הבוקר (שני) נערכה השקת המותג הניו-יורקי של אופנת הספורט "Champion" בסניף "סטורי", שבקניון רמת אביב. במסגרת ההשקה, הוצגה הקולקציה לסתיו–חורף 2018-19, שכללה חליפות ספורט לנשים ולגברים עם לוגו המותג מובלט במרכז, טישרטים, קפוצ'ונים, סווטשירטים ומכנסי טרנינג במבחר צבעים.
כאמור, רשת סטורי קיבלה את הזיכיון על המותג ותשווק את המותג בכל חנויות הרשת ובאתר החברה. בקיץ 2019 תגיע לארץ גם קולקציית הנעליים של צ'מפיון שתשלים את קו המותג. ליין הפריטים הספורטיביים של החברה צפוי להימכר גם בחנויות ורשתות ספורט ייעודיות.
הלוגו המוכר של Champion, בהשקת הקולקציה הבוקר
כזכור, לפני שמונה שנים רשת H&O קיבלה את הזיכיון הבלעדי על המותג, ובחלק מחנויות הרשת פריטי צ'מפיון שווקו בפורמט SHOP IN SHOP. רשתH&O הייתה אמורה לפתוח חנויות עצמאיות של המותג הניו-יורקי, אולם המהלך לא צלח . לפני כשנתיים, חברת צ'מפיון העולמית נמכרה לחברת היינס, המותג עבר מתיחת פנים וכעת כאמור, רשת סטורי קיבלה את הזיכיון והאחריות על המותג בישראל.
למי שאינו מכיר את צ'מפיון: בשנת 1919 הוקם המותג כאשר תרבות הספורט המודרנית הייתה בחיתוליה, והייתה התלהבות גורפת סביב "בגדי ספורט", אבל ההלבשה האתלטית הייתה לעיתים קרובות מאולתרת ולא מתאימה למטרה שלה נועדה .
קולקציית Champion לחורף 2018-19 // צילום: יח"צ
החברה הוקמה במטרה לייצר הלבשה איכותית ואותנטית שמאמצת את כל סוגי הספורט ומהר מאוד הפכה לאחד המותגים הפופולריים ביותר בארה"ב בתחום זה. מוניטין החברה התחיל להתפשט בין מאמנים מבתי ספר ומכללות ברחבי ארה"ב, כאשר נקודת המפנה הייתה בשנות ה-70, בהן החברה החלה לעצב את המדים לליגה הלאומית לכדורגל, ובעקבות מהלך זה זכתה להיות בעלת הזכויות הבלעדיות להלביש את כל 27 הקבוצות של איגוד הכדורסל הלאומי (עידן הזהב של ה-(NBA.
קולקציית Champion, בהשקה הבוקר
בשנים האחרונות, עם התעוררות טרנד ביגוד הספורט, שזלג אל מחוץ לחדרי הכושר ואל תרבות הפנאי, וכניסתו כלבוש אופנתי לכל דבר, רשתות האופנה החלו לעצב קו ביגוד ספורטיבי משלהן. חברת צ'מפיון עברה מתיחת פנים, והחלה להציע קולקציות מגוונות שמשלבות את האסתטיקה, הנוחות והאיכות יחד עם אמירה אופנתית צעירה.
טווח מחירים: 649-179 שקלים. להשיג ברשת החנויות של סטורי ובאתר אונליין
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו