הגיהינום שעבר על כוכבת הסדרה "מטומטמת"

כתב אישום הוגש נגד מעריצה אובססיבית שהטרידה את השחקנית במשך תקופה ארוכה, ואף הגיעה בסמוך לביתה • "את זבל טהור, רוצה לחתוך ולאכול אותך"

הקאסט של מטומטמת // צילום: אוהד רומנו // הקאסט של מטומטמת

פרסום ראשון: כתב אישום שהוגש בבית המשפט, חשף אובססיביות של מעריצה בת 26 מכפר סבא לגלי בן גיאת, שחקנית תיאטרון וסדרת טלוויזיה מוכרת (מטומטמת), אשר במשך תקופה ארוכה עברה גיהנום על ידי אותה מעריצה שבין השאר כתבה לה: "נינג'ה אני מתה לאכול אותך. ליטרלי לאכול, לחתוך אותך ואז לאכול את האיברים הפנימיים בעיקר".

גלי בן גיאת (מימין למעלה) עם הקאסט של "מטומטמת" // צילום: אוהד רומנו
גלי בן גיאת (מימין למעלה) עם הקאסט של "מטומטמת" // צילום: אוהד רומנו

לפני כחמישה חודשים יצרה הנאשמת קשר עם בן גיאת מספר רב של פעמים באמצעות הטלפון, הודעות לדואר האלקטרוני, רשתות חברתיות ואף הגיעה בסמוך לכתובתה, וזאת חרף בקשותיה החוזרות של השחקנית כי לא תיצור עמה קשר. לאחר שבן גיאת הגישה תלונה במשטרה הוצא נגד המעריצה צו הרחקה.

עד אז נהגה המעריצה להתקשר למעלה מאלף פעמים ולאורך כל שעות היממה אל השחקנית, וכשזאת ביקשה ממנה להפסיק היא פתחה תיבת מייל וממנה שלחה לה הודעות מאיימות בין השאר: "קיבלתי מה שרציתי, רציתי איזה שהוא קשר ולא היה לי ממש אכפת איזה, אפילו כזה כמו עכשיו. אני יודעת שאין יום שאת לא חושבת עליי, ואפילו מדברת עליי. עשיתי את שלי. גרמתי לך לפחד, גרמתי לך לחשוב ולדבר עליי. זה בדיוק מה שרציתי וכן רק בגלל שאת מזכירה לי את אמא שלי רציתי איזשהו קשר שאני יוכל להתעלל בך סמוי או גלוי".

בהמשך ההודעות נהיו מפחידות ומאיימות יותר בין השאר: "את זבל טהור. את גם יהודייה מסריחה וגם מרוקאית ברברית, שילוב של זבל אמיתי. את נטל על העולם צריך להכניס אותך לגיהינום", וגם כתבה לה "את לא תצליחי לברוח ממני אני לא אשחרר לעולם. קיבלת שטן טפיל שגרם לך לחיות בפחד, ואני מתערבת שאת בודקת טוב טוב אם הדלת שלך נעולה, ואת הולכת לישון מפוחדת".

כאמור, בימים האחרונים הוגש נגד המעריצה כתב אישום בגין הטרדה, הפרת הוראה חוקית ואיומים ושם נכתב: "במעשיה המתוארים לעיל השתמשה הנאשמת מספר רב של פעמים במתקן בזק לאופן שיש בו כדי לפגוע, להפחיד, להטריד, ליצור חרדה או להרגיז את המתלוננת שלא כדין. עוד במעשייה איימה הנאשמת על המתלוננת בפגיעה שלא כדין וזאת בכוונה להפחידה או להקניטה".

כאמור, שוטרי תחנת יפו עצרו את המעריצה האובססיבית בתום חקירה מאומצת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר