למבוגרים בלבד: עדן פינס פתחה חשבון ב-OnlyFans

הדוגמנית ואושיית הרשת הצטרפה לטרנד החדש של הסלבס ופתחה עמוד ברשת החברתית למבוגרים OnlyFans • בין המשתמשים: קארדי בי ובלה ת'ורן

גן עדן: זה לא סוד שהאינסטגרם של עדן פינס מושך לא פעם אש בגלל התמונות שהוא מכיל, שחושפות חיים נוצצים לצד הרבה עור וזוכות פעמים רבות לתגובות עצבניות על חשיפת היתר.

לרוב, פינס (23) לא נותנת לגולשים הזועמים להשפיע עליה והיא ממשיכה לתחזק חשבון צבעוני ותוסס המכיל תמונות מיעדים אקזוטיים וצילומים עם נגיעות נועזות ושובבות. כעת, היא החליטה לקחת את הצעד הבא בכל הקשור לתוכן שהיא מעלה, להצטרף לטרנד שהחל להפוך לפופולרי בקרב סלבס בחו"ל ולפתוח לעצמה חשבון בפלטפורמה Onlyfans.

את ההכרזה על המהלך עשתה אתמול (חמישי) בחשבון האינסטגרם שלה, כשהיא חושפת בפני 726 אלף עוקביה את תמונת הבכורה שלה: קולאז' בן ארבע תמונות שלה לובשת תחתונים קטנטנים ואוחזת בחתול כשהשניים ניצבים במרפסת.

אם תחפשו את הפרופיל שלה ברשת, תגלו שפינס הגדירה עצמה כדוגמנית ,שחקנית ואריה קטן שאוהבת את החיים, וכי נכון לעכשיו תוכלו לצפות בתכנים שהיא מעלה תמורת דמי מנוי חודשיים של 15 דולרים.


View this post on Instagram

A post shared by // עדן פינס (@edenfines)

Only Fans היא פלטפורמה המהווה סוג של הכלאה בין רשת חברתית של תוכן המזכירה מעט את אינסטגרם, אך כזו שרובה בעלת תוכן המיועד למבוגרים, (וכן, זה כולל כמובן עירום ולא מעט ממנו. אם כי תוכלו למצוא בה גם יוצרי תוכן "נורמטיביים", דוגמת קומיקאים, דוגמניות, מאמני כושר, מוזיקאים, שפים ויוצרי תוכן אחרים, המחפשים פלטפורמה עם חוקים מעט פחות נוקשים שגם תניב להם רווחים).

רווחיה של הרשת ושל מי שפותח חשבון,  מגיעים כמובן מדמי המנוי של המעריצים החפצים לצפות בכוכבים האהובים עליהם בצורה החשופה ביותר שניתן (סרטונים, תמונות וצ'אטים או מודל צפייה של pay per view), ומכאן כמובן גם מקור שמה. 

הפלטפורמה הבריטית במקור שהוקמה בשנת 2016,  מונה היום יותר מ-30 מיליון מנויים ומעל ל-450 אלף יוצרי תוכן,  כשהרשת גובה עמלה של כ- 20% מהכנסות היוצרים. תמחור התכנים נקבע על ידי היוצרים,  אך לרוב עלות מנוי ממוצע עומדת על כ-30$,  כך שהיוצרים הפופולריים ברשת מצליחים לייצר רווחים של מאות אלפי ולפעמים מיליוני דולרים.

כאמור, מה שהחל כפלטפורמה ליוצרים שהיו אנונימיים למדי, הפך עם הצלחתה למקור עניין גם עבור סלבס מוכרים, ובין הפנים המוכרים שתוכלו למצוא שם ניתן למנות את קארדי בי, בלה ת'ורן, טיילור פוזי, ארון קארטר, בלאק צ'יינה, אוסטין מאהון ואמבר רוז.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר