אלק בולדווין (ארכיון). צילום: ללא

פרו-פלשתינים שוב תקפו את אלק בולדווין - שלא נשאר חייב

מפגינה הטרידה את השחקן בן ה-66, צילמה אותו ודרשה ממנו לגנות את ישראל • לאחר שנהג באיפוק וניסה להתעלם ממנה ללא הועיל, איבד את עשתונותיו • תיעוד התקרית עלה לרשת החברתית X ונהפך לויראלי במהירות

השחקן אלק בולדווין הוטרד על ידי מפגינה פרו-פלשתינית בבית קפה בניו יורק, ואיבד את עשתונותיו. לאחר שהיא הפצירה בו שוב ושוב להגיד Free Palestine, הוא העיף את הטלפון הסלולרי שלה. הסרטון עלה לרשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וצבר במהירות מאות אלפי צפיות.

"אלק, בבקשה, תגיד את זה פעם אחת ואני אעזוב אותך במנוחה. אני אעזוב אותך במנוחה, אני נשבעת. רק תגיד את זה פעם אחת", דחקה בו המפגינה. בתילה, בולדווין ניסה להתעלם מדבריה, וביקש מעובד בית הקפה להתקשר למשטרה, ללא הועיל.

היא המשיכה, ואמרה: "פאק ישראל, פאק ציונים, בבקשה תגיד את זה". בנוסף, היא התגרתה בשחקן בן ה-66, והזכירה את התקרית החמורה על סט צילומי הסרט RUST, שבמהלכה ירה בולדווין באקדח אביזרים שהוטען ללא ידיעתו בכדור חי והרג את הצלמת הלינה האצ'ינס "למה הרגת את האישה הזו? אתה הרגת את האישה הזו ולא ריצית זמן בכלא", אמרה.

אלק בולדווין, צילום: AFP

רק בדצמבר האחרון, בולדווין מצא את עצמו בעימות עם מפגינים פרו פלשתינים שהתלהט במהרה לקרב צעקות וקללות, כשאלה ביקשו ממנו לגנות את ישראל וזה סירב. התקרית התרחשה כשהוא חלף בסמוך להפגנה פרו פלשתינית בתחנת הרכבת במנהטן, שם נתקל במפגינים שזיהו אותו ודרשו ממנו לגנות את ישראל, תוך שהם מקללים אותו ומקניטים אותו באשר לאותה תקרית טראגית על סט הצילומים. 

העימות, שהיה כפסע מלהתפתח לתקרית אלימה, הסתיים כשהדלת שלפתיחתה חיכה בולדווין נפתחה, כשברקע מפגין נוסף צעק לעברו לסיום: "הקריירה שלך כושלת".

התקרית הזו מצטרפת להפגנות הסוערות שהתרחשו אתמול ובמהלך הלילה באוניברסיטאות מובילות בארה"ב. כ-50 נעצרו באוניברסיטת ייל. המוחים הקימו אוהלים והניפו שלטים הקוראים להחרים את ישראל, כשלטענתם, המוסד "מממן את הטבח בעזה". גם באוניברסיטת ניו יורק נעצרו עשרות במחאה דומה, ובהרווארד ניסו להקדים תרופה למכה וסגרו את הרחבה המרכזית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו