קורל סימנוביץ' מציגה: זוהר בדשא

אבא שלה התחתן עם פנינה רוזנבלום. אמא שלה היתה בת הזוג של טדי שגיא. והיא עצמה יוצאת עם כדורגלן ברצלונה סרג'י רוברטו • אבל הדוגמנית קורל סימנוביץ' (24) כאן כדי להצליח בכוחות עצמה

"כשהייתי קטנה לא ידעתי מה זה כסף, ספגתי את זה בהדרגה". סימנוביץ' // צילום: אלון סמרנסקי // "כשהייתי קטנה לא ידעתי מה זה כסף, ספגתי את זה בהדרגה". סימנוביץ' // צילום: אלון סמרנסקי

"כל הזמן שואלים אותי איך אני מספיקה הכל", אומרת קורל סימנוביץ' תוך כדי שהיא מסיטה לאחור את שיערה הארוך והחלק. "אומרים לי, את לומדת בפאקינג שנקר, את דוגמנית, יש לך כל כך הרבה עבודה, אז מתי יש לך זמן לטוס לחבר שלך?

"ואני אומרת, הכל עניין של טיימינג, ואני כמו גרמני. אתה לא מבין איזה מסודרת אני. לפעמים אני עושה לילות לבנים כדי לסיים את השיעורים, וסרג'י נורא מעריך את זה".

סרג'י, בשבילכם, הוא סרג'י רוברטו, שחקן קבוצת הכדורגל של ברצלונה. כבר שנתיים וחצי שסימנוביץ' (24) מנהלת איתו מערכת יחסים בשלט רחוק, היא בתל אביב והוא בספרד, מרחק חמש שעות טיסה.

"אנחנו דואגים לעבוד קשה כדי לשמור על האהבה שלנו. מדברים המון פעמים ביום, ווטסאפ וסקייפ כל הזמן. אני נוסעת אליו הרבה, וכשלסרג'י יש הזדמנות, הוא בא לפה. הוא כבר היה בארץ חמש פעמים, ובעזרת השם יבוא גם בקיץ. גם אם ישחק בנבחרת ספרד ביורו, אני לא מוותרת לו - הוא פשוט יבוא אלי אחר כך.

"מה שמקל עלי זו הידיעה שבאיזשהו שלב אני אעבור לשם, או שנעבור למקום אחר ביחד. או שאהיה בברצלונה יותר מאשר פה. שנינו עובדים בעבודות שהמיקום שלהן יכול להשתנות כל שנה, וכשאתה נכנס למערכת יחסים כזאת, אתה לוקח בחשבון שתצטרך לשחק עם החיים שלך. אם היתה לי עבודה שלא יכולה לזוז, לא יודעת אם הקשר הזה היה שורד.

"יש אנשים שאומרים שאם נעבור לגור ביחד, זה דווקא יכול לקלקל לנו. שירלי בוגנים, שגרה בכל מדינה אפשרית וניהלה הרבה מערכות לונג־דיסטנס, סיפרה לי שהיה לה קשר כזה שנמשך שנים, וכשהיא עברה לגור עם הבחור, זה היה לה מוזר.

"אני מקווה שלנו זה יעשה טוב. אני אופטימית ומשוכנעת שכל עוד אנחנו אוהבים, הכל יהיה בסדר. אני מאוד מאוהבת, אבל אני מאוהבת בצורה בוגרת".

רוברטו (24) גדל במחלקת הנוער של הקבוצה המפורסמת ביותר בעולם, ובעונה שעברה פרץ להרכב הפותח שלה, לצד מסי, ניימאר וסוארס. השנה הפך לבורג חשוב במערכת, שחקן שיכול לשחק בכמה עמדות, והיה מעורב גם במשחקים מכריעים. לפני חודשיים רשם את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ספרד.

"מה שיפה אצלו זה שהוא לא שוכח מאיפה הוא בא", מתגאה סימנוביץ'. "הוא במועדון מגיל 14, ולאורך השנים החדירו לו לראש לאן הוא נכנס. למרות שהוא בקבוצה הכי טובה בעולם ומשחק עם השחקנים הכי טובים בכל הזמנים, הוא לא שוכח שהחברים והמשפחה שלו מעל הכל. הוא לא יפסיד שום ארוחה ושום חג. יש לו משפחה מדהימה, המשפחה הכי חמודה שאני מכירה, הם גרים בעיר ראוס, שנמצאת שעה נסיעה מברצלונה".

רוברטו (מימין) בפעולה. "מה שיפה אצלו זה שהוא לא שוכח מאיפה הוא בא" // צילום: רויטרס

•  •  •

הקשר ביניהם התחיל בהודעות פרטיות שהם שלחו זה לזה באינסטגרם. משם עברו לשיחות טלפון. אחרי תקופה ארוכה של קשר וירטואלי, טסה קורל לחופשת סמסטר עם חברות בברצלונה, והם נפגשו בפעם הראשונה. "יש לנו כל כך הרבה מכנה משותף, שאני לא יכולה להסביר בכלל", היא אומרת בעיניים נוצצות. "אנחנו אוהבים אותם דברים, אם זה מוסיקה או אטרקציות, מסעדות עם חברים או יציאות לברים. סרג'י הוא לא הכדורגלן הטיפוסי. אנחנו אוהבים לטייל ולראות נופים, וגם לשבת כל היום בבית ולא לעשות כלום.

"אנחנו מתים על קולנוע. בספרד כמעט אין סרטים באנגלית, הכל מדובב. זה נשמע כל כך גרוע בספרדית. לימדתי אותו מה זה לראות סרט באמת, ולא כשמתרגמים לך בדיבוב וכל קול נשמע אותו הדבר. מהרגע שהוא התחיל לראות סרטים בשפת המקור, הוא כבר לא מצליח לראות סרטים מדובבים. באמת. אני רוצה ללכת איתו לסרט עם גל גדות, 'באטמן נגד סופרמן'. זאת גאווה ישראלית".

כמעט שלושה שבועות נדרשו כדי לתאם את הראיון. בהתחלה היא צילמה קמפיין, אחר כך עבדה על פרויקט ללימודי עיצוב האופנה שלה, ואז המריאה לברצלונה לכמה ימים, כדי לתמוך מהיציע בחבר ששיחק מול ריאל בקלאסיקו. אחר כך קפצה לביקור קצרצר בארץ, ומייד המשיכה לפאריס.

בסוף הצלחנו למצוא חלון זמנים ושולחן בבית קפה תל־אביבי. זה קורה בבוקר שאחרי ההדחה של בארסה מליגת האליפות, וסימנוביץ' מְשווה לפניה ארשת מדוכדכת. "דיברנו בסקייפ אחרי המשחק, והוא מאוד התבאס שהם עפו. דווקא חבל, רציתי לנסוע לגמר במילאנו".

 

"אם הייתי יוצאת עם אנגלי או עם אמריקני, שהם מאוד שונים מאיתנו, היה לי הרבה יותר קשה" // צילום: אלון סמרנסקי

היו להם כמה מעידות בזמן האחרון.

"אני יודעת, המצב היה קצת קשה. אבל השחקנים כל כך מודעים לזה שבעבודה הזאת פעם אתה למטה ופעם למעלה, אז לוקחים את זה בפרופורציות".

היא לובשת ג'ינס וגופייה לבנה פשוטה. כשהיא מורידה את משקפי השמש האופנתיים, אי אפשר שלא להבחין בשמה שחרוט עליהם באנגלית ("זה חבר של סרג'י הכין לי במיוחד").

"יש לי אופי. אולי הרבה יחשבו שלא, כי יש לי קול גבוה כזה של ילדה קטנה. מלא אנשים רק מסתכלים על החיצוניות ושומעים את הקול שלי, וזהו, מייד קובעים - היא פקאצה. אבל אחרי שמכירים אותי שתי דקות אומרים, וואי וואי, איזה שונה היא, היא כזאתי חמודה וכזאתי רצינית וכזאתי חנונית לפעמים, והיא ילדה טובה וחכמה ואינטליגנטית. אז יש לי קול מצחיק, ואין לי בעיה איתו. אני נראית טוב ומשקיעה בעצמי ואוהבת להתלבש, אז מפספסים את האישיות שלי".

את מבינה בכדורגל?

"כן, האמת היא שתמיד אהדתי את מכבי ת"א, והייתי מאוד גאה כשהם עלו העונה לצ'מפיונס. אמרתי לכל החברים הספרדים שלי, תקשיבו, גם ישראל על המפה. אבל אני בעיקר עוקבת אחרי ברצלונה".

את מסי פגשת?

"בטח, באירועי גיבוש של הקבוצה. לא יצא לנו יותר מדי לדבר, זה 'שלום־שלום' כזה או שאמרתי לו 'פֶליסיטאט', שזה מזל טוב בקטלאנית, כשהם זכו בתארים. הוא נראה לי אחלה בן אדם. יורד אל העם, יורד אל הקרקע, לא מתנשא, למרות המעמד שלו. זה לא קל להיות תחת אור הזרקורים כל הזמן. לא נראה לי שהוא יכול ללכת ברחוב".

ספרי קצת רכילות. מי חבר של מי? מי שונא את מי?

"סרג'י מספר שבחדר ההלבשה או בארוחות הצהריים יש לפעמים איזו חלוקה, בגלל הבדלי הגיל. יש את השחקנים עם המשפחה והילדים, ויש את החבר'ה הרווקים, שסרג'י מתחבר אליהם יותר. אבל כולם חברים.

"היו לנו גיבושים כאלה עם בנות הזוג של השחקנים והסתכלתי מסביב ואמרתי לעצמי, וואי, אין שם אף אחד שמתנשא על אחרים, אין דיסטנס ואין היררכיה, ונחמד לראות את זה.

"אתה מסתכל על ריאל מדריד, למשל, אומרים שאף אחד שם לא מפרגן לשני. בברצלונה כל השחקנים הם ממש כמו משפחה".

בקמפיין בגדי הים של twentyfourseven. "בעתיד זה יתפתח" // צילום: אלון ראובני

מחשבות על חתונה כבר חלפו לה בראש. "אני לא מאמינה שצריך למהר, אבל כשאתה מאוהב ובאמת טוב לך, אז כן, מסתכלים על העתיד. הרבה פעמים אני מריצה בראש את העתיד שלי עם סרג'י. זה רק מראה כמה אני אוהבת אותו".

גם הוא חושב על זה?

"בטח. וזה רק מראה לי כמה הוא אוהב אותי. כרגע אנחנו רק מדמיינים, כמו באגדות. טפו טפו, הוא ילד מה־זה חמוד, ואנחנו דומים, והכימיה בינינו מצוינת".

את יודעת שכדורגלנים מתחתנים בגיל צעיר.

"ברור, והם גם מביאים ילדים בגיל צעיר. אבל סרג'י רק רוצה ליהנות מהחיים, בואי ניסע לטייל כאן ובואי נלך לבלות שם. אני מרגישה שונה, כי לתשעים אחוז מהנשים של הכדורגלנים בקבוצה יש ילדים, והן בגילי או טיפה יותר גדולות. זה מוזר. יש עליהן סטיגמה של נשים שלא עושות כלום, אבל לא כולן כאלו.

"כל הנשים שם באו מבתים צנועים ונשאבו לתוך חיים שאפילו הן לא דמיינו שיהיו להן. לצאת עם מישהו מהקבוצה הזאת משנה לך את החיים. מפנקים אותך ואת לא צריכה לעשות כלום. כל דבר קונים להן, וכל דבר מביאים להן, ונסיעות, וטיסות, והכל על מגש של כסף.

"אני כל כך שונה מזה. אני גדלתי לתוך זה בשלבים. כשהייתי קטנה לא ידעתי מה זה כסף. ספגתי את זה בהדרגה, ואני מאוד מעריכה את זה. היום, רק תן לי לעבוד כל הזמן. זה בדם שלי. סרג'י מאוד אוהב את זה שאני עובדת ולומדת. אני הבן אדם הכי חרוץ שאתה מכיר, ואני הכי לא אשת הכדורגלן הטיפוסית, שמגדלת את הילדים ומנהלת את הבית. הכי לא!"

עם היפה שלה. "הכי לא אשת כדורגלן טיפוסית"

מי החברה הכי טובה שלך מנשות הכדורגלנים בברצלונה?

"מליסה, בת הזוג של מארק ברטרה, שהוא החבר הכי טוב של סרג'י. היא עובדת כקריינית בערוץ 'מוטו', שזה אופנוענים, וזה ענף ספורט ממש נחשב בספרד".

את מדברת ספרדית?

"לקחתי שיעורים בארץ. בברצלונה התחלתי לקחת שיעורים בקטלאנית. היום אני מבינה כבר את רוב השפה ומצליחה לנהל שיחות. אני וסרג'י מדברים בדרך כלל באנגלית, אבל כשאנחנו עם אנשים ומדברים שם קטלאנית, אני משתלבת בשיחה. אם אני לא מבינה משהו, אני מייד מקבלת תרגום. זאת הדרך הטובה ביותר ללמוד. 

"ברצלונה ממש מזכירה את תל אביב בווייב. יש לה את הים הכי טוב ואת המסעדות ובתי הקפה הכי שווים. הספרדים הם כמונו, הם חמים ואוהבים ומשפחתיים, ויש להם אותו הומור ואותו סתלבט. אני מרגישה שם בבית, רק בשפה אחרת. 

"זה מקל לצאת עם מישהו שהתרבות שלו מזכירה את שלי. אם הייתי יוצאת עם אנגלי או עם אמריקני, שהם מאוד שונים מאיתנו, היה לי הרבה יותר קשה".

יש לך עמדה בנוגע לדרישה של הקטלאנים לעצמאות?

"אני מאוד רוצה שהם יקבלו עצמאות. אני רואה כמה זה חשוב להם, וכמה מתייחסים אליהם שונה. לסרג'י יש זהות מאוד קטלאנית, הוא משחק גם בנבחרת ספרד וגם בנבחרת קטלוניה (שמשחקת רק משחקי ידידות; נ"ו). כל אחד רודף אחרי משהו: הם אחרי עצמאות, אנחנו אחרי השלום והשקט. לכל מדינה יש את האישיו שלה".

 

•  •  •

הסיפור שלה נראה קצת לקוח מהאגדות, ולא רק בגלל החבר הצמוד. היא מוקפת זוהר וכסף מכל כיוון אפשרי. אמא שלה, לימור בהט, התמודדה ב־1984 בתחרות מלכת היופי. אביה, רוני סימנוביץ', היה כדורגלן שגדל במכבי ת"א ופרש לקריירת עסקים לאחר שנפצע בגיל מוקדם.

"זה מצחיק, כי בתכלס, גם אמא שלי יצאה עם כדורגלן", היא מצחקקת. "ואז אבא מצא עבודה בארה"ב, ואמא נסעה איתו לעשר שנים". 

קורל נולדה בניו יורק, שלוש שנים אחרי אחותה נואל (27), שנשואה לכדורגלן תום מנשרוב. יש לה אח צעיר ממנה בשנתיים, שון. כשהיתה בת 3 חזרה המשפחה לישראל והתמקמה בשיכון ל' שבצפון תל אביב. "לא גדלנו עם כפית זהב בפה. אנשים מכלילים את כל מי שגרים בתל אביב כאילו הם לא יודעים כלום והחיים שלהם מושלמים, וזה לא נכון".

כשהיתה בת 8 התגרשו הוריה. "היום זה רגיל, כל משפחה שנייה מתפרקת. אני מודה כל יום לאלוהים על זה שההורים שלי חברים ממש טובים, כי אני מסתכלת על חברים שהוריהם לא סיימו את זה טוב, והילדים מבולבלים ולא יודעים איזה צד לבחור. ככל שהילדים בוגרים יותר, ההורים מערבים אותם ומלכלכים אחד על השני.

"אני הייתי קטנה, אז לא עירבו אותי בכל הפרידה. גרתי אצל אמא, אבא גר באותה שכונה, והיינו ישנים אצלו לפעמים. הם חילקו את זה מאוד מסודר".

לאחר הגירושים, נכנסה אמה לקשר עם איש העסקים טדי שגיא. באותה תקופה הונפקה בבורסה בלונדון החברה שהקים, ושגיא הפך למיליארדר. הונו מוערך כיום ביותר מ־3 מיליארד דולרים. בדירוג "פורבס" אשתקד הוא דורג תשיעי ברשימת הישראלים העשירים ביותר.

"כשהוא התחיל להצליח הייתי קטנה, ופשוט גדלתי לתוך זה. אני מסתכלת על זה מהצד ואומרת, כל הכבוד לו. הוא גאון. הוא נתן השראה להרבה צעירים".

אחרי כמה שנים וילדה משותפת, נפרדה אמה משגיא. היום היא מתגוררת עם הבת יולי (10) ועם קורל במגדלי אקירוב בתל אביב.

למה לא לגור בדירה משלך?

"נוח לי לגור עם אמא שלי, כי זה קרוב לי ללימודים, וגם כי אני אומרת, אגור בדירה משלי כל החיים, אז מה בוער לי? אני יכולה לנצל את זה שאני לא צריכה לשלם שכר דירה, יש לי פרטיות, ואני תל־אביבית".

על הסטטוס הנוכחי של אמה אומרת סימנוביץ' באלגנטיות: "היא כל כך יפה, שיש לה המון מחזרים".

 

•  •  •

אביה של סימנוביץ' נשוי לפנינה רוזנבלום מאז 2004. הוא הציע לה נישואים שמונה חודשים אחרי שהחלו את הקשר, והיא נעתרה.

"הייתי אז בת 13, טינאייג'רית מורדת בטירוף, ובהתחלה זה היה לי מוזר וקצת קשה", אומרת סימנוביץ'. "פתאום כולם בבית הספר ריכלו על זה שאבא שלי מתחתן עם פנינה רוזנבלום".

זה קשה שמישהי מפורסמת כזאת נכנסת למשפחה?

"אבא שלי הוא הכי צעיר בנפש, הוא יצא עם הרבה בנות. הייתי נוסעת באוטו עם האחים שלי, אבא היה נוהג, פותח את החלון ומתחיל עם זאת שבמכונית לידנו. וההיא בטח תהתה לעצמה, הוא עם ילדים באוטו, מה הולך פה? עם דברים כאלה גדלתי.

"אז בהתחלה, כשפנינה הגיעה, מבחינתי היא היתה עוד אחת. כשהם התחתנו, זה כבר היה, וואו, הוא רציני הפעם.

"זה היה מוזר לא בגלל שהיא מפורסמת, אלא כי להיות בחתונה של אבא שלך זה מוזר. בחתונה הייתי חולה ברמות, היו לי 40 מעלות חום, וזה היה מבאס".

התייחסת אליה כאל אמא חורגת?

"אני לא חושבת שיש דבר כזה, אמא חורגת. זה מזכיר לי את סינדרלה, וזה קצת מעציב כשמשתמשים בביטוי הזה, שדוחק לפינה את אמא שלי שגידלה אותי. סליחה, אבל יש לי אמא אחת ואבא אחד. פנינה היא אשתו של אבא שלי ושום דבר אחר, והיא יודעת את זה.

"חוץ מזה, לא היתה לה מעורבות בחינוך שלי, כי גדלתי עם אמא שלי כל החיים. אם כבר יש מישהו נוסף שגידל אותי זה טדי, שחי עם אמא שלי כשהייתי קטנה.

"פנינה היא אחלה. היא באמת חמודה, אישה טובה. בולדוזרית, שזה יפה לראות באישה. ההצלחה שלה היא עוד סיפור לחיים שאתה מעריך וסופג ממנו השראה, איך אנשים יורקים דם ומגיעים בסוף לאן שהם רוצים".

 

•  •  •

היא מדגישה שוב ושוב שגדלה כמו ילדה רגילה. "אבא תמיד דאג שכל הזוהר מהחיים של פנינה לא יחדור אלינו. למרות שהילדים שלה גדלו לזוהר ולפרסום והיו בפרסומות ובטלוויזיה מגיל קטן, אבא שלי החליט שאנחנו נגדל כמו ילדים רגילים.

"גם הוא וגם אמא שלי לא שכחו להזכיר לי להגיד תודה על זה שאני גרה באחלה שכונה, ושיש לי בית ואוכל. תמיד ידעתי שיש אנשים עם פחות. כשהגעתי לצבא ושירתתי כמש"קית ת"ש של בני ישיבות, גם ראיתי את זה בעיניים. הייתי נוסעת אליהם הביתה ונתקלת בסיפורים קשים, שנחרתו לי בזיכרון".

בתקופת הצבא, היא אומרת, גילתה את עצמה. "הבסיס שלי היה בקריה, הייתי כל יום בבית, אבל חזרתי בשעות מאוחרות, כי מש"קית ת"ש זה לא תפקיד שאתה מסיים ב־2 ואתה בבית. זה תפקיד מאוד תובעני. גם בבית היה לי מירס, וכל הזמן צילצלו, והייתי צריכה להיות הפסיכולוגית ולהתמודד עם הבעיות שלהם. הייתי ילדה מה־זה טובה.

"בתקופה ההיא גם השמנתי איזה 5 קילו. זה גיל כזה שלא אכפת לך להשמין. כילדה הייתי מפרקת בקבוק קולה גדול כל יום, מי חשב בכלל על משמין או לא משמין, בריא או לא בריא? בכיתה י' נכנסה לי המודעות והחלטתי להפסיק את ההתמכרות שלי, עברתי לשתות נסטי לתקופה, ואז חזרתי לקולה. בזמן הצבא למדתי לשתות מים".

אחרי השחרור טסה לטייל בדרום אמריקה. הסתובבה בפאבֶלות של ריו, פגשה ילדים עניים ברחוב ואספה חוויות. אחר כך שבה לארץ והחלה ללמוד. לפני שפגשה את סרג'י רוברטו היתה שלוש שנים בקשר רומנטי עם דור רפאלי, האח של בר. היום, לדבריה, הם חברים טובים.

"כל סיפור האפליקציה שהוא המציא (בליינדספוט, שמאפשרת משלוח הודעות אנונימיות; נ"ו) לא היה פשוט, אבל דור לקח את זה כמו גבר. הוא מודע לזה שיצאו עליו כי הוא בא ממשפחה נורא מדוברת. אם זה היה מישהו אחר, לא היו עושים מזה סקנדל. לדעתי ממש נפלו עליו".

 

•  •  •

יש לה 150 אלף עוקבים באינסטגרם. "זה לא הכל בזכות סרג'י, כי עוד לפני שהכרתי אותו היו לי הרבה עוקבים. האינסטגרם מאוד חשף אותי, אני בין הישראלים עם הכי הרבה עוקבים".

מאז גיל 20 היא מדגמנת. עשתה קמפיינים לפוקס ולעדיקה, שימשה פרזנטורית של פלפל ושל Go Under, ולאחרונה נבחרה לפרזנטורית של סֶבוקָלם ושל מותג הצעירות של רנואר, twentyfourseven ("צילמנו קמפיין בגדי ים לקיץ הקרוב, ובעתיד זה יתפתח לעוד קמפיינים").

בחודש הבא תסיים סימנוביץ' את התואר בעיצוב אופנה במכללת שנקר. עכשיו היא עובדת על פרויקט הגמר. "זה כמו קורס טיס. עושים הכל כדי לשחוק אותך, והמון נשברים באמצע. אני משועבדת ללימודים, וזה תופס מאה אחוז מהחיים שלי. קשה לשלב בזה עבודה. פיספסתי דברים עם כסף טוב, שהיו נראים טוב ברזומה שלי. הרבה פעמים הסוכן שלי קילל אותי ואמר, 'את רצינית? תראי מה את מפסידה'".

את רוצה להיות דוגמנית או מעצבת אופנה?

"אני מתכננת להמשיך לעבוד בדוגמנות, וכבר נרשמתי לכמה סוכנויות בחו"ל. אני יודעת שאני עושה את זה בגיל מאוחר יותר מרוב הדוגמניות האחרות, כי רובן לא עושות תואר. אני נהנית לקבל קמפיינים ואני נהנית להצטלם, זה כיף וזה כסף טוב. אבל השאיפה הגדולה שלי היא להיות מעצבת אופנה בינלאומית. אני רוצה להגיע לטופ".

מה חשבת על הסיפור של איילת זורר וגולברי?

"חשבתי שמי שיצא הכי מבסוט מכל הסיפור הוא הבעלים של החברה. לא היה מקום שלא הזכירו את המותג".

מי המודל שלך בעולם הדוגמנות?

"קייט מוס. אני בעיקר אוהבת את זה שהיא כבר לא רק דוגמנית, אלא הפכה לסוג של אייקון אופנה. היא מביאה משהו שונה, שאין בדוגמניות קלאסיות.

"יש גם את אנה אוורס הגרמנייה, שמככבת עכשיו בהמון קמפיינים, ואני מאוד אוהבת את הסגנון שלה, מרגיש לי שיש בה משהו של קייט מוס.

"בחודש שעבר הטיסו אותי לפאריס עם שלי גפני, שירלי בוגנים, סנדרה רינגלר ומור סילבר. בחרו אותנו בתור מובילות דעת קהל וקיבלנו פינוקים שאתה בכלל לא מאמין, רק כדי לקדם סידרה חדשה של ליפסטיקים של לוריאל פריז. המלונות הכי טובים, המסעדות הכי טובות. האמת, אני יכולה להבין למה בחרו אותי, אני באמת מובילת דעת קהל".

מובילת דעת קהל?

"יש סיטואציות ששואלים אותי, מאיפה מה שאת לובשת, ומאיפה הליפסטיק הזה ומאיפה זה. מאוד רואים עלי את האופנה, אני מאוד משקיעה באינסטגרם שלי. שולחים לי הודעות בסגנון, 'את מקור ההשראה שלי, איך שאת יודעת לשלב את היקר עם הנמוך'.

"אין יותר קול ומגניב מאשר לשלב יוקרה עם פשטות. ואני לא מתכוונת ליוקרה מבחינת כסף. אפשר לקנות תיק זול שרק נראה יוקרתי ואלגנטי ולשלב אותו עם הג'ינס הכי פשוט ויומיומי - וזהו, את מיליון דולר. זה המוטו שלי לאופנה".

אילו בגדים תעצבי?

"לפחות בהתחלה אני רוצה לעשות בגדים קז'ואל שהם סטריט (אופנת רחוב), כאלה שהם גם יומיומיים וגם אפשר ללכת איתם בערב. אני רוצה להתמחות קצת תחת מעצבים.

"למדתי שאני צריכה לעשות את הטעויות בבתי אופנה אחרים, על כסף של אנשים אחרים, ולא לעשות את זה מהכסף שלי, כי אז אצטער על זה ולא אוכל ללמוד מהטעויות. לכן אני לא ממהרת. הגיל הממוצע של המעצבים הגדולים הוא 60-50, אין מעצבי על צעירים. הצעירה היחידה היא סטלה מקרטני, שהיא בת 44 ואני מאוהבת בה קשות".

והיא קיבלה את החשיפה בגלל שהיא הבת של פול מקרטני.

"ברור שאם מקרטני אבא שלך, אתה תהיה מפורסם בשנייה וחצי. אבל היא מוכשרת בטירוף. אין מישהי מפורסמת שלא לובשת סטלה מקרטני, ולכן היא מקור השראה בשבילי. היא מעצבת מדהימה ויש לה קו מטורף, והיא קידמה את האג'נדה של לא להשתמש בעורות ובפרוות כחומרי גלם. בוא נגיד שהייתי רוצה בעתיד לעשות אצלה סטאז'". √

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר