קבוצת טסה שוקולד, יבואנית ותיקה בתחום הממתקים, מחזירה אל הישראלים את מותג השוקולד השוויצרי המוכר שירד מהמדפים בתחילת שנות ה-90, שוקולד טורינו. כן, אותו שוקולד שזכור לטובה למי שהיה כאן בשנים הללו.
מותג השוקולד טורינו זכה להצלחה גדולה בישראל בעיקר בשנות ה-80, ונחשב לשוקולד איכותי ויוקרתי. בעבר הוא הגיע עם כיתוב בעברית בשונה מהשוקולד החדש שמגיע בכיתוב באנגלית.
נסיינים שטעמו את השוקולד המוכר עצמו את העיניים וסיפרו שהטעם החזיר אותם לילדות. "נזכרתי איך בתור ילד חיכינו ללכת לסופר ולבקש מההורים שלנו שוקולד טורינו, ברגע אחד חזרתי להיות ילד בן 10", סיפר אחד הנסיינים. אך האם זה אותו טעם בדיוק? הנסיינים חלוקים. אחד מהם סיפר שלשוקולד החדש יש טעם דומה מאד לשוקולד משנות ה-80, אך ציין שהטעם של השוקולד החדש פחות חזק ממה שזכור לו כילד.
"חזרתי לילדות" // צילום: יח"צ
"הטעם של הטורינו המקורי היה עם נוכחות וארומה, אך אין ספק שהשוקולד הנוכחי טעים לא פחות". בטסה צופים שהמותג הנוסטלגי יתקבל גם הפעם באהדה אצל הלקוח הישראלי שמכיר ומחבב את השוקולד.
השוקולד צפוי להגיע במספר מארזים, חפיסות בטעמים-מריר, חלב ובלונד במחיר של 14.90 שקלים ל-100 גרם, מארזי בונבוניירה בטעמים-מריר חלב ובלונד מעוצבות, 189 גרם במחיר של 34.90 שקלים.
