בשל המלחמה: מאות כלבים וחתולים זקוקים לאימוץ ומשפחות אומנה

יותר מ-200 בעלי חיים הועברו ממרפאת "תנו לחיות לחיות" באשקלון שפונתה לבית מחסה • וגם: מה צריך לעשות אם מוצאים חיה פצועה או כלב משוטט, ואיך ניתן לעזור לחתולי רחוב שהמאכילים שלהם פונו מבתיהם או גויסו?

כלבים בכלבייה (ארכיון)

לא נראה כי מלחמת "חרבות ברזל" עומדת להסתיים בקרוב, ובשל כך בעמותת "תנו לחיות לחיות" החליטו להסביר לציבור כיצד יש לעזור לבעלי החיים שנפצעו במהלך האירועים השונים ואיך ניתן לסייע לארגון עצמו.

בעקבות המלחמה, מרפאת העמותה באשקלון מתפנה – מה שהוביל לכך שישנם יותר מ-200 כלבים וחתולים שהועברו לבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" בכפר רות. אלו המעוניינים לאמץ את החיות או לשמש עבורן משפחות אומנה יכולים ליצור קשר בטלפון 3703* בשלוחה 3.

כלבים שממתינים לאימוץ (ארכיון),


מכיוון שמאכילי חתולים רבים פונו מבתיהם ו/או גויסו, ישנם חתולים רבים שאינם מוגנים וחשופים לירי הרקטות. בעמותה ביקשו להניח במקומות שבהם יש ריכוזי חתולים גדולים להניח להם מים ומזון, על מנת לסייע להם בימים הקשים האלו.

כמו כן, במידה ומצאתם כלב משוטט לבדו, שייתכן שאבד במהלך המלחמה כפי שקרה לעשרות כלבים רבים אחרים, אנו גשו אליו בעדינות ובסבלנות, ונסו לתפוס אותו – ואז העבירו אותו לווטרינר שיבדוק את השבב שלו, וכך יוכל, בתקווה, לאחד בינו ובין בעליו.

במידה ומצאתם בעל חיים פצוע, ניתן ליצור קשר עם העמותה במוקד 3703* בשלוחה 1. בעמותה ביקשו מהמתקשרים להיות סבלניים מכיוון שהם מוצפים בקריאות לעזרה.

חתול רחוב (ארכיון), צילום: אורן בן חקון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר