"לאב איילנד". צילום: יח"צ

חברת ההפקות הישראלית הנחשבת נרכשה בחזרה מתאגיד השידור הבריטי

חברת ארמוזה, אשר יצרה פורמטים טלוויזיוניים רבים, נמכרה ל-ITV בשנת 2019 וכעת תחזור לבעליה המקוריים • התנאים הפיננסיים לא נחשפו, אך היא תהפוך שוב לחברה עצמאית • אבי ארמוזה בתגובה ל"ישראל היום": "זה המבנה העסקי שימקסם את גמישות הפעולה שלנו"

אולפני ITV, זרוע ההפקה של ענקית הטלוויזיה הבריטית ITV, מכרו בחזרה את החברה הישראלית ארמוזה, המתמחה בפורמטים טלוויזיוניים. החברה, שנוסדה על ידי איש הטלוויזיה אבי ארמוזה, יצרה פורמטים רבים כגון סדרת הדוקו ריאליטי "Marry Me Now", תוכנית השירה "The Four" ועוד.

החברה נמכרה ל-ITV בשנת 2019 וכעת תחזור לבעליה המקוריים. התנאים הפיננסיים לא נחשפו, אך ארמוזה תהפוך שוב לחברה עצמאית. על פי החוזה, ארמוזה תשמור על הזכויות הבלעדיות להפקת פורמטים של אולפני ITV בישראל, בעוד שאולפני ITV ישמרו על הזכויות של קטלוג ארמוזה שרכשה ב-2019. הפקות מתמשכות לא יושפעו מהעסקה.

אבי ארמוזה, צילום: ינבל מרמרי

בישראל, ההפקות של ארמוזה בפורמטים של אולפני ITV כוללות את הגרסה המקומית של "לאב איילנד" לקשת שצולמה ואמורה לעלות לשידור, כמו גם התוכניות הישראליות המצליחות "בואו לאכול איתי" והשעשועון "האחוזון העליון".

מתוך "בואו לאכול איתי", צילום: באדיבות כאן 11

אבי ארמוזה מסר בתגובה ל"ישראל היום": ה-DNA של 'ארמוזה פורמטס' היה מאז ומתמיד לחפש דרכים חדשות ורלוונטיות להתמודד עם שוק הטלוויזיה אשר משנה את פניו באופן דרסטי ומתמיד. לאחר חמש שנים מרתקות בקבוצת ITV, כאשר עמדנו מחדש בפני צומת של קבלת החלטות, חשבנו שלחזור להיות חברה עצמאית, תוך כדי שמירה על קשר אסטרטגי עם קבוצת ITV, זה המבנה העסקי שימקסם את גמישות הפעולה שלנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו