X

התגובה של הנסיך הארי לנשיקה של מייגן לחבר שלו הפכה ויראלית

לאחר נצחון קבוצתו של הנסיך הארי במשחק פולו שנערך למטרות צדקה, מייגן מרקל עלתה לפודיום להענקת הגביע. אלגנטית ומאושרת, היא העניקה גם נשיקה (בשתי הלחיים) לקפטן הקבוצה המנצחת שהוא לא בעלה. תגובתו של הנסיך לא נעלמה מעיניהן החדות של טיקטוקרים, וסרטון המתעד את מבטו החמוץ הפך ויראלי וצבר עד כה 4 מיליון צפיות

הנסיך הארי ומייגן מרקל. צילום: AP

מאז מעברו יחד עם רעייתו מייגן לארצות-הברית, הנסיך הארי עוסק יותר ויותר בתחביב ישן - משחק הפולו. מנוכר מחבריו ומשפחתו ומכל פעילות ציבורית, הוא מפצה על חסרים מחייו הקודמים בעיסוק נרחב בספורט האריסטוקרטי עתיק היומין. בדומה לנוהג בית המלוכה הבריטי, הוא מארגן מעת לעת משחק פולו בפני מוזמנים לשם מטרת צדקה כלשהי. משחק שנערך בשבוע בפלורידה בהשתתפות הדוכס וחברים, תמך בעמותה Sentebale, התומכת בבריאות הנפשית וברווחתם של ילדים נשאי HIV באפריקה.

במשחק צפתה, אלגנטית במשקפי שמש כהים ועקבים גבוהים, מייגן מרקל. הדוכסית אף עלתה לפודיום המנצחים להעניק לקבוצה המנצחת, שאת של הארי כמובן, את גביע הניצחון. המשחק והענקת הגביע תועדו על ידי צוות צילום של נטפליקס, במסגרת הפקת סדרה תיעודית על פולו שמפיקים הארי ומייגן עבור ענקית הסטרימינג במסגרת ההסכם עימה. סדרה נוספת בהפקתם במצטלמת בימים אלו מתמקדת במייגן ועוסקת בבישול וגננות.

לאחר תיעוד רגע מביך בו מייגן מסמנת במרץ לאחת מנשות השחקנים שעמדה ליד הארי לזוז לצד השני, הפך ויראלי, צף עכשיו סרטון אחר מז'אנר הארי ומייגן מביכים שהפך ויראלי בטיקטוק. הפעם, נראה הנסיך מחמיץ פנים לאחר שמייגן מנשקת את חברו לקבוצה. ניצחון או לא, כנראה שלא מקובל עליו. הסרטון שזכה ליותר מ-246,000 לייקים בפלטפורמה הפופולרית ונצפה למעלה מ-4 מיליון פעמים הראה את מה שהכיתוב על המסך מתאר כ'מייגן וחבר של הארי מתנשקים', ואחריו 'התגובה של הארי'.

@czedits__fp__#princeharry#meghanmarkle#sussexroyal#sussex_family#royal#harryandmeghan#dukeharry#duchessmeghan#dukeofsussexs#duchessofsussex#fyp#meghanandharry#dukeandduchess#royalcouple#meghanmarkleandprinceharry#princehenry#meghanmarklestyle#princeharryandmeghanmarkle#princeharryedit#meghanmarkleedit#fouryou♬ původní zvuk - •sussex family•

מבט חמוץ של הארי ושפת גוף מסוימת - גלגול כתף - רומזים שהמחווה של מייגן לקפטן הקבוצה, מלקולם בורוויק שלובש את חולצה מספר 4, לא התקבלה טוב אצל בעלה. מה גם שטפיחת יד של מייגן על כתף בעלה מייד לאחר מכן נראתה כמו פרס ניחומים מצידה. בני הזוג, אגב, ידועים בתקשורת בלתי מילולית בציבור, כשלרוב מדובר בסימנים שמייגן מסמנת להארי באמצעות החזקת כף ידו, מרפק עדין לכיוונו, הנחת ידה על גבו לצורך כיוונו לכיוון מסוים, וכד'. מכל מקום, צחוק של הארי מרמז שאולי הוא נזכר שהכל מצולם ועדיף לשדר שהכל מקסים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר