צפו: עופר חדד נפרד בשידור מדודו שנפטר מקורונה

מגיש חדשות 12 נפרד בשידור מהדוד האהוב שהלך לעולמו אחרי שנדבק בנגיף • "אנחנו לא יודעים מי הדביק אותו", סיפר לצופים • ויש לו גם מסר לכולם

עופר חדד

עצוב: מגיש חדשות 12 עופר חדד הצליח לרגש צופים רבים היום (ראשון), כשאת המהדורה שהגיש הפעם ליווה גילוי אישי וכואב.

‏"לפני שבוע נפטר בבית החולים איכילוב גבר בן 58 עם מחלות רקע אחרי שחלה בקורונה - זה היה דוד שלי", חשף חדד. "קוראים לו מצליח, והוא מה שמכונה חולה בקבוצת סיכון. הקורונה עצרה אותו בשיא החיים, בשיא החיות, הוא היה אחד האנשים החכמים, האהובים והמצחיקים שהכרתי בחיי".

חדד הוסיף וסיפר כיצד המשפחה קמה מהשבעה בסוף השבוע, לאחר שדודו היה מאושפז בחודש האחרון במחלקת טיפול נמרץ באיכילוב בין שמיים למוות, כשהוא זוכה לטיפול מסור של הצוות הרפואי במקום. "למרות זאת", הוסיף בעצב, "הוא לא שרד. הוא שרד פיצוץ מטען בלבנון, שרד מחלה קשה, אבל הקורונה הכריעה אותו", שיתף את הצופים.

"אנחנו לא יודעים מי הדביק אותו אבל סביר להניח שמדובר באדם צעיר ובריא שכלל לא ידע שחלה, זה יכול להיות כל אחד מאיתנו", הוסיף, וביקש בסיום להעביר מסר: "בקשה אישית ממני. בפעם הבאה שאין לכם כוח למסיכה, כשאתם חושבים שקורונה זה באמת בקטנה, אל תחשבו על עצמכם. תחשבו על ארבעה ילדים שהוא כבר לא ילווה לחופה, תחשבו על סבתא שלי, שבגיל 88 בדיעה צלולה בלב שבור נאלצה לקבור בן. 

"תחשבו עליהם ועליו, לא על עצמכם, ואולי תצליחו למנוע מוות מיותר של אדם שהיה יקר לכל כך הרבה אנשים", סיים.

הווידוי המרגש שעלה לטוויטר ולפייסבוק של חדד, צבר במהרה מאות לייקים וזכה לתגובות מחזקות מצד קולגות וגולשים: "תנחומיי עופר. דברים חזקים מאוד", כתבה מגישת החדשות מהערוץ המתחרה תמר איש שלום. גם גאולה אבן כתבה: "תנחומיי עופר", ואור רביד הוסיף: "שלא תדעו צער אח יקר, ריגשת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר