יענקי גולדהבר מגיב לביקורת ברשת // מתוך אינסטגרם

כוכב "האח הגדול" הותקף: "להיות כל היום עם נשים פרוצות זה לא קידוש השם"

משתתף העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי יענקי גולדהבר חטף ביקורות ברשת, לאחר שבילה ערב שלם במסיבת השקת השיר החדש של חברתו סתיו קצין • "אלו החיים שלי הפרטיים ואני מתמודד עם זה ביני לבין עצמי"

משתתף העונה האחרונה של "האח הגדול", יענקי גולדהבר, חטף היום (חמישי) ביקורת מעוקביו על הסתירה לכאורה בין התוכן שהוא מעלה לעתים בעמוד האינסטגרם שלו, שכולל בילוי במסיבות ופגישות עם סלבס בלבוש חשוף, לבין הצהרותיו על השתדלותו לחתור לקידוש השם. אחרי שבילה ערב שלם במסיבת השקת השיר החדש של חברתו סתיו קצין, הוא התעורר הבוקר לביקורת שהופנתה כלפיו בעניין. מאוחר יותר, כשקיבל הערה נוספת ברוח דומה, הוא כבר הרגיש צורך להגיב על כך באופן מפורט ורחב יותר באמצעות סרטון שהעלה לסטורי ברשת החברתית.  

"איזה כיף גם לחטוא בלי סוף וגם לעשות עאלק 'קידוש השם'", נכתב לגולדהבר כבר בשעות הבוקר. הוא מצדו בחר להעלות צילום מסך של ההודעה שנשלחה אליו באופן פרטי ומעליה כתב בציניות: "אפשר להתחיל את היום". 

הסטורי של יענקי גולדהבר // מתוך אינסטגרם

מאוחר יותר, הביקורת כלפי יענקי התרחבה כשגולשת נוספת ביקרה את התנהלותו. "אני מעריכה אותך בתור בן אדם חכם וטוב, והצבעתי לך תמיד ב'האח הגדול', אבל אני גם חושבת שיש צביעות בלומר שזה קידוש השם בשעה שאתה יודע שאין כאן קידוש השם", כתבה לו.

"אין בעיה שתבחר באיזו דרך שאתה רוצה. לכל אחד יש בחירה בעולם הזה, אבל לא לבוא ולומר שלהיות כל היום עם נשים פרוצות זה קידוש השם. הפנימיות נהרסת בוודאות. אתה בעצמך טענת את זה ב'האח'. תעשה מה שאתה רוצה, אבל לא לצאת בהצהרות זה הכי חשוב. כי לומר שזה קידוש השם, זה רק להרגיע את המצפון כנראה. זה להפוך את הסיטואציה 180 מעלות. אתה בחור חכם, ואנשים שעוקבים הם כנראה גם לא טיפשים במיוחד".

תגובה שקיבל יענקי גולדהבר // מתוך אינסטגרם

הפעם בחר יענקי להעלות סרטון תגובה לטענות שהופנו כלפיו. "כולנו טועים. אני לא הולך אחרי הזרם, אני הולך אחרי הלב שלי, והחלום זה לקדש שם שמיים כל הזמן", כתב בכותרת.

"מעולם לא אמרתי שכל מה שאני עושה זה מה שצריך לעשות וזה קידוש השם. אני עושה המון דברים ואני טועה לפעמים, ואני עושה דברים שלא הכי טובים ולא הכי עושים קידוש השם. אבל אני, החלום שלי זה לקדש שם שמיים ברבים. אז אולי כשאני הולך להשקה כזאת או אחרת, ואני הולך עם הזאת או הזה אולי זה לא הכי איי איי איי, אבל החיים שלי הם החיים שלי הפרטיים ואני מתמודד עם זה ביני לבין עצמי. בחיים הציבוריים שלי אני מאוד משתדל לקדש שם שמיים ברבים. כי זה החלום שלי והתקווה שלי. להגיע למצב שכל היותי אני זה קידוש השם. בעזרת השם, כשזה יגיע זה יגיע". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו