צילום: ניר פקין // אזולאי בנתב"ג השבוע, בדרך לצילומי "הישרדות"

המהפך של ג'קי אזולאי: כך זה נראה

היא פרצה לחיינו ב-2013 ב"מאסטר שף" ומאז עברה דרך ארוכה של תוכניות ריאליטי ומהפך חיצוני • רגע לפני שהיא מככבת ב"הישרדות", אלו התחנות בדרכה

ג'קי אזולאי (שנולדה בכלל בשם ג'קלין) הפכה בעשור האחרון לאחת מכוכבת הריאליטי הבולטות ביותר בתעשיית הבידור. היא פרצה לחיינו ב־2013 ב"מאסטר שף", שם הגיעה עד הגמר, השתתפה עם בעלה ישראל (שבינתיים התגרשה ממנו) ב"זוג מנצח VIP", ובהמשך אף קיבלה תוכנית ריאליטי משלה, "אחותי ג'קי",  שניסתה לעשות משהו כמו הקרדשיאנס בישראל ושרדה שלוש עונות. השבוע המריאה אזולאי לתחנה הבאה בחייה: צילומי העונה החדשה של "הישרדות". 

אם מסתכלים על אזולאי ב"מאסטר שף", הבחורה הדתייה עם כיסוי הראש, ועל אזולאי שנסעה ל"הישרדות", קשה שלא לשים לב למהפך המשמעותי שעבר עליה מאז שהפציעה על המסך בגיל 29 ועד היום, כשהיא בת 37. קבלו את התחנות בדרכה, שהביאו אותה עד הלום.

2012: האודישן ל"מאסטר שף" 

"אני ג'קלין אזולאי, מעדיפה ג'קי", הציגה את עצמה את עצמה בפתיחת האודישן שלה לריאליטי האוכל. כבר מהדקות הראשונות היה ברור שהבחורה בת ה־29, שבאה ממשפחה חרדית־מזרחית, היא לא פחות מכוכבת. לאחר שהרשימה את השופטים במנה של דג מרוקאי, היא עברה פה אחד לשלב הבא והממשיכה בקלילות עד לגמר.

2013: גמר "מאסטר שף"

אזואלי מגיעה למקום השלישי בגמר לאחר עונה שבה נחשפנו לדמותה הססגונית. בגמר היא התמודדה מול סלמה פיומי ותום פרנץ. פרנץ זכה במקום הראשון, אבל עבור ג'קי אזולאי זו רק ההתחלה. 

אזולאי (מימין) בגמר "מאסטר שף"// צילום: רועי ברקוביץ'
אזולאי (מימין) בגמר "מאסטר שף"// צילום: רועי ברקוביץ'
2013: הקמפיין הראשון

זמן קצר לאחר תום העונה קטפה אזולאי קמפיין ראשון: לרשת "הום סנטר". כמעט באותה נשימה, היא גם עוררה סערה ראשונה: אישה דתייה שמשמשת פרזנטורית לרשת שחלק מסניפיה פתוחים בשבת. אופס.

2014: "זוג מנצח VIP"

שנה בלבד לאחר הריאליטי הראשון שלה, אזולאי חושפת את בעלה ישראל בעונה הראשונה של ריאליטי הזוגות. הדינמיקה המיוחדת ביניהם, שבמסגרתה ג'קי היא הדומיננטית בקשר, מעניקה לשניים את הזכייה בתוכנית ופרס של כחצי מיליון שקל.



2015: "חלומות מפלסטיק"

בשלב הזה נראה שג'קי נמצאת במקשי החיוג המהיר של מלהקי הריאליטי. מיד אחרי "זוג מנצח VIP" היא ממשיכה לעונה הרביעית של הדוקו־ריאליטי "חלומות מפלסטיק", שמתעד ניתוחים פלסטיים. במסגרת התוכנית היא עוברת הליך של שאיבת שומן, ואמה, מרים אלחרר, עוברת ניתוח הרמת פנים.



2016: "אחותי ג'קי"

אחרי שהכרנו את בעלה של ג'קי ואת אמה, הגיע הזמן להכיר את כל המשפחה, או לפחות את שש אחיותיה מתוך 13 האחים שלה. הריאליטי מתעד את המשפחה ברוכת הילדים שמתגוררת בבית שמש, והאחיות מתמסרות למצלמה וחושפות את חייהן כמו אחותן לפניהן. 



2017: לידת בן שלישי

חמש שנים אחרי לידת בנה הקודם, ג'קי יולדת בן שלישי, איליי, אח לאיתי ולאורי.

2018: "אחותי ג'קי 2"

בעקבות הצלחת העונה הראשונה של הריאליטי המשפחתי, עלה לאוויר עונה נוספת, שבמהלכה חושפת אזולאי כי עברה בעבר הפלה.

2018: פותחת מסעדה

כמעט שש שנים לאחר הפריצה ב"מאסטר שף", ג'קי פותחת סוף־סוף מסעדה משלה בשוק צפון בתל אביב. 

2018: לידת בת רביעית

אחרי שלושה בנים, ג'קי וישראל חובקים גם בת ראשונה, רביעית במשפחה, שעונה לשם אלינוי. 

2019: תוכנית בישול

לאחר כשנה של פעילות, ג'קי מחליטה לסגור את המסעדה במקום זאת היא מקבלת תוכנית בישול בכיכובה בערוץ האוכל. בתוכנית, "אצל ג'קי", היא מבשלת עם אורחים שונים.

2020: "אמא מחליפה"

עוד ריאליטי שבו השתתפה אזולאי הוא "אמא מחליפה", שבמסגרתו שתי אמהות מחליפות מקומות וכל אחת חיה בבית השנייה למשך תקופה מסוימת. ג'קי וישראל אזולאי התחלפו עם זוג גאה: המוזיקאי אוהד חיטמן ובן זוגו. כפי שהייתם מצפים מליהוק כזה, ההתחלה היתה לא פשוטה, ולג'קי, שבאה מבית חרדי, היה קשה לקבל את העניין. אולם סוף טוב הכל טוב: בסוף התפתחה חברות מקסימה בין שני הזוגות. 

2020: משבר משפחתי

בעונה השלישית של "אחותי ג'קי" נחשפים הקשיים בחיי הנישואין של ג'קי וישראל. השניים רבים לא מעט מול המצלמות. זמן לא רב לאחר מכן השניים ייפרדו. 

באמצע מתמודדים בני הזוג עם משבר גדול: ג'קי נכנסת להיריון אולם נאלצת לבצע הפסקת היריון בשל סיבוך רפואי. 



2021: גירושים

אחרי 15 שנות נישואים וארבעה ילדים, ג'קי וישראל מתגרשים. הגירושים נכנסו לתוקף ממש לאחרונה, וזמן קצר לאחר מכן המריאה ג'קי לפיליפינים עם שאר מתמודדי העונה החדשה של "הישרדות", בהם מייקל לואיס, מעיין אשכנזי ויובל המבולבל. מאחלים לה בהצלחה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו