עצור (אילוסטרציה). צילום: Kindel Media / Pexels

"אעקור לך את שתי העיניים": כתב אישום נגד תושב בת-ים שאיים על גננת וגרם נזק למשרדה בזמן אזעקה

גבר בן 43 תקף את מנהלת הגן של בנו וגידף אותה: "את מטורפת, חולת נפש, מתעללת בילדים" • כשהורתה לו להתרחק ואיימה להזמין משטרה, הנאשם ירק לעברה, ניפץ את חלון משרדה • בעקבות המקרה המתלוננת התעלפה, אושפזה ובהמשך אובחנה עם תסמונת דחק פוסט טראומטית

כתב אישום בגין איומים ונזק לרכוש במזיד הוגש היום (חמישי) נגד תושב בת ים בן 43, שהגיע לאסוף את בנו מגן ילדים במהלך אזעקה, קילל את המנהלת ואף גרם נזק למקום בזמן פינוי הפעוטות למרחב מוגן.

מחריד: מתקפת דקירה על גן ילדים בסין

על פי כתב האישום, בשעת צהריים נשמעה אזעקה בבת ים. הנאשם הגיע לגן ויצ"ו לאסוף את בנו הפעוט וכאשר פגש את מנהלת הגן, ללא סיבה, החל מיד לגדפה.

"את מטורפת, חולת נפש, מתעללת בילדים", וירק לעברה. המנהלת, אשר הייתה עסוקה בפינוי הפעוטות למרחב מוגן, ביקשה מהנאשם להתרחק בכדי שיאפשר לה לטפל בילדים. אולם הנאשם המשיך לקלל אותה בבוטות תוך שמטיח בה: "אני אעקור לך את שתי העיניים, אני אפרק אותך, את חולת נפש".

גן ילדים (אילוסטרציה), צילום: ללא

בתגובה לכך הורתה לו מנהלת הגן להתרחק ממנה ולא תיאלץ להזמין משטרה ופנתה לעבר משרדה, תוך שהנאשם הולך בעקבותיה. אז ניפץ הנאשם את זגוגית חלון משרדה של המתלוננת ורסיסי זכוכית התפזרו לכל עבר.

כתוצאה ממעשיו התעלפה מנהלת הגן ופונתה באמצעות מד"א לבית החולים וולפסון בחולון, שם אושפזה עד ליום המחרת. בהמשך אובחנה בסתמנות הפרעת דחק פוסט טראומטית ונזקקה לטיפול תרופתי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו