צילום: Thinkstock // אילוסטרציה

מה צורת כף הרגל שלך אומרת עליך?

זה רק נשמע מוזר • שיטה חדשה קובעת את אופיים של אנשים על פי מבנה כפות הרגליים שלהם

מכירים את קוראי הסימנים והקווים בכפות הידיים שלנו? אלו שיודעים מה המשמעות של כל קו ומה זה אומר על החיים שלנו? ובכן, מהיום תביטו לא רק על רגליכם או רגלי חבריכם, אלא גם על צורת כף הרגל והיחס בין האצבעות שלנו בקצה הרגל. 

שיטה חדשה יכולה ללמד אותנו על האישיות והאופי שלנו אך ורק על סמך מבנה כף הרגל והפרופורציה בין האצבעות. כן כן, אתם שומעים נכון. על פי שיטות מזרחיות רבות יש קשר ממשי בין נקודות הלחיצה ברגל לאיברים אחרים בגוף. שימו לב לפירוט:

1.כף רגל בצורת להבת נר

האם האצבע שליד הבוהן היא הכי גדולה בכף הרגל שלך? אם כן, אתה כנראה פעיל יותר, ספורטיבי ויצירתי. במילים אחרות אנשים עם מבנה כזה הם אנשים נלהבים בעלי רעיונות חדשים. זאת על פי המומחים לקריאת כף הרגל של האדם. על פי התורה הזו אנשים כאלו הם גם מנהיגים טבעיים שיכולים להיות קצת אימפולסיביים וקצת מתוחים.

2. רגל רומית – מבנה אלכסוני יורד מהבוהן

מדובר בסוג כף הרגל הכי נפוץ בעולם המודרני. אנשים כאלו בדרך כלל נחשבים למאוזנים חברותיים שיוצאים החוצה ומסתובבים בעולם. מי שיש לו מבנה רגל כזה נהנה מטיולים והוא פתוח לחקור תרבויות חדשות וליהנות מחוויות שהעולם מציע לו. 

3. זרת זוויתית 

האם אתה יכול להניע את הזרת שלך? האם היא קצת נוטה החוצה ביחס לשאר אצבעות כף הרגל שלך? ובכן שתדע שהיכולת להזיז את הזרת מלמדת עליך שאתה אדם חסר מנוחה, לא קונבנציונאלי שמחפש כל הזמן שינויים. אתה הרפתקן, פלרטטן ופחות נאמן ממי שלא יכול להזיז את הזרת שלו. 

4. רגל עם אצבעות שוות

מבנה הרגל הזה מכונה לפעמים גם "רגל איכר", כל האצבעות הן באותו אורך ומייצרות קו ישר אחד. אנשים עם מבנה כזה של רגל הם מעשיים ואמינים מאד. הם שוקלים את כל האפשרויות לפני קבלת ההחלטה וגם לא מתאהבים עד אובדן הראש. 

5. רגל מתוחה

האם חלק מאצבעות כף הרגל שלכם דבוקות יחד בעוד הבוהן כאילו מצביעה קדימה? האם כף הרגל שלכם צרה וארוכה? ובכן שתדעו שאתם בעלי רגל מתוחה והכוונה היא לכך שאתם אנשים שאוהבים את המחרב שלכם, אתם אנשי סוד שנהנים לשמור סודות ואתם גם עלולים להיות אימפולסיביים לפעמים. 

6. זרת קצרה במיוחד

הזרת שלכם ברגל קצרה? ובכן שתדעו שזה מלמד על שובבות ואהבה של שבירת מסגרות והשתובבות באופן ילדותי. כך על פי המומחים לתחום.

7. בוהן ענקית

תמיד התפלאתם למה הבוהן שלכם כל כך גדולה ויוצאת דופן? ובכן, דעו שאתם אנשים יצירתיים ומעמיקי מחשבה. אז זה הזמן להתגאות במה שאצלכם גדול מזה של האחרים. 

8. אצבע שנייה באלכסון

האצבע שליד הבוהן שלכם נשענת על הבוהן קצת? זה בכלל לא מקרי וזה אומר אתם רגשנים ונוסטלגיים. אז אם עד היום שאלתם את עצמכם למה זה קרה לכם הנה הסיבה לכך.

9. רגליים רחבות

אנשים עם רגליים רחבות הם אנשי עמל שאוהבים מאד עבודה ושנואים לחכות, בייחוד לאלו שמאחרים, הם קצת ביקורתיים ומאד, מאד תנועתיים.

10. קשתות רגל גבוהות

יש להם רגל מאד קשתית וגבוהה, שתדעו שאתם אנשים מאד עצמאיים שסומכים על עצמכם ונהנים מאד מעצמכם. לעומת זאת מי שיש לו קשת נמוכה או רגליים שטוחות הוא אדם מאד חברותי שנהנה להסתובב עם חברים.

11. רווח בין האצבע השנייה לשלישית

יש לכם במבנה הרגל רווח בין האצבע הקרובה לבוהן לזו שאחריה? ובכן אתם אנשים שטובים בניהול הרגשות שלכם ויודעים להמשיך במשימה שהצבתם לעצמכם ללא קשר לתחושה שלכם באותו הרגע.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו