"הנסיכה הקסומה": גרסת הסלבס 

ג'ו ג'ונאס, סופי טרנר, ניל פטריק האריס דיוויד בורקה ושורת סלבס נוספים יככבו בגרסה מיוחדת של שירות הסטרימינג קוויבי ללהיט הקולנועי משנות ה-80

לא נכנעים לקורונה. יוצרים את "הנסיכה הקסומה"

בזמן שתעשיית הבידור בעולם כולו משוועת לחזרה לשגרה, פלטפורמת הסטרימינג קוויבי הכריזה על פרויקט שצפוי לגרום אושר למאות אלפים ברחבי העולם. 

במרץ האחרון, הבמאי ג'ייסון רייטמן ("ג'ונו") החליט לא להיכנע לקיפאון הקורונה שנכפה על עולם התרבות, והגה רעיון מבריק: גרסת סלבס ללהיט הקולנועי האהוב "הנסיכה הקסומה", שישודר בפלטפורמת הסטרימינג קוויבי (פלטפורמה שייחודה הוא בסרטונים שאורכם עד 10 דקות, ומשודרים בסמארטפונים). 

לצורך הפרויקט, גייס רייטמן שורת סלבס מובילים שצילמו את הסצנות מתוך הסרט בביתם, תוך שהם עושים שימוש בפלאפונים שלהם, שלל אביזרים, חילופי תפקידים ומשחק יצירתי במיוחד. 

בין הסלבס שלקחו חלק בצילומים הייחודיים ניתן למצוא את ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר שביצעו חילופי תפקידים כך שג'ונאס גילם את הנסיכה באטרקאפ, טרנר את ווסלי וכלב הקורגי שלהם את מפלצת הביצה. ישתתפו גם ניל פטריק האריס ודיוויד בורקה, כריס פיין ואנאבל וואליס, יו ג'קמן, ג'ניפר גרנר ועוד. 

במאי הסרט המקורי רוב ריינר והשחקן פרד סוואג' שגילם את תפקיד הנכד בסרט המקורי, לקחו אף הם חלק בגרסה החדשה כשריינר מגלם את הסב וסוואג' שב לתפקיד הנכד 33 שנים אחרי. 

 ולא מדובר רק באתנחתא קומית למעריצים: מיליון דולר מרווחי הפרויקט יתרמו לפרויקט הצדקה World central kitchen, המספק ארוחות לנפגעי מגיפת הקורונה.

"הנסיכה הקסומה" הוא סרט קולנוע משנת 1987 המבוסס על ספרו של ויליאם גולדמן, וכיכבו בו קרי אלווס בתפקיד נער החווה ווסלי, רובין רייט ("בית הקלפים") בתפקיד הנסיכה באטרקאפ, וואלס שון ("קלולס") בתפקיד הנוכל הסיציליאני ויזיני, מנדי פטינקין ("הומלנד") בתפקיד איניגו מונטויה, בילי קריסטל בתפקיד מיריקל מקס והמתאבק הצרפתי 'אנדרה דה ג'ייאנט' בתפקיד פזיק.

• בייבי סטארק בדרך: סופי טרנר בהיריון

בחנו את עצמכם: חידון הקולנוע הגדול

• הסרטים שהילדים שלכם חייבים להכיר

הסרט שובר הקופות קיבל במרוצת השנים מעמד של פולחן, ונודע בזכות ציטוטים מפורסמים רבים (כשהידוע הוא "שלום, שמי איניגו מונטויה. הרגת את אבי, התכונן למות"). בשנת 2002 נבחר על ידי מכון הסרטים האמריקאי כאחד מסרטי האהבה הגדולים בכל הזמנים.

הפרויקט יעלה לשידור ב-29 ביוני, כשבכל יום במשך שבועיים ישודר פרק. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר