לראשונה אתמול (שני) מטוס ישראלי נוחת באבו דאבי, וכבר נשמעים שמועות על רשתות אופנה רבות שבודקות את האפשרות לצלם שם את הקמפיינים הבאים.
הראשונה שכבר הודיעה שתצלם קמפיין ביעד החדש היא חברת ההנעלה scoop, שהודיעה הבוקר כי כבר אחרי החגים תצטלם את קולקציית החורף באיחוד האמירויות הערביות. את הקמפיין תלווה הפרזנטורית החדשה ספיר נרקיס, אשתו של הזמר ליאור נרקיס, שצפוי להצטרף לנסיעה לאבו דאבי.
רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP, מציין כי הנסיעה וצילום הקמפיין צפוי להיות אחרי החגים. "סגרנו על שהיה של חמישה ימים, מתוכם שני ימי צילום, ובהחלט הולך להיות מסקרן ומרתק. שיתוף הפעולה שנרקם מרגש, במסגרת הצילומים לקחנו מפיק מקומי שיהיה משמעותי בצוות שינהל את הקמפיין, ישולבו בקמפיין גם משפיעניות מקומיות וזה כבר מסמל את פירות השלום".
.jpg)
לדבריו, הקמפיין באבו דאבי יעלה בישראל בתחילת חודש אוקטובר בתקציב של 2.5 מיליון שקלים. לשאלה האם ההשקעה הכספית הגבוהה אינה מהווה סיכון בימים שבה הכלכלה הישראלית נמצאת בקשיים אינסאנז עונה כי, "זו השקעה גבוהה לעומת צילומים בארץ או באירופה, אבל אנחנו חושבים שהמצב הכלכלי בארץ משתנה, וכולנו לומדים לחיות ולהמשיך לעבוד ולעשות עסקים עם הקורונה".
לשאלה האם נדרשת הערכות מיוחדת בנושא הוא עונה כי, "ברגע ששמענו על ההסכם התחלנו להזיז דברים. זה לא פשוט לוגיסטית, אבל בעינינו זה הישג כי זה פותח ערוץ לדברים טובים שיבואו ולשיתופי פעולה נוספים, וזה מבורך לשתי המדינות".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו