יהודית באומן ושימי תבורי. צילום: קוקו

יהודית ושימי תבורי מאוכזבים: בן-אל לא יגיע לבת המצווה של הנכדה

הזמר ובת זוגו מתכוננים לבת המצווה של הנכדה אגם, אליה יגיעו בני המשפחה ואושיות מפורסמות • בפוסט שפרסמה בפייסבוק, כינתה יהודית את האמנים שבחרו לא להגיע "מתנשאים"

היום (רביעי) בערב תתקיים בת המצווה של אגם באומן, הנכדה של יהודית באומן תבורי.

שימי ויהודית יחגגו לראשונה לנכדה לאחר האירוע המצער שקרה לאחרונה, פטירתה של קארין. השניים בחרו לחגוג באירוע בהפקתו של שון בלאיש באולמי The One שבנתניה, שם יופיעו שימי תבורי בעצמו, עדן חסון ובן זיני.

ההכנות לבת המצווה של הנכדה של יהודית, צילום: אור גפן

בין המוזמנים המפורסמים יגיעו כנראה קווין רובין, אורטל עמר, סתיו קצין, רון שובל, ליאור דיין, פנינה רוזנבלום ונוספים. 

בגזרת בני המשפחה, יגיעו מחו"ל ילדיה של יהודית: אנה, אורלי, רנה וסטיבן. מהצד של שימי, אמורות להגיע אשתו לשעבר אביבה תבורי ובתו בת אל, בעוד שאחיה בן-אל תבורי ייעדר מהאירוע ולפי מקורות מקורבים הוא בחר לטוס לחו"ל במקום.

בן-אל תבורי, צילום: אורן בן חקון

מוקדם יותר, העלתה יהודית כמה פוסטים לחשבון הפייסבוק שלה וביקרה את התקשורת ואת אמני ישראל, אותם כינתה "מתנשאים". "אנו תמיד שימחנו אותם בכל מצב ועת וברגע שקיבלו הישג אישי והצלחות כבירות הם לא התאמצו וראו כבזבוז זמן להגיע ולכבד", כתבה באומן על האמנים.

לאחר מכן, העלתה פוסט המבקר את התקשורת. "מה שמושך את המדיה להיות יותר סקרנים זה האם בן-אל מגיע? האם אלביס פרסלי יקום מהקבר ויגיע לאירוע? אז התשובה לא!", כתבה והתייחסה להיעדרו של בן אל תבורי. בהמשך הוסיפה: "הוא לא יגיע אז אין עניין ואין צהוב, תמשיכו לחפש עוד ועוד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו