צפו: לאור יום, רוכב קורקינט תולש שרשרת מצווארה של אשה ביפו// דוברות המשטרה

לאור יום: רוכב קורקינט תלש שרשרת מצוואר אשה, ונתפס לאחר שהפיל פריט מפליל

כתב אישום הוגש נגד תושב יפו בן 29 שביצע את השוד במעבר חצייה ברחוב אליפלט בעיר • רוכב אופנוע שדלק אחריו לא הצליח להשיגו אך מפתח שהפיל החשוד הוביל את השוטרים לביתו, שם נעצר

בצהרי היום כשהוא רכוב על קורקינט חשמלי, תושב יפו בן 29 ביצע שוד ברחוב אליפלט בעיר כשתלש מצווארה של אשה שתי שרשראות, הביא לפציעתה ונמלט.

מגיע על קורקינט ותולש את השרשרת מהצוואר. שוד לאור יום ביפו, צילום: דוברות המשטרה

על פי כתב האישום, החשוד נסע במהירות ברמזור ליד הולכת רגל אשר המתינה במעבר חצייה. כשהגיע בסמוך אליה שלח את ידו השמאלית לצווארה, תלש את התכשיט מגופה והמשיך בנסיעה. רוכב אופנוע שהיה בסמוך החל לדלוק אחריו אך לא הצליח להשיגו. עם זאת, במהלך המרדף הפיל החשוד את מפתח ביתו.

שוטרי תחנת יפו הגיעו מיד עם קבלת הדיווח למקום והחלו בפעולות חקירה ובאיסוף ממצאים. במהלך החקירה השוטרים הצליחו לגלות את זהות החשוד, אשר על פי החשד מעורב בעוד מספר אירועים בעלי דפוס פעולה דומה ועצרו אותו לחקירה בתחנת יפו.

לאורך כל החקירה החשוד שתק ולא שיתף פעולה, אך הממצאים שנאספו על ידי החוקרים והמפתח שנפל מכיסו, עימו השוטרים פתחו את בית החשוד, חיזקו את החשדות נגדו. בסיומה של החקירה, לאחר ביסוס תשתית הראייתית, היום (שלישי), הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצר עד תום הליכים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו