X

לא תאמינו כמה אנשים כמעט בורחים מתחת לחופה

סקר חדש חושף כמה אנשים שוקלים לבטל את החתונה של עצמם ברגע האחרון. בנוסף, הוא מראה שמסיבות רווקים מאבדות מהפופולריות, אך עדיין נחשבות לחוויה בלתי נשכחת

חתן וכלה בורחים אחד מהשני. צילום: מערכת feedy באמצעות הבינה המלאכותית ideogram

יום החתונה אמור להיות המאושר בחייכם, אבל מספר מפתיע של אנשים מגלים כי עבורם זה בעיקר יום של חרדה עמוקה, עד כדי חרטה והרהור באלטרנטיבות. Claude מסייעת לנו להסיר את ההינומה מהמידע המפתיע הזה.

על פי סקר שנערך לאחרונה בקרב 2,000 אמריקאים שנישאו בין השנים 2021-2024, אחד מכל חמישה נשואים טריים מודה שכמעט ביטל את החתונה ברגע האחרון בגלל חששות וספקות. הסקר, שנערך על ידי OnePoll עבור USA Today, חושף כמה תובנות מרתקות על חתונות מודרניות ועל המציאות מאחורי החיוכים הנוצצים בתמונות.

בעוד שספקות של הרגע האחרון שכיחים יותר ממה שאפשר לחשוב, הסקר מצא גם שיותר ממחצית מהזוגות שמרו על עלויות החתונה צנועות: 52% הוציאו פחות מ-10,000 דולר, ורק 20% הוציאו מעל 30,000 דולר. עבור רובם, התשלום על היום הגדול היה מאמץ קבוצתי, כאשר 54% מהנשאלים שילמו את כל החשבון בעצמם באמצעות מזומן (69%), כרטיסי אשראי (29%) או הלוואות (2%). למרות העלויות, 86% אומרים שהם לא מתחרטים על הסכום שהוציאו.

עם זאת, כסף לא היה התחום היחיד של חרטה פוטנציאלית: החרטה השכיחה ביותר, בשיעור של 19%, הייתה זמן תכנון לא מספיק כדי לעשות את כל מה שרצו. גם מחשבות רטרואקטיביות לגבי רשימת האורחים היו גבוהות, עם 17%, כאשר רבים היו רוצים להיות סלקטיביים יותר במי שהזמינו.

15% ציינו את כל תהליך התכנון כאתגר הגדול ביותר. בסביבות 40% ביצעו את כל התכנון בפחות מ-4 חודשים, בעוד שרק 17% משכו את זה על פני שנה. נראה כי פרק הזמן המקובל לתכנון החתונה הוא 6 חודשים.

הסקר בחן גם את היחס בין חגיגות לפני החתונה, כמו מסיבות רווקים/רווקות, לבין חופשות ירח הדבש שאחריה. למרבה ההפתעה, קצת יותר ממחצית דילגו לחלוטין על ההתפרעות שלפני החתונה. עבור אלה שכן חגגו את ליל הרווקות האחרון שלהם, כ-42% עדיין אמרו שירח הדבש היה כיף יותר מהמסיבה שטרום החתונה, לעומת כ-34% שמבחינתם מסיבת הרווקים היתה האירוע החווייתי ביותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר