קים אור אזולאי // צילום: קוקו // חשפה מידע אינטימי מדי? קים אור אזולאי

"קצת צניעות": קים אור אזולאי חושפת מידע אינטימי - ומותקפת

הכוכבת שיתפה מידע אינטימי על חייה האישיים - והותקפה בתגובות, גם על ידי סלבס אחרים • עדי בוזגלו: "את חיי המין שלהן עדיף שישמרו לעצמן"

אם רציתם פעם להיות זבוב בחדר השינה של זוגות הסלבס הלוהטים של התעשייה, נראה כי בשבוע האחרון המשאלה שלכם התגשמה בריבוע.

פחות משבוע אחרי שטיילור מלכוב חשפה בראיון כיצד היא ובן זוגה הזמר לירן דנינו מקפידים על שמירת נידה, והיא אף טובלת במקווה, מה שהצליח לעורר סערה תגובות ברשת (ואפילו הפך את הערך "נידה" לנצפה ביותר בוויקפדיה), מגיע כעת תורה של כוכבת רשת פופולרית אחרת לשתף את הציבור בסודות מחדר המיטות שלה, וגם הפעם, כצפוי, הווידוי לא עובר בשקט.

בראיון שהתפרסם בסוף השבוע האחרון, חשפה כוכבת הרשת קים אור אזולאי (18) כי היא ובן זוגה הכדורסלן יפתח זיו (25) שומרים על "נידת כדורסל". לדבריה, לבן לזיו יש אמונה טפלה שלפיה אסור לקיים יחסים יום לפני משחק, וכאשר היא מגיעה אליו יום לפני משחק אחרי שלא התראו תקופה, הוא לא מוכן לקיים איתה יחסים.

כאמור, גם החשיפה של אור אזולאי הצליחה לעורר דיון ער ברשת עם מאות תגובות מצד גולשים, כולל קולגות בתעשייה שהביעו את דעתם בנושא: "אני לא מבין איך כוכבות ילדים בנות 18 שמוקפות במאות אלפי ילדים שמעריצים אותן, מחליטות לדבר על חיי המיטות שלהן ולא על נושאים אחרים", כתב יוצא "האח הגדול" ליאור דואק. "חד משמעית מסכים איתו. איפה התום?", הוסיף בן זיני (האקס של טיילור מלכוב), "למה אחיותיי הקטנות צריכות להיחשף לשיח סביב יחסי מין ועוד מהאיידולס שלהן? לא מוסבר".

ליאור דואק לא בעד // צילום: אינסטגרם
ליאור דואק לא בעד // צילום: אינסטגרם

גם עדי בוזגלו, אשתו של אסי וכוכבת "הבוזגלוס" נדרשה לסוגיה כשנשאלה בסוף השבוע בסשן שאלות ותשובות באינסטגרם שלה מה עמדתה בנושא, והשיבה: "חושבת שאת חיי המין שלהן עדיף שישמרו לעצמן. לא אוהבת את הסגנון הזה ודעתי מאוד ברורה בנושא".

גם הכדורגלן שון וייסמן הגיב בסטורי שלו: "לפני חמישה חודשים בשעה טובה נולדה לי ילדה שהיא כל חיי, ברוך השם. לצערי אני נכנס לאינסטגרם וכל שני וחמישי אני רואה כוכבת ילדים אחרת שמשתפת את כל העולם בחיי המין שלה. אני חושב לעצמי, איך במדינה מתוקנת זה יכול לקרות? אלו הנערות שאני רוצה שהילדה שלי תגדל עליהן ותעריץ אותן?".

בוזגלו ממליצה לשמור לעצמן את המידע // צילום: אינסטגרם
בוזגלו ממליצה לשמור לעצמן את המידע // צילום: אינסטגרם

כאמור, גם מאות גולשים בטוויטר ובפייסבוק לא נשארו אדישים לחשיפה האינטימית, והתגובות הלעגניות ולעיתים הבוטות החלו להציף את הרשת: "מתחקיר שערכתי יפתח זיו (25) שבר את הקוד החברתי של לחלק בשתיים ולהוסיף שבע ביחסים שלו עם קים אור אזולאי (18), אבל כמובן שהוא חמק מביקורת כי הוא כדורסלן עם שם של קיבוצניק. אתם כבר יודעים למה", כתב גולש אחד.

"וואי וואי עם שם כמו יפתח זה הרבה בדיחות סקס בדרך", הוסיף בלעג גולש נוסף ואחר כתב: "כמה ריקנות השם יעזור. רק דרך זה הן יודעות להתפרסם. איפה הבנות המוכשרות של פעם שאשכרה הלכו והשקיעו זמן יקר בשביל לבסס את התהילה שלהן! היום פיפס בת 17 מספרת שהיא בנידה עם החבר שלה חחחחחח לא תשמעו. ההורים יותר הזויים, בחיי!! שמישהו יעצור אותן שבטעות לא ילכו לטבול בין נידה לנידה בנחל מורעל".

עוד נכתב: "למה את צריכה לספר על חיי המין שלך את רק בת 18, בחיי, קצת צניעות, יש נערות שעוקבות אחרייך. איזה מודל זה? עצוב מאוד", ו"לא להאמין מה פרסום עושה לאנשים. אני קוראת את הכתבה הזו ומתה מבושה בשבילך, פשוט מתביישת. נגמרו כל הנושאים בעולם לדבר עליהם? יכולת לנצל מעמד כזה בכדי לדבר על המצב של היום, לשלוח חיזוקים לבני הנוער שמסתכלים עלייך ועל הקולגות שלך ולוקחים דוגמא (מפחיד ומזעזע ברמות בעיניי) ולנצל את הבמה הזו להעברת מסר... בחרת לשתף את כל עם ישראל מתי אתם מקיימים או לא מקיימים יחסי מין ואיך או עם מי את קונה אמצעי מניעה... את כבר לא ילדה בתכניות של ערוץ הילדים".

שון וייסמן מודאג // צילום: אינסטגרם
שון וייסמן מודאג // צילום: אינסטגרם

בין הבודדים שיצאו להגנתה של אור אזולאי, ניתן היה למצוא את כוכב הרשת רז ספני, שכתב: "קים אור אזולאי, כפרה עלייך. אחלה של כתבה. התרגשתי בשבילך וגם קצת צחקתי, כי יצא לי להכיר אותך בניגוד להמון טיפשים שידם קלה על המקלדת. חברים, שחררו את הביקורות. לא על כל דבר צריך לפתוח דיון ולהוכיח כמה אתם צודקים. הצחיק אתכם? מעולה, תצחקו".

ספני בעדה // צילום: אינסטגרם
ספני בעדה // צילום: אינסטגרם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו