צילום: //

הכירו את הממתיק סוויטאנגו: “לא תאמינו שזה לא סוכר״

נמצא הפתרון המושלם עבור סוכרתיים, שומרי משקל ושוחרי בריאות המחפשים אחר תחליף בריא לסוכר המבוסס על מרכיבים מן הטבע, מאופיין באפס קלוריות וללא טעם לוואי

הכירו את “סוויטאנגו” - תחליף סוכר חדש בשוק הישראלי, אשר מכיל נוסחה בלעדית המשלבת אריתריטול וסטיביה, שני מרכיבים אשר יעילותם הוכחה במחקרים רבים, ואושרו כבטוחים לצריכה על ידי רשויות הבריאות בישראל, באירופה ובארצות הברית, כמו גם על ידי האגודה הישראלית לסוכרת. בשל האיזון הייחודי בין מרכיבים אלו, סוויטאנגו נותן טעם מתוק וטעים, ללא טעם לוואי ותחושת ה”אפטר טייסט” המרירה, המאפיינת את מרבית תחליפי הסוכר.

צילום: אפיק גבאי

לסוויטאנגו טעם מראה ומרקם של סוכר, וניתן להשתמש בו בדיוק כפי שמשתמשים בסוכר, החל מבישול ואפייה והכנת קינוחים, ועד להמתקת משקאות, דגני בוקר וסלטים. סלוגן החברה “לא תאמינו שזה לא סוכר” התברר כנכון – סוויטאנגו מספק הנאה מהטעם המתוק והמוכר של הסוכר, אך ללא נזקי הבריאות הנלווים מצריכתו.

שומרי המשקל ישמחו לשמוע כי סוויטאנגו אינו מכיל קלוריות כלל, כך ששימוש בו מספק את תאוות המתוק ללא תחושות אשם והחשש מקלוריות מיותרות. יתרון נוסף של סוויטאנגו הוא התאמתו לסוכרתיים. הוא מאופיין באינדקס גליקמי 0, כלומר אינו גורם כלל לקפיצה בערכי הסוכר בדם או להפרשת אינסולין, מה שמבטיח כי הוא בטוח לחלוטין ומתאים לסוכרתיים.
תכונות אלו של סוויטאנגו הופכות אותו לתחליף סוכר ייחודי בשוק הישראלי, ואידיאלי לסוכרתיים, שומרי קלוריות וחובבי תזונה בריאה. ניתן למצוא את סוויטאנגו במגוון בתי טבע ורשתות שיווק ברחבי הארץ, כמו גם באתר של החברה www.sweetango.co.il

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו