X

3 דברים להקפיד עליהם בפרופיל שלכם באפליקציות ההיכרויות

חלפו הימים של חיזור פנים מול פנים. כיום, אנו מנסים לנווט במים, הלא פעם עכורים, של היכרויות מקוונות. כאן במיוחד, רושם ראשוני מכריע מתמיד. אנתרופולוגית מסבירה אילו 3 דברים יכולים להפוך אתכם לאטרקטיביים, או ההיפך

הניצוץ הראשוני שלנו עם מישהו ברשת תלוי לא פעם ברושם ראשוני. צילום: Racool_studio / freepik

''החיזור השתנה יותר בעשר השנים האחרונות מאשר ב-10,000 השנים האחרונות', אומרת האנתרופולוגית ד"ר הלן פישר. 'אבותינו התחתנו במסגרת נישואי שידוך משתלמים מבחינה כזאת או אחרת, והיום אנחנו מתחתנים כדי לרצות את עצמנו - ואנחנו עושים את זה דרך האינטרנט'. אך למרות שפע אפליקציות ההיכרויות והקלות בהחלקה ימינה, מציאת זוגיות טובה המבוססת על אמון ואהבה יכולה להתיש אותנו. אולי זה בגלל שאנשים באמת כבר לא יודעים איך לצאת לדייט. לפי פישר, המתמחה באנתרופולוגיה אבולוציונית (תחום מחקר העוסק בהתפתחות האדם לאורך זמן) הסבר מפתיע: הניצוץ הראשוני שלנו עם מישהו ברשת תלוי לא פעם ברושם ראשוני ורושם זה תלוי בשלושה גורמים אלו:

המדע שמאחורי החיוך: איך שיניים יכולות להשפיע

לפנינים הלבנות שלכם יכולה להיות השפעה עמוקה יותר ממה שאתם חושבים. השיניים מציעות שפע של מידע על אדם, כולל גיל, בריאות ואפילו רקע סוציו-אקונומי. מחקרים הראו שחיוך בהיר ובריא קשור לאמינות, הצלחה ואטרקטיביות. לעומת זאת, שיניים מצהיבות או לא אחידות יכולות להשפיע לרעה על האופן שבו אתם נתפסים. חשבו ברצינות על ביקור במרפאת שיניים או טיפול הלבנת שיניים כדי להבטיח שהחיוך שלכם יאיר את היום - השקעה קטנה שיכולה להגביר משמעותית את סיכויי ההיכרויות המוצלחות שלכם.

'החיזור השתנה יותר בעשר השנים האחרונות מאשר ב-10,000 השנים האחרונות' (ד"ר הלן פישר), צילום: freepik

דקדוק: יותר מסתם סימני פיסוק נאותים

בעוד שתיקון דקדוק של מישהו יכול להיראות כמו פרט שולי, עשויה להיות לכך השפעה משמעותית. אנשים רבים מוצאים דקדוק לקוי נקודת מפנה מרכזית, ומקשרים אותו עם חוסר השכלה ומעמד חברתי. מחקרים מגלים כי גברים ונשים כאחד נותנים עדיפות לדקדוק טוב על פני ביטחון עצמי, ופרופילים מלאי שגיאות יכולים להקטין משמעותית את הסיכויים שלכם להגיע לדייט. עדכנו את האיות והדקדוק שלכם ותקנו שגיאות העלולות לגרום לכם להיתפס עילגים. אל תהססו לעשות שימוש בבדיקת איות מקוונת כדי להבטיח שהמסר שלכם מגיע ללא רבב. אחרי הכל, תקשורת טובה היא אבן יסוד בכל מערכת יחסים. 

ביטחון עצמי: המפתח ליציבות רגשית

לביטחון עצמי הנקשר ליציבות רגשית חשיבות רבה. אם חסר לכם ביטחון, זה יכול לשאוב את האנרגיה הרגשית שלך ולהקשות על חיבור עם מישהו ברמה עמוקה. בנוסף, חוסר ביטחון מתבטא ברמזים פיזיים שיכולים להפריע. כסיסת ציפורניים, קשקושים וקשר עין לקוי יכולים לאותת על חרדה וחוסר אותנטיות - תכונות שרוב האנשים לא היו רוצים בבן זוג פוטנציאלי.

החדשות הטובות? המוח שלנו מסוגל לאמוד אנשים במהירות. על ידי עבודה על הביטחון העצמי שלכם תוכלו לא רק לשנות את הרגשתכם כלפי עצמכם, אלא גם את האופן שבו אתם מציגים את עצמכם לעולם. מצאו לכם עיסוקים מהנים חדשים, בלו יותר זמן בחברת אנשים, במיוחד חברים תומכים, או השקיעו בפעילויות שגורמות לכם להרגיש טוב עם עצמכם. ככל שתהיה בטוחים יותר, כך גדלים הסיכויים שתקרינו הילה של אותנטיות ויציבות רגשית - תכונות שהן ללא ספק מושכות.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר