טום קרוז. צילום: GettyImages

יום הולדת בלי אבא: סורי קרוז חוגגת 18 וטום קרוז מתעלם

העובדה שקרוז בוחר להתעלם מהאירוע לא מפתיעה לאור העובדה שהוא מתנכר לה מאז 2012 • כעת עולה השאלה האם הוא ימשיך לשלם בעבורה מזונות

סורי קרוז, בתם המשותפת והיחידה של קייטי הולמס וטום קרוז חוגגת היום  (חמישי) 18 שנים, אך אביה עמו היא לא מצויה בקשר כבר יותר מעשור ממשיך להתעלם ממנה.

קרוז בן ה-61 נמצא כעת בלונדון בצילומים לסרט החדש בסאגת סרטי "משימה בלתי אפשרית", בעוד סורי חוגגת בניו יורק שם היא מתגוררת עם אימה קייטי בת ה-45.

כזכור, השניים נישאו בשנת 2006 לאחר מערכת יחסים מתוקשרת. באותה השנה גם נולדה בתם סורי. בשנת 2012 הולמס הגישה בקשה לגירושים, כשלפי הדיווחים אחת הסיבות העיקריות הייתה הרצון שלה להתנתק מהכנסייה הסיינטולוגית שקרוז נמנה על חבריה הבולטים ולהרחיק גם את סורי ממנה.

בהתאם להסכם הגירושים בין השניים, קרוז התחייב לשלם מזונות של 400,000 דולרים מדי שנה עד שימלאו לסורי 18, וזאת בנוסף לכיסוי תשלומי הביטוח הרפואיים שלה וכן לימודים ופעילויות העשרה.

למרות שמבחינה חוקית קרוז אינו מחוייב להמשיך בתשלומים, יודעי דבר מספרים כי קיימת סבירות גבוהה שזה ייקח חלק בתשלום הוצאות הקולג' של סורי המתעתדת ללמוד ככל הנראה תואר באופנה.

"סורי מגישה בקשות לקולג'ים ברחבי המדינה, אבל קייטי מאוד רוצה שהיא תלמד בניו יורק כדי שיוכלו להישאר קרובות", סיפר מקור לדיילי מייל הבריטי. "קייטי מאוד גאה בה אבל גם מאוד מגוננת עליה", הוסיף כשהוא מדגיש כיצד במהלך השנים הולמס ניסתה לשמור על סורי רחוק מעיני המצלמות עד כמה שניתן.

העובדה שקרוז בוחר להתעלם מיום הולדתה של סורי לא מפתיעה לאור העובדה שהוא מתנכר לה מאז 2012 שהייתה השנה האחרונה בה תועדו יחדיו בעת בילוי משפחתי בדיסינלנד, אך צורמת במיוחד לאור העובדה שקרוז מקפיד לפנק את חבריו המפורסמים במתנות בכל יום הולדת.

"הוא קנה לי את הפלאפון הראשון שלי בגיל 11 ומאז הוא מקפיד לשלוח לי מתנה בכל יום הולדת", סיפרה לאחרונה דקוטה פנינג בת ה-30 ששיחקה לצד קרוז בסרט "מלחמת העולמות" בראיון להרפרס בזאר.

טום קרוז וקייטי הולמס (ארכיון), צילום: רויטרס

"הגידול של סורי בידי אם חד הורית בניו יורק הפך אותה למי שהיא היום", הוסיף וסיפר מקור נוסף לדיילי מייל. "קייטי תמיד שמה את סורי בעדיפות ראשונה וסורי אוהבת את אימה יותר מהכל. היא בחורה חכמה שהופכת לאישה בוגרת ואינטליגנטית. יש לה קבוצה קרובה של חברים והיא יודעת בדיוק מאיפה הגיעה".

בעוד הולמס נאלצה לחתום לפי הדיווחים על שורת מסמכים משפטיים ארוכה בהם התחייבה לא לדבר על נישואיה לקרוז בדגש על כל מה שקשור לסיינטולוגיה, עם הגיעה לגיל 18, לסורי שהייתה צעירה מכדי לחתום על מסמכים משפטיים כשהוריה נפרדו, שמורה הזכות לדבר על חייה ומשפחתה מה שיכול להוביל בעתיד לגילויים מפתיעים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו