בא לשכונה בחור חדש: המותג ששווה להכיר

פרסום ראשון: הכירו את השם BAILANDO • בחודש הקרוב צפויה להיפתח חנות ראשונה בראשל"צ, ולאחריה עוד כעשרה סניפים • בתקופה בה רשתות אופנה רבות מתקשות לשרוד, בעלי המותג מבטיח שהוא יצליח בגדול

צילום: חלי פרידמן

מותג אופנה ישראלי חדש עושה בימים אלה את צעדיו הראשונים בשוק. המותג BAILANDO אולי נשמע ספרדי, אבל הוא כחול לבן לגמרי. מאחורי המותג עומד יוסי אברני (46).

מותג אופנה חדש נולד // צילום: חלי פרידמן

על השם BAILANDO מספר כי, "הישראלים אוהבים שמות שמשדרים ניחוח חו"ל, אני מתכנן בהמשך לשווק את המותג בעולם ורוצה שם שלא יקשה על הפריצה לחו"ל". הסניף הראשון יפתח בחודש הקרוב בקניון הזהב ובמהלך השנה צפויים להיפתח עוד כעשרה סניפים בפריסה ארצית. 

בקרוב יעלה אתר אינטרנט // צילום: חלי פרידמן

כמו כן, מתוכנן תוך חודשיים לעלות לאוויר אתר אינטרנט מכירתי ובמקביל לסניפים ימשיך המותג החדש להימכר בחנויות בוטיק, כפי שהיה עם המותג ביאנקו. מחירי הפריטים יעמדו בממוצע על 250 שקלים. שמלות: 200-300 שקלים, מכנסיים: 250-400 שקלים, חולצות: 150-300 שקלים וג'קטים כ-350 שקלים. 

בימים בהם רשתות אופנה רבות מתקשות להתקיים חלקן קורסות, מתברר כי אברני מכיר את מפת עולם האופנה טוב מאוד. הוא החל את דרכו בשנת 1995 כיבואן בדים למעצבי אופנה ולרשתות אופנה ישראליות. "הבאתי בדים בטקסטורות מיוחדות, עם הרכבי בדים שעוד לא הכירו בארץ ורבים בתעשייה מכירים את שמי. אני לא אחד שרק עכשיו מתחיל את צעדי הראשונים ונכנס להרפתקה, אני מכיר את השוק", אומר אברני. 

ג'ינס ייחודי // צילום: חלי פרידמן

בשנת 1999 החליט אברני לעבור לצד השני, והחל לייצר ג'ינסים תחת המותג 'ביאנקו'. "היה לי צוות עובדים, תדמיתנית ומעצבת ומאחר שאני זה שמטייל בחו"ל, התחלתי לייצר ג'ינסים בסטנדרט ובאיכות גבוהה עם עיצובים מיוחדים במגוון גזרות שייחודן היה שכל אישה מצאה את הגזרה שתחמיא לגוף שלה, נוחות המכנס ואיכות הבד עמדו לנגד עיני", מציין אברני . 

לדבריו, תוך שנתיים החברה הייתה להצלחה והג'ינסים שווקו ליותר מ-350 נקודות מכירה ברחבי הארץ. ההצלחה של המותג הביאה את רשתות האופנה המקומיות לבקש מאברני לייצר עבורן מכנסי ג'ינס. 

לדברי אברני, כשנכנסו רשתות האופנה הבינלאומיות לארץ והציעו ג'ינסים במחירים נמוכים, הדבר גרם לרשתות האופנה הישראליות לחפש כיצד להוזיל עלויות, כדי לתת לצרכן מחיר תחרותי ולשרוד מול הרשתות הבינלאומיות. 

רוצה להביא טוטאל לוק ולא רק ג'ינסים // צילום: חלי פרידמן

בשנה האחרונה החליט אברני שהוא גם רוצה לשחק במגרש של הגדולים. "אני רוצה להביא ללקוחות שמכירות את המותג ביאנקו וגם לאלו שלא, טוטאל לוק, לא רק ג'ינסים. לייצר גם חולצות, ג'קטים  ושמלות".

זה סיכון להקים מותג אופנה חדש כשהשוק רווי והתחרות גורמת לרשתות רבות לסגור סניפים ואף להיעלם

"אני לא מביא עוד מותג דומה למה שיש לשוק להציע. כמו שהג'ינסים שלי עד היום משווקים בחנויות בוטיק עם הצלחה, כך אין סיבה שלא אצליח גם עכשיו. אני מביא ייחודיות בגזרות לצד טרנדים אופנתיים וחומרי גלם איכותיים. אם לא אהיה שונה וייחודי לא אשרוד, עד היום ייצרתי ג'ינסים באיכות גבוהה במגוון גזרות עם טוויסט ייחודי, הנשים שניסו את המותג חוזרות וקונות שוב ושוב ג'ינס שעולה כ-300 שקלים ויותר, זה אומר שיש דרישה. היום לקוחה לא תחזור לקנות בחנות או ברשת משהו שלא מחמיא או לא איכותי שנפרם לה". 

אברני מציין כי בעידן האינסטגרם, כל אחד רוצה להיות שונה וייחודי. "אישה שרוצה להתלבש אופנתי עם נגיעות טרנדיות ועם תעוזה מסוימת לא תמצא את זה בקניון. תבקרי היום בקניונים, אין שם חנויות בוטיק, רק רשתות המשווקות כמעט את אותה סחורה ואותן גזרות, ולכן אין שום סיבה שלא אצליח, שזה המצב היום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר