"אמרת: אני חייב להפסיק, אני צריך לנוח": חברים מספידים את השחקן יובל סטוניס

סטוניס נפטר בגיל 37 בלבד לאחר מאבק במחלת הסרטן • "להתראות רומיאו, נשמה ענקית", ספדו לו מאות שחקנים ואנשי תיאטרון

יובל סטוניס // צילום: מאיר פרטוש // יובל סטוניס

עולם התרבות מתאבל: עם היוודע דבר מותו של השחקן יובל סטוניס ("גאליס", "המובילים", "המועדון של לוגי"), ממחלת הסרטן כשהוא בן 37 בלבד, התמלאה הרשת במאות סטטוסים לזכרו מצד קולגות וחברים.

השחקן אושרי כהן, ששיחק עם סטוניס בסדרה "נויורק" הספיד: "שחקן ענק ובן אדם יפהפה".

"הלב שלנו נשבר. יובל היקר איננו", מסרו מתיאטרון המדיטק. "יובל היה שחקן אדיר, מוכשר להפליא ומצחיק בטירוף, אדם חייכן, אופטימי ומלא אהבה עם לב חם ורחב ושמחת חיים מדבקת. כל רגע איתו בחדר החזרות ועל הבמה היה פשוט מתנה.יובל האהוב, תודה על כל השירים המשחקים והצחוק.תמיד תהיה בלב שלנו".

תיאטרון אורנה פורת לילדים פרסמו: "יובל סטוניס, שחקן ויוצר מוכשר ואהוב, אדם מלא קסם אישי, רגיש ונעים, הלך הלילה לעולמו בטרם עת".

תיאטרון אלמינא: "תאטרון אלמינא מרכין ראש ביום עצוב זה, עם לכתו בטרם עת של השחקן יובל סטוניס. יהי זכרו ברוך ולעולם ייזכר כאדם טוב לב ורגיש וחיית במה מלא חיים".

בימת הנוער כפר סבא הספידו: "יובל יקר. הצטרפת לצוות המורים של בימת הנוער בתחילת השנה שעברה, לאחר מספר חודשים לא רבים אמרת, 'אני חייב להפסיק, אני צריך לנוח'. בזמן הקצר הזה השארת חותם של מקצועיות, ענווה ואנושיות ללא קץ. תנוח על משכבך בשלום איש מתוק".

תאטרון קומיקזה: "בצער רב ואהבה אין קץ, אנחנו נפרדים היום מאהובינו יובל סטוניס, חבר ושותף לדרך, קומיקאי בנשמתו, שחקן אדיר, ואוהב אדם במהותו, אחרי שנה של מלחמה במחלה ארורה".

"משפחת תיאטרון השעה הישראלי משתתפת בצערה של משפחת סטוניס על לכתו בטרם עת של השחקן האהוב יובל. לנצח נזכור אותך כתום מההצגה 'לונה'".

"נפרדים ממך יובל סטוניס בדמעות רותחות ובכאב מפלח חזה, מסרה קבוצת התאטרון Orto-da. "היית שחקן יוצא דופן, קומיקאי נדיר, וירטואוז בכל תפקיד שנגעת בו ומעל לכל חבר טוב, מאור גדול של שמחה ואהבה ויקר ללב כל כך".

"יובל היה שחקן יוצא דופן, מצחיק ומוכשר", כתבו שחם: ארגון השחקנים בישראל.

"סטודיו למשחק ניסן נתיב, כואב את לכתו של בוגר הסטודיו, מורה ואיש התיאטרון יובל סטוניס.יוצר רב פעלים בעל חוש הומור יוצא דופן ולב ענק".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר