מכתב המתריע על התקלה

מפקחים בחברת החשמל התריעו בעבר על בעיה במערכת איתור התקלות

ממסמכים שחושפים עובדי החברה, עולה כי מפקחים בחברה התריעו על בעיה במערכת איתור התקלות – אולם דבר לא נעשה

האם תקלה במערכת היא שמנעה את החזרת החשמל לאלפי המנותקים? 

ממסמכים שחושפים עובדי החברה, עולה כי מפקחים בחברה התריעו על בעיה במערכת איתור התקלות – אולם דבר לא נעשה. מהמכתבים עולה כי מערכת ה־DMS, שנרכשה בכחצי מיליון שקלים לפני כעשור כדי לאתר תקלות במתח גבוה - לא תיפקדה בצורה ראויה. 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

בתכתובת מהחודשים פברואר, מארס ועוד עולה כי מפקחים ועובדים התריעו לפני ההנהלה על תקלות בטיחותיות במערכת, ועל כך שהיא אינה מסמנת בדיוק את קווי המתח שנפלו. עוד נטען כי זמני ההשהיה ארוכים ממה שהיה אמור להיות. לטענת העובדים, אחד מהם אף פוטר לאחר שדיווח להנהלה על הליקויים. דיווח על כך נמסר למבקר החברה ולמבקר המדינה. 

יוסי שנק, סמנכ"ל התקשוב של חברת החשמל, מסר בתגובה כי  "המערכת פעלה ללא דופי. באופן עקרוני כל ניתוק שניתן לנתק מרחוק – פעל, ואחוז בודד מאוד לא התנתק בפעם הראשונה. 95 אחוזים צלחו. ללא המערכת הזו היו הרבה יותר לקוחות מנותקים להרבה יותר זמן".   

בד בבד, נמשכים חילופי ההאשמות בין ההנהלה לוועד עובדי המהנדסים. ראשי הוועד זימנו את חברי חטיבת המהנדסים לישיבה דחופה  ביום שני הקרוב. 

המהנדסים טוענים כי הם ביקשו להגיע עם המנכ"ל להסדר, אולם הוא סירב ובחר לפנות לתקשורת. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...