לקנות מוצרי חשמל יד 2 בראש שקט

מתלבטים אם לקנות מקרר חדש עם אחריות וראש שקט או לקנות מוצר יד שנייה ולשבור את הראש? באאוטלט 54 תיהנו מכל העולמות: יד שנייה, אחריות לחצי שנה, משלוח זול ומהיר והכי חשוב - שירות אישי וזמין. ככה קונים צרכנים חכמים

צילום: אאוטלט 54 // אלעד מנשה. "אין אותיות קטנות, אין שטיקים ואין טריקים"

אם אתם מחפשים מקרר או תנור זולים ואמינים, אתם בטח מתלבטים: האם לקנות מוצר חדש מהחנות עם אחריות, או לנסות לחתוך בהוצאות וללכת על מוצר יד שנייה בתקווה שלא תיפלו לקטגוריה "הזול שעולה ביוקר". מהיום כבר לא צריך להתלבט: שירות חסר תקדים של אאוטלט 54 מציע לכם ליהנות ממוצרים יד שנייה עם אחריות לחצי שנה. גם חוסכים כסף וגם קונים שקט.

"השירות החדש צמח מהשטח" // צילום: יח"צ

אלעד מנשה (33), הבעלים של אאוטלט 54, מסביר: "השירות החדש עלה מהשטח. אחרי שצרכנים רבים נפלו עם קנייה של מוצרים יד שנייה, הם חיפשו מוצר עם אחריות, אבל במחירי יד שתיים. כאן אנחנו נכנסנו לתמונה, ולפי הביקוש למוצרים – השירות הזה היה מתבקש. יש לי מוצרים שעולים בבוקר בדף הפייסבוק שלנו אאוטלט 54 מרכז החשמל או באינסטגרם outlet 54, ובתוך שעה נחטפים".

איך זה עובד?

"אני מגיע לבית הלקוח שרוצה למכור, בודק את המוצר בציציות על מנת לראות שהוא תקין ולא רק נראה טוב. אני מביא אותו להאנגר שלנו במושב יגל, שם אני מנקה אותו, מסדר אותו ומכין אותו לקנייה. ברגע שמתקשר אליי לקוח ומחפש מוצר טוב, אני שולח לו תמונות וסרטון, ואם זה נראה לו - בתוך 24 עד 48 שעות המוצר אצלו בבית".

כל המוצרים נמכרים עם ביטוח לחצי שנה כשאלעד מבטיח: "אין אותיות קטנות, אין שטיקים ואין טריקים. שירות עד הסוף. אחת הסיבות לכך שהשירות שלנו פופולרי היא שביעות הרצון של הלקוחות שחוזרים שוב ושוב. אנחנו לא רק מקבלים ביקורות מצוינות בגוגל, אלא רואים בעיניים שהמוצרים שהגיעו עכשיו נחטפו מיד".

לקנות זול ואמין // צילום: יח"צ

 

מי קהל היעד שלכם?

"בעיקר צעירים שמשכירים דירות, זוגות צעירים וסטודנטים שלא רוצים להשקיע יותר מדי כסף. הם רוצים 'לדפוק את המערכת', וזה אומר לקנות זול ואמין. אבל לא רק הם: הרבה מאוד אנשים שגרים בדירות שכורות בפריפריה ומחפשים פתרון זול ומהיר פונים אלינו".

מהם המוצרים שהם מחפשים?

"מקררים, תנורים, מדיחי כלים, מכונות ומייבשי כביסה. יש כאלה שמחפשים מוצרי רטרו כמו מקרר אמקור ישן. זה הולך מצוין בפאבים שמחפשים קטע, ויש גם אתרי בנייה שמחפשים מקרר זמני".

בוא נדבר על מחירים, כדי שהלקוחות יבינו את הפערים.

"בשמחה: מקרר חדש 350 ליטר של אלקטרה NO FROST, שלא צובר קרח בדפנות ועולה 1,800 שקל, נמכר ביד 2 ב-700 שקל. אתה קולט? מקרר מצוין, שנראה טוב, נקי אסתטי עם אחריות נמכר במאות שקלים! זו מציאה".

במקום תמצאו מחלקת תצוגות, עודפים ויד 2 במחירי כסאח. רוצים לקבל דוגמה? בבקשה. מכונת כביסה סמסונג שנמכרת ב-1,700 שקל תוכל לקבל ב-900 שקל מתצוגה, וב-500 שקל בלבד ביד 2. תנור משולב 60 שמוכרים בחנות חדש ב-2,000 שקל, נמכר בתצוגה ב-1,200 שקל וביד 2 ב-500 שקל בלבד. עם מחירים כאלה לא פלא שהמוצרים נחטפים".

צילום: יח"צ

מה לגבי איסוף עצמי? משלוחים?

"נקודה מצוינת. קודם כל אפשר לבוא להאנגר שלנו בניחותא, בלי לחשוש לקבל דו"ח. יש לך זמן לבדוק את המוצר ולהעמיס על הטנדר. אם אין לך זמן להגיע, אתה יכול לקבל את המוצר עד הבית ב-150 שקל, ולא משנה היכן אתה גר. כל מוצר נוסף: 40 שקל בלבד. אם אתה גר במרכז, תקבל את המשלוח באותו יום או מקסימום למחרת. בכל חלק אחר של הארץ תקבל את המוצר בתוך שני ימי עסקים".

כמה המצב הכלכלי משפיע על הנהירה של הלקוחות ליד 2?

"מאוד משפיע. אנחנו רואים בתקופה האחרונה הרבה מאוד לקוחות, שנהגו לקנות חדש, עוברים למוצרים יד שנייה כדי לחסוך עלויות. גם כאלה שהיו קונים רק מותגים, מבינים שזה לא העניין. הכי חשוב זה מוצר שעובד טוב ושיש לו אחריות. אצלנו אין פשרות בנושא האחריות: הלקוח מקבל טלפון של נציג אישי שמטפל בו לאורך כל תקופת האחריות. אם יש בעיה, באים מיד ומטפלים. בזכות הגישה הזו הצלחנו לשבור את הסטיגמה הלא טובה שהייתה למוצרים יד שנייה, והכי חשוב: הצלחנו לחסוך ללקוחות הרבה מאוד כסף. זה מה שנקרא - קנייה חכמה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר