חמש מתנות לגברים ליום האהבה

שוברים את הראש איזו מתנה לקנות לבן הזוג? חשבנו על חמש מתנות שגברים ישמחו לקבל • מבוקסר ועד למכשיר כושר

חג האהבה גם לגברים, צילום: Getty Images

ט״ו באב מציף שוב מציף את הדילמה בין המתנה השימושית והפרקטית. אם גם אתם מתלבטים מה לקנות לבן הזוג, חשבנו על כמה אופציות טובות ומעניינות עבורכם.  

האופציה הקישטית: תמונה

אינסטבלוק // צילום: אור אלופי

הרעיון מאחורי ט״ו באב הוא חיובי בבסיסו, אבל גם מביא איתו מחוות רומנטיות שעשויות לפעמים להיות מעט קיטשיות, וזה כנראה הזמן לשלוף את כל התמונות היפות שלכם מהאוסף הפרטי או מהאינסטגרם ולתת להן חיים. 

באינסטבלוק מציעים מלבד הדפסה על אריח עץ, גם אריח תמונה ריבועי שמוצמד לקיר עם מדבקה, אינסטבלוק מרובע עם משפטי אהבה. מחיר: 25-30 שקלים ליחידה. 

לחילופין, בלופה תוכלו לרכוש תמונות מודפסות על נייר צילום ומודבקות על אריח קאפה שחורה. מחיר: החל מ-39 שקלים.

האופציה הסקסית: בוקסר

קלווין קליין // צילום: יח"צ

לא ברור איך ולמה, אבל נדמה שהמתנה העל זמנית לגברים ביום האהבה היא תחתונים. אי שם בניינטיז אפילו התחכמו ורקמו עליהם בדיחות קרש גרועות. לשמחת כולנו, הטרנד הזה חלף מהעולם, אבל תחתונים זה עדיין פריט הכרחי שאין לזלזל בו, ומדובר גם בדרך עדינה להראות שלא שכחתם את יום האהבה בלי לצאת מגדרכם.

בהקשר זה מומלץ ללכת על בטוח, כי כל גבר צריך לפחות זוג אחד של קלווין קליין. בימים אלה מציעים את מארז של שני זוגות תחתוני בוקסר צמודים מקו ההלבשה התחתונה של המותג האמריקאי. התחתונים עשויים כותנה רכה וגמישה ללא תפרים, המעניקה נוחות מרבית ותחושה נושמת. יש פס גומי אייקוני הנושא את לוגו המותג ורצוי שלא יעלה יותר מדי למעלה.

מחיר: 165 שקלים, להשיג בחנויות המותג, פקטורי54 ובאתר החברה. 

האופציה הפרקטית: גאדג'ט

הדגם החדש // צילום: יח"צ

לא צריך להיות חובב גאדג׳טים גדול כדי להצטייד באוזניות אלחוטיות איכותיות. דגם האוזניות החדש של סוני WF-1000XM3, שעם החדשנות מספקות את כל מה שאנשים צריכים כשהם עם אוזניות: ביטול רעש, איכות קולית, דיאלוג בטאץ׳, חיבור יציב וסוללה למשך 24 שעות. 

מחיר: 1,090 שקלים, ההשקה העולמית בכל רשתות החשמל ברחבי הארץ תהיה ב-25.8, שווה לחכות. 

אוזניות עם הקדשה אישית // צילום: יח"צ

את אוזניות ה‪AirPod ‬ אתם כבר מכירים, או שלפחות נתקלתם בהם, אבל לרגל ט"ו באב ולראשונה בישראל, השיקה iStore אפשרות לחריטה אישית בטכנולוגיית הדפסה בלייזר. מעבר למתנה המקורית עם ערך סנטימנטלי, היא גם יעילה בשמירה על האוזניות שלכם. החריטה נתמכת בשפות עברית, אנגלית, ערבית, רוסית וצרפתית וניתן להשיגה בבלעדיות באתר של iStore

מחיר: 799 שקלים לדגם עם מארז הטעינה הרגילה. תוספת הקדשה אישית: 49 שקלים, או ‎999 שקלים לדגם עם מארז הטעינה האלחוטית.

האופציה הספורטיבית: מכשיר לחיטוב הגוף

רבים מהגברים רוצים קוביות בבטן ויודעים כמה קשה להשיג אותן ולשמור עליהן. Emsculpt מציגים מכשיר חדשני העובד בשיטה שנקראת HIFEM, וכנראה תגרום לגבר שלכם לעבוד פחות קשה על הריבועים.

שיטה זו גורמת לכ-20 אלף כיווצי שריר מקסימליים, שבאימונים שגרתיים מדובר במספר לא הגיוני. הטיפול עובד על אזורי הבטן הישבן והמותניים, והוא מתנהל בשכיבה מבלי שכלל צריכים לזוז. אחרי טיפול אחד יורגש הבדל, בעיקר בחוזק של שרירי הבטן והיכולת לעבוד עליהם יותר באימונים שאחרי. על מנת לקבל תוצאה מקסימלית רצוי להשלים את כל הסדרה. מחיר: 12 אלף שקלים עבור ארבעה טיפולים של כחצי שעה לטיפול ברשת מרפאות VIV - מרכז רפואי המתמחה ברפואה אסתטית.

האופציה הבנאלית: אלכוהול

ביפאיטר, מותג הג'ין הלונדוני, משיק בישראל לרגל יום האהבה את Beefeater Pink- Strawberry, המשקה החדש והנועז של ביפאיטר בעל טעמים עדינים של תות טבעי, מתבלים של לימון וערער קלאסי בעל גוון וורוד שמושך מיד את העין. מחיר: 99 שקלים, ניתן לרכוש בחנויות האלכוהול והיין המובחרות.

חובבי הוויסקי ישמחו לקבל את טמנוולין דאבל קאסק, ויסקי סינגל מאלט מתקתק עם גימור עשיר וחריף של שרי. הטעמים טריים ורכים עם אגס, אפרסק ואננס עם רמז לסוכר דמררה. מחיר: 169 שקלים ל-700 מ"ל, אלכוהול בנפח 40%.

ואם כבר בענייני ויסקי, תוכלו לרכוש ג'וני ווקר שחור, בלנדד סקוטי סופר פרמיום, המורכב מסוגי ויסקי בני 12 שנים ומעלה ומורכב מלמעלה מ-40 סוגים שונים של מאלטים כמו קארדו, טאליסקר, לגוולין ועוד. מחיר: 110 שקלים לבקבוק של 700 מ"ל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר