שלומית מלכה שוחררה לביתה: "התמיכה מרגשת"

מלכה נפצעה באורח קשה אחרי שנפלה מקורקינט חשמלי • בעלה, יהודה לוי: "מודים לעם על האהבה"

שבה להכרה. שלומית מלכה // צילום: ריקרדו וימרקאטי // שבה להכרה. שלומית מלכה // צילום: ריקרדו וימרקאטי

יממה בלבד אחרי שמעדה בעת נסיעה על קורקינט חשמלי ונחבלה בראשה, הדוגמנית שלומית מלכה חזרה להכרה ומצבה מוגדר כעת קל. אמש היא שוחררה מבית החולים איכילוב לביתה, ואמרה למקורביה שהיא מודה לעם ישראל על התמיכה.

צילום: משה בן שמחון, אבי כהן

מלכה פונתה לבית החולים עם פגיעות ראש וגפיים ואושפזה במחלקת טיפול נמרץ כשהיא מורדמת ומונשמת. ד"ר עדי נמרודי, מנהל טיפול נמרץ, אמר אתמול כי "חל שיפור ניכר במצבה של הדוגמנית והמגישה שלומית מלכה. אתמול בבוקר הצלחנו להעיר אותה והיא כעת בהכרה מלאה, נושמת באופן עצמאי ומתקשרת עם הצוות הרפואי והסיעודי, וכן עם בני משפחתה ששוהים לצידה. מצבה של שלומית מוגדר כעת קל".

יהודה לוי, בעלה של שלומית, הודה אתמול להמונים שהתעניינו בשלומה של אשתו והתפללו להחלמתה: "שלומית ערה, חזקה וכבר מתלוצצת עם רופאיה. האהבה והאנרגיה של עם ישראל עבדו. הרגשנו את עוצמת האהבה, ברגעים האלה אני כל כך גאה בעם שלנו ואנחנו אוהבים אתכם".

כזכור, שלשום סמוך לשעה 09:00 רכבה מלכה על קורקינט חשמלי בשביל האופניים בשדרות רוטשילד בתל אביב, ככל הנראה ללא קסדה, בירידה לכיוון כיכר הבימה. לפתע היא החליקה מהקורקינט, עפה ממנו ונפלה על המדרכה. עוברי אורח החלו מייד לטפל בה והזעיקו אנשי מד"א למקום. 

פרמדיקית מד"א יערית אורן סיפרה: "כאשר הגענו למקום ראינו בצד הכביש על השדרה צעירה שוכבת כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש ופציעות בגפיים. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, שכלל טיפול תרופתי והרדמה, ופינינו אותה לבית החולים איכילוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר