"שמנופובי ודוחה": שר פיטנס מותקפת

גורו הכושר העלתה סרטון חזרה לשגרה שכינתה "הומוריסטי" והציג את נוי אייזן "שמנה" אחרי חוסר אימון • הגולשים זעמו - והסרטון הוסר

צילום: מתוך האינסטגרם של שר פינטס // צוחקות או פוגעות? שר פיטנס ונוי אוזן

אחרי תקופה לא פשוטה שכללה אשפוז ממושך ומאבק אמיץ בחיידק טורף שתקף את גופה לאחר לידת בנה, כוהנת הכושר שר פיטנס מנסה לאט לאט לחזור לשגרה, אך החלטה בעייתית אחת הצליחה לגרום למתקפה קשה עליה ברשת.

שר העלתה אתמול (ראשון) סרטון חזרה לשגרת כושר בהשתתפות השחקנית/זמרת/דוגמנית נוי אייזן, שבו השתיים מציגות סיטואציה קומית כביכול שבה שר אינה מזהה מתאמנת שלה (אייזן) בגלל העלייה שלה במשקל בתקופת הסגר והמחסור באימונים.

  "עם  כל המצב צריך גם קצת הומור לא? תייגי חברה שמחכה בקוצר רוח לחזור להתאמן! אני אחרי הסופ״ש הזה. מתייגת את עצמי, #הכלבהומור #כושרזה_בריאות, כתבה שר בפוסט שזכה ליותר מ-33 אלף צפיות ואלפי תגובות. למרות שדאגה להדגיש כי מדובר בסרטון הומוריסטי, לצד תמיכה ותגובות אוהדות שפרגנו לסרטון, מאות גולשות זעמו על התוכן ובעיקר על המסר שהועבר בו, שמציגה אנשים שמנים בצורה מגוחכת, ואת האידיאל כאותה בחורה בתקופתה הרזה, שבה העלתה לאינסטגרם תמונות בבגדי ים בגוף חטוב. בהמשך היום, הורד הסרטון מהרשת.

"דוגרי?? אחד הסרטונים המאכזבים שלך שר", כתבה גולשת. "באמת שלא ציפיתי. סרטון שבא לדרוך על נקודות כאב של אנשים ועוד בזמן הקורונה. זו הדרך שלך למכור את העסק שלך?? אמממ פחות! ממש פחות!!! מאכזב לאללה".

"מצטערת אבל בעיני לא מצחיק, עם כל הרצון לקצת 'הומור'", חיזקה גולשת נוספת. "לי זה פשוט גורם לכסות כל מראה בבית ולא להסתכל על עצמי. ניתן להעביר את המסר בצורה אחרת. זה פשוט לצחוק על שמנות".

































"המטרה של הסרטון הייתה לעודד את פתיחת חדרי הכושר וחלילה לא לפגוע באף אחת. אני מתנצלת אם מישהי נפגעה באופן אישי. לא הייתה כאן כל כוונה לפגוע. אני מעבירה ומפיצה מסרים של אהבה, קבלה עצמית וקבלת האחר בלי סוף, ומי שעוקבת אחרי יודעת זאת. צר לי ממש שהסרטון יצא מהקשרו".

מה דעתכם? מדובר בסרטון לגיטימי שפורסם בהומור ואין לקחת אותו ברצינות, או שמנופובי שפוגע באנשים שבאמת נראים כך ומתמודדים עם בעיות במשקל? ענו על הסקר שלנו בתחילת הכתבה!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר